46 posts, 3 pages, 8,341 views
Kaikki pelkää jotain. Eri asia on se, että hyväksyykö tosiasian, että pelkää. Minä pelkään päivittäin eri asioita.
kyllä jokainen varmaan jotain pelkää :005:
Pelottavaa on jos ei tiedä, mutta kun on tilanteessa, jossa tietää, ettei sähkötuolissa ole oikeaa ihmistä, niin mikä siinä on pelottavaa? (Tai no ehkä ei tiedä, jos on eri mantereelta kuin me...) Ameriikkalaisilla on sellanen hassu tapa, että ne ei laita maatovereitaan television edessä vaaraan. Siellä oli varmasti kameran toisella puolella niin lääkäreitä, kuin psykiatrejakin, että kun hepuli tulee, niin valkotakkiset sedätkin on valmiiksi lähellä.
minulta olisi jäänyt katsomatta sen pressun alle mikä oli siellä teloitushuoneessa sähkötuolin päällä..
Melkein? Taas se sana "melkein". Siis istuisitko vai et? Kyllä vai ei?
joo. 00sta voin melkein seistä päälläni kusiaispesässä :)
Originally posted by yana
tosta summasta mä melkein voisin seistä päälläni kusiaispesässä
:003:Originally posted by Taedium
[BMelkein? Taas se sana "melkein". Siis istuisitko vai et? Kyllä vai ei?
Kalahti omaan nilkkaan kettuilu! :003:
Kaikki pelkää jotain. Eri asia on se, että hyväksyykö tosiasian, että pelkää. Minä pelkään päivittäin eri asioita.Pelottavaa on jos ei tiedä, mutta kun on tilanteessa, jossa tietää, ettei sähkötuolissa ole oikeaa ihmistä, niin mikä siinä on pelottavaa? (Tai no ehkä ei tiedä, jos on eri mantereelta kuin me...) Ameriikkalaisilla on sellanen hassu tapa, että ne ei laita maatovereitaan television edessä vaaraan. Siellä oli varmasti kameran toisella puolella niin lääkäreitä, kuin psykiatrejakin, että kun hepuli tulee, niin valkotakkiset sedätkin on valmiiksi lähellä.
Originally posted by Taedium"]
Minäkin melkein voitin viime lottoarvonnassa täyspotin. Vain voittoon oikeuttava lottokuponki puuttui.
Katoitteko eilen, Neloselta tullutta fear factor -ohjelmaa?
Oli ihan kiva tehtävä maata sidottuna samassa kuopassa 400 rotan kanssa... :p
Hm. No ei niissä oikee mitään muuta ikävää oo ollu niissä jaksoissa, ku ehkä just jotain sian sisäelinten syöntiä raakana. Tai no osa niistä sisäelimistä. Maksa esmes näytti ällöltä, ku siinä oli jotain vihreitä laikkuja.
Katoitteko eilen, Neloselta tullutta fear factor -ohjelmaa?
Niitä raakoja kanankoipia nyt sieltä jauhomatojen keskeltä vois suullaan poimia jos rahnaa tippuu.
Okei, ehkä mä taas olen tiukka, kylmä ja tunteeton, mut ei tajuu. Mikä tässä on pelottavaa? Siis kävellä pimeässä taskulampun valossa ja istua ent. hullujenhuoneen lattialla pimeässä nurkassa, iik. Lähinnä naurattaa ne ihmisten ylihysteeriset kirkumiset "Täällä on joku!". What? Ei tajuu...
Jep. Sillä ei hermojen kanssa oo mitään tekemistä, syötkö raa'an sianmaksan vai nou. Siinä on terveyden, ei hermojen kanssa tekemistä. Kai ne ottaa siihen kakkos testiin seuraavaksi kisan, kuka uskaltaa lyödä puukon syvimmälle omaan jalkaan? Varmaan joltain uskallusta löytyy mutta se on ihan v*tun tyhmää. Samoin kun useimmat niistä kakkostesteistä.
Sen pitäis olla ennemminki joku Womit Factor tms...