Varastobileet takaisin, sehän on vain sen lieveilmiö, ettei Suomen valtio tue nuorison kehittäviä harrastuksia, kuten teknon kuuntelu ja jorailu.
ps. kyllä varastossakin viinaa pitää myydä!
290 posts, 15 pages, 28,820 views
Eli missä ovat laittomat varastobileet, joita 90-luvun alussa oli vaikka kuinka paljon Turun alueella?
Nyt näyttää pahasti siltä, että Turussa on todella hiljaista aina joulukuuhun saakka... Alliance palaa puolen vuoden tauolta 7.12, odotettavissa todella komeat valot, videoscreenit ja äänentoisto.
...Vielä kun pystyis olemaan kahdessa paikassa samanaikaisesti... :rolleyes: ...
Jo lokakuussakin on kuiteski reilusti tarjontaa:
la 12 Gimme Fire [Päiväkoti]
pe 18 Electronic Therapy [Päiväkoti]
la 26 Attraktio [Säätämö]
la 26 Orkidea [Päiväkoti]
la 26 Verboten - Die Rache by X-Rust
la 12 Gimme Fire [Päiväkoti]
pe 18 Electronic Therapy [Päiväkoti]
la 26 Attraktio [Säätämö]
la 26 Orkidea [Päiväkoti]
la 26 Verboten - Die Rache by X-Rust
.
Kuitenkin: Turun tämän hetkinen ottelutilanne kamppailussa:rafla-ilta vs. klubi-ilta on luvuissa 1-0.
Ei se helppoa ole. Pienen hyvin valikoidun piirin kanssa voisi onnistua, kuten aiemmin on todettu, mutta kun sana leviää alkavat vaikeudet.
täytyy tässä x-rustin jäsenenä (vaikkakin helsinkiläisenä) ottaa hieman kantaa siihen, miten turun UG-skene näkyy ainakin tässä kovasti turkulaispainotteisessa topicissa.
vaikka hyperdelic housers (rip) onkin menneiden talvien lumia, on x-rust omalla panoksellaan yrittänyt korvata tätä kaivattua ug-fiilistä ja vieläpä aivan loistavissa paikoissa (parkki, vanha panimo) mutta aika heikolla menestyksellä; ihmiset ovat äänestäneet jaloillaan ja lompakoillaan, ja väkimäärä on melkein aina jäänyt niin pieneksi että jopa pieniksi bileiksi ne ovat menestyneet ns. "niin ja näin".
täytyy tässä x-rustin jäsenenä (vaikkakin helsinkiläisenä) ottaa hieman kantaa siihen, miten turun UG-skene näkyy ainakin tässä kovasti turkulaispainotteisessa topicissa.
vaikka hyperdelic housers (rip) onkin menneiden talvien lumia, on x-rust omalla panoksellaan yrittänyt korvata tätä kaivattua ug-fiilistä ja vieläpä aivan loistavissa paikoissa (parkki, vanha panimo) mutta aika heikolla menestyksellä; ihmiset ovat äänestäneet jaloillaan ja lompakoillaan, ja väkimäärä on melkein aina jäänyt niin pieneksi että jopa pieniksi bileiksi ne ovat menestyneet ns. "niin ja näin".
on hienoa että turussa kuitenkin tapahtuu jotain edes siellä "maan päällä", olkoonkin sitten kiksua/polkkaa. vaikka oon usein käynyt turussa omissa bileissä ja muuallakin, olen aina ihmetellyt miksi ihmisiä ei näy; eikö tekno kiinnosta, eikö sana leviä tarpeeksi vai mistä on kyse?
on hienoa että turussa kuitenkin tapahtuu jotain edes siellä "maan päällä", olkoonkin sitten kiksua/polkkaa. vaikka oon usein käynyt turussa omissa bileissä ja muuallakin, olen aina ihmetellyt miksi ihmisiä ei näy; eikö tekno kiinnosta, eikö sana leviä tarpeeksi vai mistä on kyse?
IMO sana ei leviä tarpeeksi, yleensä olen itse kuullut X-Rustin bileistä jälkeenpäin.
IMO sana ei leviä tarpeeksi, yleensä olen itse kuullut X-Rustin bileistä jälkeenpäin.
Käy joskus sellasilla sivuilla kuin: http://www.platinum.ac
Sieltä forums -> upcoming events.
Platinumissa voi myös tsekata muita juttuja. :D