tku klubi scene...

290 posts, 15 pages, 28,905 views

#41 • • JussiS Guest

Ja kannattaa kuitenkin aina muistaa miten härööjiltä "baari-kansan" mielestä "rave-kansa" näyttää pukeutuessaan bileisiin :003:

Joo, känniääliöt ei kyl yhtään tykkää katella vähäpukeisia kauniita naisia.

Toi on suurin ongelma just puuterissa. Muijalla ei oo siellä kivaa kun joku koittaa iskee koko ajan. Oo siinä sitten tanssimassa rauhassa kun joku puristelee perseestä koko ajan.
#42 • • mayah Guest

Joo, känniääliöt ei kyl yhtään tykkää katella vähäpukeisia kauniita naisia.

Etköhän sä Jussi kuitenki tajunnu mitä tarkotin...

Mistäköhän se johtuu että siellä ei kukaan koskaan puristele mua perseestä?? *tilittää katkerana*
#43 • • JussiS Guest

Mistäköhän se johtuu että siellä ei kukaan koskaan puristele mua perseestä?? *tilittää katkerana*

Pistä kuva itestäs vaikka tähän topikkiin, niin voidaan poikien kanssa sitten yhdessä miettiä :)
#44 • • mayah Guest

Pistä kuva itestäs vaikka tähän topikkiin, niin voidaan poikien kanssa sitten yhdessä miettiä :)

Sä olet tämän naaman nähnyt jo niin monta kertaa, ettei yksi kuva taida sitä suuntaan tai toiseen muuttaa :008:
#45 • • HardS Guest

Musta tuntuu että toi känniääliöiden ja härööjien läsnäolo on enemmänki ennakkoluulo kuin todellisuus..

:D:D
#46 • • Pete Input Guest

enkä suostu ampumaan itseäni,koska en usko että marilynissä on ollut joskus "reivit". todisteita sanon. :D

Enpä minä haluaisi että itsesi ammut, mutta kyllä se vaan on totta.
Yritin kaivella jostain kätköista vanhoja flaikkuja, mutta en löytänyt...:(
#47 • • Laite Guest

saanko mä tulla kans miettimään?

:)
#48 • • Dervish Guest

Ja kannattaa kuitenkin aina muistaa miten härööjiltä "baari-kansan" mielestä "rave-kansa" näyttää pukeutuessaan bileisiin :003:

Joo täytyy myöntää et puuterin levis505 & halonen väki saattaa hieman ihmetellä ku ilmestyy ovelle kiksukarvat päällä. :D
Mut ei kyllä kauheesti nappaa edes ilmestyä sinne ku tulee liian vastenmielinen olo jo ovella. Kalsari kännit kotona kiksukarvojen kaa taitaa olla taas kohtalo. :(
#49 • • ~Code Red Org~ Guest
Yhtä kaikki, miksi te ihmiset luulette että näitä ''häröjä ja känniääliöitä'' on vain Puuterissa. Niitä löytyy varmasti samalla tavalla joka bileistä ja joka baarista. Itse kohta 8 vuotta ravintola-alalla työskennelleenä voin vahvistaa, että tämä asia on tosi. ja miksi ihmiset pitää ''kategorioida'' erillaisiin ryhmiin. Eikö yhteinen asia ole kuitenkin pitää hauskaa? Väliäkö sillä jos on röyhelöt tms. kuteet,Levikset,Jussi-paita.... Jos näissä vaatteissa hauskanpito tuntuu luontevimmalta, mikä me ollaan sitä muuttamaan ja arvostelemaan?

Sä Maya valittelet sun koskemattomuuttas. Tuut Perjantaina bileisiin niin katsotaan löytyykö sieltä näitä ''hieman kieroutuneita'' käpälöijiä. Tule kertomaan toki mullekin jos näin käy, ihmetellään sitä sitten.

Puuterissa bileiden järjestäminen on eri juttu kuin esim. Kårenilla tai Feenixissä. Puuteri kuin toimii klubina muutenkin ja porukkaa siellä käy, on bileet tai ei. Sille ei voi mitään että sinne joukkoon mahtuu myös näitä ''ei niin bilehile'' jannuja. Vaikka bileet järjestäisi ketä tahansa muu, näitä kyseisiä sinne tulee AINA.

Ai miksi sitten täytyy järkätä bileet siellä jos kerran se on tollainen mesta? Paikkoja ei ole tarjolla, asiaan perehtyneet sen tajuavat kyllä.

Tämä asia on mun puolesta loppuun vedetty. Yhteenvetona tästä kaikesta; Jos ei ympäristö kiinnosta(Puuteri), jääkää kotiin katsomaan SubTv:tä!!!!!!

The club is open...
#50 • • Edited DyyD Guest

Mä muistan tän vielä perjantaina, kadu sitten mitä tuli sanottua. *rasvaa kädet valmiiksi* :D

Ja sitten yleisesti. Kun Turusta nyt puhutaan niin sellaisen hassun asian olen huomannut plattarista että Turkulaisilla täällä ja muuallakin on aina suuri tarve ilmaista myös jos nimenomaan ei jostain tapahtumista pidä. En tiedä mistä moinen johtunee, mutta upcoming eventsissä on aina joku ristiriitainen tunneilmaisu kyseistä tapahtumaa kohtaan, kun helsingin tapahtumissa ei moista näy. En tiedä, voi olla että seuraan vain tarkemmin Turun tapahtumia, mutta kuitenkin mielestäni näin on. Mene ja tiedä, kenties olemme kriittisempiä kuin Hesassa asuvat tai sitten he ovat vain liian leppoisia.

