lmao! laitteesta tulis hyvä talonmiäs, ainakin hiekoitus on hallussa :D
254 posts, 13 pages, 37,706 views
Miksi vitussa luette mun topikkia jos ei mun jutut kiinosta? Yli viisituhatta luku kertoo... "Tuskin olen väärässä" Kuva oli hieno, mutta loukkaavaa. Miltä susta tuntuis jos tulisin terrorisoimaan sun topikkejas?
...jos tulisin terrorisoimaan sun topikkejas...
Mikä Nettipoliisi sä olet?
Älä hei ota nyt ittees tätä asiaa... Mä saan tehä topikillani ihan mitä mä haluan ja kommentoida ihan mitä mä haluan täällä. PLUR vaan sullekkin. Ollaanko me sujut? Toi kuva oli tosi hauska kyllä mutta no mä suutun aika helposti monesta asiasta. Miten olisi jos etsisit paremmat huvit, kuin toiselle pahaa mieltä tuottamista?
Täh? Ollaanko me tavattu?
Ei helvetti! Moi vaan sullekkin... Kuten huomaat olen tosi huono tajuu mitään huumorii... tavallaan. Aina olen turhan hyökäävä kun olo on uhattu... Öhöm! Juu mutta mitä sitä luonteelleen mahtaa. Oli tääkin taas turhaa. Senkin! Et sanonut et moi me tunnetaan...:D Mutta hali ja oikeesti olipa taas turhaa sättimistä multakin. Ohhoijaa! Kuka haluu pamauttaa mua paistinpannulla? Vapaaehtoisia? Niin ja mitä vielä jareaan tulee niin älkää pliis verratko mua millään tavalla kyseiseen neitiin. Mä vaan suutun entisestään. :004: :004: :004:
mä, mä, mä! :001: (äläkä ny kilahda, tiiät kyl kuka oon ainakin IRL)
Kuka haluu pamauttaa mua paistinpannulla? Vapaaehtoisia?
mä suutun aika helposti monesta asiasta.
mä, mä, mä!