Mainitaan nyt sitten täällä ihan pienenä huomautuksena, että tänään olisi Säätämöllä jälleen Attraktio. Miksiköhän pojat ei oo jaksanut mainostaa täällä? Flaijerita kuitenkin löytyy katukuvasta.
Täytyy varmaan poiketa.
290 posts, 15 pages, 28,913 views
yksi syy voisi olla, ettei järjestävät tahot itse välttämättä tunne tai halua tuntea koko genreä :003: ... ja kun tämä bileiden järkkäily ei ainakaan turussa ole mitään varsinaista yritystoimintaa vaan ennemminkin harrastustoimintaa, on tavallaan selvää, että kukin taho järjestää sitä mikä on itseään lähellä. Eli ts. järjestä itse ;)
Mutta minä olen vain erittäin köyhä opiskelijarassukka, joka nyt vaan tykkää goasta, ja vailla mahdollisuuksia alkaa tosta noin vaan bileitä järkkäämään.
En ole tähän menneessä jaksanut ottaa selvää, mutta tietääkö joku mestaa Turussa mist sais vuokrattua kemuihin soittimet + pa:n ??
Kristo (paroni ug)
tsek juur mail.
olen vain erittäin köyhä opiskelijarassukka, joka nyt vaan tykkää goasta, ja vailla mahdollisuuksia alkaa tosta noin vaan bileitä järkkäämään. Ellei sitten vaan omalla kaveriporukalla johonkin pikku kämppään laiteta inside-ug-bileitä pystyyn...
buddhan mer-ka-bat oli kyllä mielestäni varsin onnistunut konsepti, musiikkilinja vaihteli ambientista ja dubista aina rumpubassoon ja psykeen.
Luinpa sitten CITY-lehdestä että Buddha on nykyisin Sedu Koskisen omistama.. Paikan nimeksi tuli Colorado ja musiikki rajoittuu rokkiin. Huono homma :(
eikö se koko kulma ole ollut sedu-imperiumin valllassa jo pidemmän aikaa?
Pileet vaan pystyyn niin saat talousasiatkin reilaan! :D
Vai tarkoititko että bileitä järkätäkseen pitää olla rikas, jotta voi sitten peittää tappiot omasta pussista? :p
On paljon asioita, mitä massayleisö ei sulata. Tämä kulttuuri on yksi niistä.
...tosin jotkut pienet paikat saattavat ottaa tapahtumia...
Joku on joskun sanonut, ettei koolla ole väliä. Näin se on mun mielestäni ainakin pilemestojen kohdalla. Intiimimmässä mestassa on ainakin mun mielestä kivempi ponppia ja soitella. Tää on siis vaan mun mielipide. Kaikki kunnia warehouse pileille :)
Originally posted by Mixa
On paljon asioita, mitä massayleisö ei sulata. Tämä kulttuuri on yksi niistä.
ja
Originally posted by yana
ja hyvä niin
odottelen vaan koska polkka tekee debyyttinsä (vai joko se on tapahtunut :) pop-listamyyntiartikkelina :)
siispä jotta nyt ei aleta vetoamaan mun "puristiseen aatemaailmaan":
aivan samalla tavalla teknosta ja erityisesti housesta on tullut modernien
nuorten musiikkia, vaikkei sen suosio suomessa nyt aivan olekaan sitä luokkaa mitä esim. piripolkalla tai kiksulla (nekö alakulttuuria?)