Shokkihoitoa (SubTV)

46 posts, 3 pages, 8,374 views

#21 • • mttklrv Guest
Ja ohjelman kotisivut ovat mtv.com -saitin alaisuudessa.
Pääsivulta on air -osasto ja sieltä ohjelma Fear. Ohjelma näköjään
pyörii jo toista tuotantokautta. Kivoja stooreja ja muuta hauskaa
luettavaa ja katsottavaa siellä on ihan mukavasti.
#22 • • Taedium Guest
Fear is the mindkiller.

kyllä jokainen varmaan jotain pelkää :005:

Kaikki pelkää jotain. Eri asia on se, että hyväksyykö tosiasian, että pelkää. Minä pelkään päivittäin eri asioita.

minulta olisi jäänyt katsomatta sen pressun alle mikä oli siellä teloitushuoneessa sähkötuolin päällä..

Pelottavaa on jos ei tiedä, mutta kun on tilanteessa, jossa tietää, ettei sähkötuolissa ole oikeaa ihmistä, niin mikä siinä on pelottavaa? (Tai no ehkä ei tiedä, jos on eri mantereelta kuin me...) Ameriikkalaisilla on sellanen hassu tapa, että ne ei laita maatovereitaan television edessä vaaraan. Siellä oli varmasti kameran toisella puolella niin lääkäreitä, kuin psykiatrejakin, että kun hepuli tulee, niin valkotakkiset sedätkin on valmiiksi lähellä.

Ihmisillä, kuten elefanteillakin, on kummallinen kammo kuolleita lajitovereita kohtaan. Minä pelkään enemmän eläviä.

joo. 00sta voin melkein seistä päälläni kusiaispesässä :)

Melkein? Taas se sana "melkein". Siis istuisitko vai et? Kyllä vai ei?
#23 • • Remotion Guest
Kalahti omaan nilkkaan kettuilu! :003:

Originally posted by yana
tosta summasta mä melkein voisin seistä päälläni kusiaispesässä

Originally posted by Taedium
[BMelkein? Taas se sana "melkein". Siis istuisitko vai et? Kyllä vai ei?

:003:

Päätä jo mitä sä haluut jätkän tekevän... :)
hohhoij... ompas tylsääää töissä...
#24 • • Taedium Guest

Kalahti omaan nilkkaan kettuilu! :003:

Niinhän se aina. Mulle tosin on ihan sama meneekö joku istumaan vai seisomaan päällään sinne, mutta se ei ole sama meneekö joku, vai meneekö joku melkein.

Minäkin melkein voitin viime lottoarvonnassa täyspotin. Vain voittoon oikeuttava lottokuponki puuttui.
#25 • • yomanda Guest

Kaikki pelkää jotain. Eri asia on se, että hyväksyykö tosiasian, että pelkää. Minä pelkään päivittäin eri asioita.Pelottavaa on jos ei tiedä, mutta kun on tilanteessa, jossa tietää, ettei sähkötuolissa ole oikeaa ihmistä, niin mikä siinä on pelottavaa? (Tai no ehkä ei tiedä, jos on eri mantereelta kuin me...) Ameriikkalaisilla on sellanen hassu tapa, että ne ei laita maatovereitaan television edessä vaaraan. Siellä oli varmasti kameran toisella puolella niin lääkäreitä, kuin psykiatrejakin, että kun hepuli tulee, niin valkotakkiset sedätkin on valmiiksi lähellä.

Totta, eihän siellä mitään voi sattua.. mutta minulla mielikuvitus on sellainen kumma väline joka saa ajattelemaan kaikkea pelottavaa ilman perusteita sellaiselle :rolleyes:
olen siis vainoharhainen ;)
#26 • • yana Guest
[quote="Taedium [/i]
Taas se sana "melkein". Siis istuisitko vai et? Kyllä vai ei? [/quote]

en välttämättä seisoisi tuosta summasta päälläni kusiaispesässä. pilkkunussitakseni en kuitenkaan missään vaiheessa sanonut niin tekeväni ;)

en kuitenkaan tältä istumalta tuosta summasta mene metsään seisomaan päälläni heti ekana vastaan tulevaan kusiaispesään.

Originally posted by Taedium"]

Minäkin melkein voitin viime lottoarvonnassa täyspotin. Vain voittoon oikeuttava lottokuponki puuttui.

tod! :)
#27 • • Remotion Guest
Katoitteko eilen, Neloselta tullutta fear factor -ohjelmaa?