Täytynee sanoa että olen tähän itsekin kyllä sortunut, enkä osaa tekoani mitenkään selitellä. Se vaan nyt sattui olemaan sillä hetkellä 'right thing to do' mutta kappas vaan myöhemmin kadutti. Noh, menneet on menneitä.

;)
#51 • • Boot Guest

Jussi-paita....

JussiS-paita???????????????????????:D
#52 • • ~Code Red Org~ Guest
Siinä olisi ihmisillä taas ihmettelemistä. Kaikilla päällään JussiS paita ja näillä eväillä mestoille. Kai porukka siitäkin rutisisi... Ei tää nyt liian vakavaa saa olla :)

Huomenna hyvää settiä tarjolla...The club is open...
#53 • • Benedix Guest

Factoryn maine nyt on tosiaan Factoryn maine...

Siis Legendaarinen... :D

___
"Memories to go, farewell to those years"

Factory r.i.p.
#54 • • lelle Guest

Siis Legendaarinen... :D

___
"Memories to go, farewell to those years"

Factory r.i.p.

amen.
#55 • • Seb Guest
Turun klubi-scenestä puhuttaessa kannattaa muistaa, kuten Jaakko aikaisemmin mainitsi, ihmismäärä - se volyymi, jolla Turun klubisceneä ylläpidetään on varsin matala. Yleisöä vain ei ole tarpeeksi. Toisin sanoen maksavat asiakkaat ovat vähissä.

Vanha sukupolvi rutisee hyvistä vanhoista ajoista, jolloin kaikki ol iparemmin. Munkin mileen on jäänyt Factoryn muutamat bileet ja ne on muistoina ihan kivoja,joo, mutta ei oo millään muotoa enää vertailukelpoisia tämän päivän kanssa. Bilejärkkääjiä ja mestoja on enemmän kuin viisi vuotta sitten. Puoli vuotta sittenkin meno oli kovaa, parit bileet per v-loppu, pahimmassa tapauksessa pari päällekkäin. Silloin valitettiin bileiden paljoudesta, nyt niiden vähyydestä, vaikkei bileet niin vähissä ole. Mikä olisi se kultainen keskitie, jota pitkin Turun klubi-elämän pitäisi kulkea?

Mun mielestä Millenniumin poisjäänti tekee hyvää, kuten muidenkin bileiden "vähyys". Näin ehkä jengi jaksaa vääntäytyä paikalle, kun bileitä pidetään.Taasen bileiden järjestäjät varmasti panostavat enemmän laatuun, kun ei tarvitse joka viikko olla taistelemassa olemassaolostaan.

Toivonkin sydämeni pohjasta, että vanhan jengin ohelle kasvaisi se uusi bilejengi, joka loisi "uutta" bilekulttuuria Turkuun. Vanhoilla kaavoilla se alkaa jo tökkimään.
#56 • • ~Code Red Org~ Guest
Seppo, puhut vähän, mutta ASIAA!!!!!!!!!
#57 • • mayah Guest

Sä Maya valittelet sun koskemattomuuttas. Tuut Perjantaina bileisiin niin katsotaan löytyykö sieltä näitä ''hieman kieroutuneita'' käpälöijiä. Tule kertomaan toki mullekin jos näin käy, ihmetellään sitä sitten.

Sitten joskus kun sinä Tony lasket 1+1=3 ja ymmärrät kuka tämän nimimerkin takana on, ymmärrät varmasti miksei kukaan käpälöi minua puuterissa! Siinäpä pientä ajanvietettä ennen illan bileitä!

Siinä olen samaa mieltä, että ihmisiä on turha laittaa laatikoihin pukeutumisensa/musiikkimakunsa perusteella! Yritinkin kommentissani vain tuoda esille sitä pointtia, ettei ole "ryhmää" ylitse muiden ja loppujen lopuksi kaikki näyttävät toistensa silmissä enemmän tai vähemmän kummallisilta :003:
#58 • • mayah Guest

Mä muistan tän vielä perjantaina, kadu sitten mitä tuli sanottua. *rasvaa kädet valmiiksi*

Iltaa innolla odotellen :006:
#59 • • JussiS Guest

JussiS-paita???????????????????????:D

Sopii mulle, kunhan saan hyvän provikan kaikista myydyistä paidoista. ;)

Yhtä kaikki, miksi te ihmiset luulette että näitä ''häröjä ja känniääliöitä'' on vain Puuterissa. Niitä löytyy varmasti samalla tavalla joka bileistä ja joka baarista.

Mä väitän taas ihan muuta, Puuteri paikkana vetää kuitenkin aina sen oman puuteri-porukan paikalle, jotka eivät välttämättä edes ymmärrä että siellä on jotain erilaista verrattuna normaaliin Puuterin iltaan. Puuteri kun on kuitenkin Lynin jälkeen kaupungin pahin lihatiski, niin meno vaan on sitten sen mukaista. Tämä ei ole missään tapauksessa Code Redin syy, vaan paikan itsensä. Väitän että esim. Säätämöllä tai Feenixissä pidettyihin bileisiin ei lähtenyt yhtä paljon samanlaista porukkaa sen takia, että näitä paikkoja ei normaalisti käytetä "lihatiskeinä". Totuus on kuitenkin että muita paikkoja ei löydy. Eikä Puuteri muuten paikkana ole lainkaan kauhea.
#60 • • mayah Guest

Puuteri kun on kuitenkin Lynin jälkeen kaupungin pahin lihatiski

Muistan minä senkin nähneeni kun Jussi itse pyörähteli Puuterin korokkeella...

Ja kovasti anteeksi, jos nyt pilasin katu-uskottavuutesi :008: