LSSS 2003 no go:(:(

21 posts, 2 pages, 4,561 views

Avatar
#1 • • PolkkaPoika Guest
Oon kuullu vähän huhuja,että ensi vuonna ei olisi summer sound systemiä,voisiko joku antaa vähän tietoa???:confused:
Avatar
#2 • • yana Guest
äh. hitto. ei jaksa ilkeillä :)
Avatar
#3 • • Labyrinth HQ Guest
Huhuja huhuja.... :)
Ensi kesälle ei vielä ole suunnitelmia varmistettu.
Avatar
#4 • • Tapi T Guest
Mä kuulin huhuu, että Labyrinth 2015 ois kanssa peruttu. Lisäks Paul Oakenfold jättää vuonna 2005 keikkansa Alepubissa väliin.
Avatar
#5 • • JussiS Guest


Lisäks Paul Oakenfold jättää vuonna 2005 keikkansa Alepubissa väliin.



Ei itseasiassa, vaan keikka siirrettiin Turkuun, Pub Paroniin.
Avatar
#6 • • Quu Guest




Ei itseasiassa, vaan keikka siirrettiin Turkuun, Pub Paroniin.



Kyseessähän oli erikois-iltatapahtuma?
Avatar
#7 • • yana Guest
nojoo. kerrotaan sit mitä huhuja mä kuulin. vibe osti labyrinthin koska siirtää oman niin huippuluxus toimintansa ibizalle ja tarvitsee labyrinthin täyttämään tallinnan vajarinsa.
tämän takia labyrinttia korvaamaan hankittiin tokallinen poroja joiden valjakkokisat pidetään ensi juhannuksena raumalla. levyjä pyörittämässä DJ Rape.

paikalla myös olutteltta ja ongintaa
Avatar
#8 • • Tapi T Guest


Kyseessähän oli erikois-iltatapahtuma?


Kyllä, hyvä ystäväni Paul vahvisti tämän itse minulle hetki sitten lähettämässään tekstarissa:

I'm looking forward to play @ The
notorious Paroni. Expect to hear
high-quality trancey Turku-tracks
with some progressive twist...!


( Tän topiikin vois sulkee... )
Avatar
#9 • • pHaze Guest




Ei itseasiassa, vaan keikka siirrettiin Turkuun, Pub Paroniin.



Kyl Jussin juttuihin voi luottaa, se on sentään Paronin residentti! Ja Ilkka, vain kutsulla sisään! Mä voisin kans raahata mun parhaan kaverin Tirin soittamaan sinne.
Avatar
#10 • • HardS Guest
Kyllä tässä tilanteessa on pakko myöntää että kaikki huhut pitävät paikkaansa.
Avatar
#11 • • upee Guest


Kyllä tässä tilanteessa on pakko myöntää että kaikki huhut pitävät paikkaansa.



Mä kuulin huhua et Oakeyta lämmittäisi juuri plastiikkakirurgilta päässyt Michael Jackson nuskool detroit cunnilingus -setillään ja dekoina olis katosta ylösalaisin ripustettu palava Kiimis sekä chillissä soittais Afrika Bambaata? Pitääkö paikkansa vai pieksenkö valehtelevan kaverin?
Avatar
#12 • • Remotion Guest




Mä kuulin huhua et Oakeyta lämmittäisi juuri plastiikkakirurgilta päässyt Michael Jackson nuskool detroit cunnilingus -setillään ja dekoina olis katosta ylösalaisin ripustettu palava Kiimis sekä chillissä soittais Afrika Bambaata? Pitääkö paikkansa vai pieksenkö valehtelevan kaverin?




Ei kannata piestä, pitää nimittäin paikkansa. Keikkahan on18.10.2002

Mulla on kyseiseen privaan jostain kumman syystä kuitenkin 2 lippua vielä jäljellä, että jos kiinnostaa niin mulle voi lähettää rahaa ja pistän paluu postissa liput. Ystävän hinta 45 e (ei sis. matkoja tai majoitusta), koska keikka pidetään Mombasassa, kannattaa asianmukaiset rokotukset ja hyttysverkot ostaa jo nyt eikä vasta sitten. ;)

Labyrinth 20003 bileitä ei oo peruttu. Soittamassa JussiS Jr nº 367
Avatar
#13 • • JussiS Guest


Labyrinth 20003 bileitä ei oo peruttu. Soittamassa JussiS Jr nº 367



Ai helvetti, mä siis saan sittenkin suvunjatketta vaikka lääkärisetä ihan muuta väittikin :D
Avatar
#14 • • yana Guest




Ai helvetti, mä siis saan sittenkin suvunjatketta vaikka lääkärisetä ihan muuta väittikin :D



otetaaks buukkauksii vastaan?
Avatar
#16 • • Remotion Guest
Joo, vähän semmosta huhua kuulin että saisit.
Tais lääkäri juksata vaan. ;)
Avatar
#17 • • Edited da_chef Guest


otetaaks buukkauksii vastaan?



Kyllä mä luotan siihen että lääketiede kehittyy tässä 40 vuoden aikana sen verran että meikäläiset elämme helposti sinne 130-150 vuotiaiksi. Näinä vuosina syntyvät sinne 150-170 vuotiaiksi.

Eli asiaan, kai sä laitoit mut jo vieraslistalle?

edit: pientää säätöö se vaatiin vaa, sitten tekstistä jo selvän saa
Avatar
#18 • • d Guest


nojoo. kerrotaan sit mitä huhuja mä kuulin. vibe osti labyrinthin koska siirtää oman niin huippuluxus toimintansa ibizalle ja tarvitsee labyrinthin täyttämään tallinnan vajarinsa.
tämän takia labyrinttia korvaamaan hankittiin tokallinen poroja joiden valjakkokisat pidetään ensi juhannuksena raumalla. levyjä pyörittämässä DJ Rape.

paikalla myös olutteltta ja ongintaa


:eek: :001: :001: :D
Avatar
#19 • • PolkkaPoika Guest
voi vitsi mitä ilkeilyä,onnex en ihan tosissaan edes laittanu tätä topiccia!!!!:003:
Avatar
#20 • • Tres Guest


voi vitsi mitä ilkeilyä,onnex en ihan tosissaan edes laittanu tätä topiccia!!!!:003:



tää varmaan oli viimenen niitti sille että topikin voi sulkea?