Oli ihan kiva tehtävä maata sidottuna samassa kuopassa 400 rotan kanssa... :p
#28 • • yomanda Guest

Oli ihan kiva tehtävä maata sidottuna samassa kuopassa 400 rotan kanssa... :p

no niin nyt voi kommentoida taasen, että tästä tehtävästä olisin kyllä suoriutunut .. :D
vaikka vaan siitä pelkästä 3000$.. tosin tässähän oli jo pottina 50000$, ja onneksi meni oikeaan osoitteeseen :p
#29 • • Anonymous Guest
joo tuli katsottua... vaikka lemmikkirotat onkin ihan jees, niin vois kyllä vaatia aikamoista tahdonvoimaa kivuta sinne kuoppaan neljänsadan rotan näykittäväksi... :eek:
#30 • • Al Tapone Guest
Niin joo.. tohon Shokkihoitoon. On muuten pirullisen toimivaa shokkihoitoa myös katsojille. Diggasin kyllä, joskin tässähän hyödynnetään Blair Witch Projectin ideaa, eli ei mitään kovin tuoretta. Mut toimii silti.
#31 • • paragon Guest
Eilen näin shokkihoidon ekaa kertaa. ihan jees ohjelma. yhtään ei pelottanu mut tupakalle ei enää yöllä uskaltanu pimeälle pihalle. :) ei mua olis hullujenhuoneelle saanu seikkailemaan. hui kamala :016:
#32 • • Homegrove Guest
Eilinen jakso ei lämmittänyt ihan ekan tavoin...
#33 • • yomanda Guest
eilises oli kyl tosiaan vähemmän tehtäviä, ja ne oli helpompia ku edelliset..
tosin olis kyllä jääny menemättä sinne ruumiskaappii .. :016:
#34 • • hujades Guest
Mua nauratti maailman eniten sen mustan jätkän kiljuminen ja karkuun juokseminen kädet pään päällä heiluen kun se repi sitä pressua sen sähkötuolin päältä.

Ohjelma oli kyl ihan jees. Kyllä täytyy myöntää että itseä ainakin varmaan ahdistaisi tommoset tehtävät. Kun se asetelmakin on semmonen. Kaverit on sisällä valosassa turvassa sillä välin ku itse kompuroit pimeässä näkemättä metriä eteenpäin. Ja sitten kun se radio menee mykäksi niin kyllä siinä ehkä itsensä tuntisi hieman orvoksi. no jooh...

Se vankila ainakin ahdistaisi.
#35 • • MikkiHiiri Guest
heh. tuli nyt sitte eile illal vahingos törmättyy toho fear-ohjelmaa (vissii uusinta?).. otin erittäin ennakkoluuloisesti sen vastaan, mutta loppujen lopuks ohjelma olikin pitkästä aikaa hyvä jenkkisarjaks :)
vois olla aika karuu jossai tehtaal pilkkopimees, muutenki nii vitun synkkä miljöö joku tehdas
#36 • • Taedium Guest

Hm. No ei niissä oikee mitään muuta ikävää oo ollu niissä jaksoissa, ku ehkä just jotain sian sisäelinten syöntiä raakana. Tai no osa niistä sisäelimistä. Maksa esmes näytti ällöltä, ku siinä oli jotain vihreitä laikkuja.

Niitä raakoja kanankoipia nyt sieltä jauhomatojen keskeltä vois suullaan poimia jos rahnaa tippuu.

Mutta ne kaikki hyppelyt ja noi muut on aina turvavaljaissa = turvallista = ei mitään pelättävää.
#37 • • JussiS Guest

Niitä raakoja kanankoipia nyt sieltä jauhomatojen keskeltä vois suullaan poimia jos rahnaa tippuu.

Hmm, mun lisko syö jauhomatoja, joten olihan sellanen pakko kerran itsekin syödä. Varsinkin kun kaveri makso pitsat siitä hyvästä. Ei muuten lainkaan pahan makuista.
#38 • • Lara C Guest
Okei, ehkä mä taas olen tiukka, kylmä ja tunteeton, mut ei tajuu. Mikä tässä on pelottavaa? Siis kävellä pimeässä taskulampun valossa ja istua ent. hullujenhuoneen lattialla pimeässä nurkassa, iik. Lähinnä naurattaa ne ihmisten ylihysteeriset kirkumiset "Täällä on joku!". What? Ei tajuu...
#39 • • hujades Guest

Okei, ehkä mä taas olen tiukka, kylmä ja tunteeton, mut ei tajuu. Mikä tässä on pelottavaa? Siis kävellä pimeässä taskulampun valossa ja istua ent. hullujenhuoneen lattialla pimeässä nurkassa, iik. Lähinnä naurattaa ne ihmisten ylihysteeriset kirkumiset "Täällä on joku!". What? Ei tajuu...

No helppo Laran on sanoa kun on kaks ysimillistä vyöllä koko ajan... juu... :rolleyes:

Mä en ymmärrä tota Fear Factoria... Sen pitäis olla ennemminki joku Womit Factor tms...
#40 • • Taedium Guest

Sen pitäis olla ennemminki joku Womit Factor tms...

Jep. Sillä ei hermojen kanssa oo mitään tekemistä, syötkö raa'an sianmaksan vai nou. Siinä on terveyden, ei hermojen kanssa tekemistä. Kai ne ottaa siihen kakkos testiin seuraavaksi kisan, kuka uskaltaa lyödä puukon syvimmälle omaan jalkaan? Varmaan joltain uskallusta löytyy mutta se on ihan v*tun tyhmää. Samoin kun useimmat niistä kakkostesteistä.

Se autostuntti, kun hyppyristä voltilla heittivät kilpaa, kuka pisimmälle, oli siisti. Se on ollu mun haaveena jo pitkään, mutta sillä erolla, että hyppyrin kärjessä auto räjähtäisi liekkeihin ja sitten pudotus olisi mereen.