Jaardi jaardi jaa...

254 posts, 13 pages, 37,658 views

#202 • • Edited Elwira Guest
:)
#203 • • Edited Elwira Guest
#204 • • Edited Laite Guest

Miksi vitussa luette mun topikkia jos ei mun jutut kiinosta? Yli viisituhatta luku kertoo... "Tuskin olen väärässä" Kuva oli hieno, mutta loukkaavaa. Miltä susta tuntuis jos tulisin terrorisoimaan sun topikkejas?

no kai sitä nyt saa pistää kuvan johonkin topikkiin? tosiasia on että tuskin täällä kauhean montaa ihmistä kiinnostaa sun päivittäiset tekemisesi. ihme homma kun pitää bumppailla omaa topikkia jatkuvasti jollain täysin tyhjänpäiväisellä paskanjauhamisella.

ja jos noista katsojamääristä puhutaan niin jarea on silti sua edellä paljon.

edit: aijjoo, tervetuloa vaan "terrorisoimaan mun topikkeja", uskoisin että itselläni löytyy huumorintajua hieman enemmän kuin sulla.

http://www.raceworx.com/funnypics/bbsucks.jpg
(jos ei löydy huumorintajua, älä klikkaa tätä linkkiä)

edit: lisää
#205 • • Lucy Luke Guest

...jos tulisin terrorisoimaan sun topikkejas...

Go for it sista, it's time to kick some butt! :003:
#206 • • Edited Elwira Guest
#207 • • Edited Elwira Guest
#208 • • Edited Elwira Guest
#209 • • Laite Guest

Mikä Nettipoliisi sä olet?

enhän mä mikään nettipoliisi ole, kunhan nyt pistin ton kuvan huvin vuoksi.

jos mä nyt lopetan tän kirjoittelun, ikävää että kirjoitetussa tekstissä katoaa sarkasmi niin helposti.

plur
#210 • • Edited Elwira Guest
#211 • • Laite Guest

Älä hei ota nyt ittees tätä asiaa... Mä saan tehä topikillani ihan mitä mä haluan ja kommentoida ihan mitä mä haluan täällä. PLUR vaan sullekkin. Ollaanko me sujut? Toi kuva oli tosi hauska kyllä mutta no mä suutun aika helposti monesta asiasta. Miten olisi jos etsisit paremmat huvit, kuin toiselle pahaa mieltä tuottamista?

juu, en mä itseeni ota tietenkään, itsehän ton postasin :)

eiköhän me olla sujut, en tietenkään tarkoittanut tolla mitään pahaa niin että suuttuisit tms, en vain muistanut että sä tosiaan suutut helposti.

moikkaillaan taas kun nähdään.

piis ja aut.

#212 • • Edited Elwira Guest
#213 • • Laite Guest

Täh? Ollaanko me tavattu?

ollaan?

viimeksi technetiumin päätapahtumaa ennen lasipalatsin lähellä juteltiin. sitä ennen porissa anniksella jossain bileissä.

(jussin kaksoisveli, jos muistat)

#214 • • Edited Elwira Guest
#215 • • Laite Guest

Ei helvetti! Moi vaan sullekkin... Kuten huomaat olen tosi huono tajuu mitään huumorii... tavallaan. Aina olen turhan hyökäävä kun olo on uhattu... Öhöm! Juu mutta mitä sitä luonteelleen mahtaa. Oli tääkin taas turhaa. Senkin! Et sanonut et moi me tunnetaan...:D Mutta hali ja oikeesti olipa taas turhaa sättimistä multakin. Ohhoijaa! Kuka haluu pamauttaa mua paistinpannulla? Vapaaehtoisia? Niin ja mitä vielä jareaan tulee niin älkää pliis verratko mua millään tavalla kyseiseen neitiin. Mä vaan suutun entisestään. :004: :004: :004:

joo, mä ajattelin että sä tiedät kuka mä olen, siksi kirjottelin tohon sävyyn. eiköhän kaikki joiden kanssa mä olen tekemisissä oikeassakin elämässä tiedä minkälainen huumorintaju mulla on (kiero, välillä aika julma vaikka en tarkoitakkaan mitään pahaa). :)

hali vaan takaisin.
#216 • • Edited Elwira Guest
#217 • • Laite Guest
ei tartte nolottaa :)

kaikki ok. eiköhän taas joku kerta törmäillä kun satutaan samaan kaupunkiin samaan aikaan.
#218 • • Edited Elwira Guest
#219 • • olliS Guest

Kuka haluu pamauttaa mua paistinpannulla? Vapaaehtoisia?

mä, mä, mä! :001: (äläkä ny kilahda, tiiät kyl kuka oon ainakin IRL)
#220 • • Edited Tapi T Guest

mä suutun aika helposti monesta asiasta.

En mä oo ainakaan mitään tällästä sun nettipersoonaas seuranneena huomannut. En myöskään käsitä, että kuinka jengi keksii verrata sua ja Jareaa keskenään...
;)

mä, mä, mä!

Vapaaehtoiset tuskin loppuvat kesken... :D