Jaardi jaardi jaa...

254 posts, 13 pages, 37,683 views

#101 • • olliS Guest

Tiedän hyvin mitä tarkoitat. Muakin on kiusattu ala-ateelta ylä-asteelle asti. Johtui siitä kun olin liian poikamainen ja aina me muutettiin paikasta toiseen ja tuli taas uusi tyyppi kouluun eli minä ja sittenhän kiusaaminen alkoi.

koulukiusaus on todella julmaa, varsinkin systemaattisesti tehtynä.. Useimmat nuoret eivät ajattele tai osaa ajatella mitä seurauksia siitä voi kiusatun henkilön elämään myöhemmin tulla. Itse en ole moiseen koskaan syyllistynyt, eikä mua pahemmin ole kiusattukaan, mutta kavereita kyllä. Kiusattu tarvitsee IMO henkistä tukea ja puolustusta kavereiltaan... mutta entäs jos niitä ei ole?

(todella OT)
#102 • • Edited Elwira Guest
:)
#103 • • Jény Guest
...in my opinion?
#104 • • Daniel Braun Guest
jep jep, että näin.
Haukotus:012:
#105 • • genki Guest
"Se joka tietää mitä ei tiedä, on viisaampi kuin se joka ei tiedä mitä ei tiedä"

I BEG TO DIFFER MY DEAR SIR. :)

se joka luulee tietävänsä jotain, ei voi olla viisas.

se joka ymmärtää, ettei tiedä juuri mitään, sillä on todellinen viisaus. :004:
#106 • • Edited Elwira Guest
#108 • • Daniel Braun Guest
No, omani oli lähes suora lainaus Sokrateelta... Että sitten näin.

Myönnän sen rehellisesti, siksi "lainausmerkit" lausahduksen ympärillä.
#109 • • genki Guest

No, omani oli lähes suora lainaus Sokrateelta... Että sitten näin.

Myönnän sen rehellisesti, siksi "lainausmerkit" lausahduksen ympärillä.

oli varmasti. ideani oli kyseenalaistaa sen paikkansapitävyys ja sillä tavoin ehkä herättää keskustelua...... ?
#110 • • genki Guest
...eli mikään suoranainen 'dumaus' ei siis ollut aikeeni. :004:
#111 • • Sniff Guest
noh, siitä on jo jonkin aikaa kun olen platonin teoksia viimeksi lukenut, mutta ainakin mun hatarien muistikuvien perusteella toi genkin sitaatti olis lähempänä sokrateen ajatusta... mutta samapa tuo kai
#112 • • Daniel Braun Guest

noh, siitä on jo jonkin aikaa kun olen platonin teoksia viimeksi lukenut, mutta ainakin mun hatarien muistikuvien perusteella toi genkin sitaatti olis lähempänä sokrateen ajatusta... mutta samapa tuo kai

Nyt meni ohi... MIstä tuon Platonin sait mieleesi? Häh?

Olen pihalla kuin pikkulintu supermarketissa...
#113 • • Sniff Guest
...no kun se niitä sokrateen juttuja tais jälkipolville kirjailla... tai sitten mun muisti on lopullisesti pettänyt ;)
#114 • • genki Guest

Olen pihalla kuin pikkulintu supermarketissa...

muah! äijällä menee noi analogiat nyt vähän solmuun... viimesekshän se pikkulintu pihalla on siinä vaiheessa! :D

ok joo toi oli tosi huono. :016: :012:

mut siis se tuli itse asiassa mulle ekana mieleen, et ihanku toi lainaus sun sigissä ois ihan vähän väärin käännetty...eli oon mielestäni lukenut kans samanlaiseen ajatuspatterniin perustuvaa lainausta kyseiseltä partasuulta, mut se meni vähän just toisella lailla...
#115 • • Edited Elwira Guest
#116 • • genki Guest
real eyes realize real lies.

:D
#117 • • kytkönen Guest
Parempi kolme kuppia kaapissa kuin kanankakka kadulla!
#118 • • Edited Daniel Braun Guest
Genki, toi tosiaan oli TOSI huono:D Noh, ehkä hieman vikaan meni tuo vertaus. Mutta pikkulintu jos olisin, en superhypermegamarkettiin haluaisi eksyä...

Joo, eiköhän se Platon tosiaan ollut se joka Sokrateen tekstit kirjoitti muistiin jaettavaksi jälkipolville. Mutta tuo lainaus minkä olen tuohon laittanut on itseasiassa muistikuvieni mukaan jostakin koulun seinällä olleesta julisteesta (tms.). Ei voi enää muistaa, tosin olen kyllä siitä lueskellut joskus myöskin filosofian tunnilla. Pää on jo niin tyhjä tässävaiheessa iltaa/yötä että parempi pitää suu supussa.
#119 • • Edited Elwira Guest
#120 • • Edited hujades Guest

real eyes realize real lies.
:D

toihan täytyy muistaa...

maanantaiaamun aforismi
"Time's fun when you're having flies." - Kermit the Frog - :)