Shokkihoitoa (SubTV)

46 posts, 3 pages, 8,364 views

#1 • • Homegrove Guest
Oli muuten vallan mainio ohjelma, hiukan pisti itseäkin ahdistamaan välillä niiden tyyppien puolesta. Harmitti vaan kun Taina ei antanut sammuttaa kaikkia valoja niin että olis saanut kaiken irti siitä. Jänskä ohjelma.
#2 • • George Shield Guest
Oli joo aikas kokemus. En kyllä itse lähtis istumaan 15 minuutiksi pimeään vankilaan jonkin $3000 takia. Tiedä sitten kuinka noita ääniä sun muita on feikattu, mutta muuten ihan mielenkiintoinen ohjelmaidea.

Ensi kerralla taitaa olla jokin (mieli- ?)sairaala, jossa meno näytti olevan vielä hitusen pelottavampaa...
#3 • • yomanda Guest
juu, minäkin tykkäsin vaikka pieniä epäilyksen häiviä heräsi siitä, että kuka niitä siinä nuotiollakin kuvasi jos ei muka ollut kuvausryhmää mukana.. tai yleensäkään missään kuvasi.. kamera liikkuu ja silleen..

silti minua ainakin rupesin ahdistamaan se, että pitäis jossain pimeessä istuu. varsinkin tollasessa paikassa..
kylmiä väreitä tuli siitä sähkötuolista ja sen liikkumisesta .. uuh .. :eek:
#4 • • George Shield Guest

kylmiä väreitä tuli siitä sähkötuolista ja sen liikkumisesta .. uuh ..

Eikös se sähkötuoli liikkunu sen takia, että se kaveri veti sitä pressua hieman reippaammin? En tosin nähny sieltä peiton alta kaikkia yksityiskohtia... ;)
#5 • • andy braun Guest
mun mielestä oli aika kakkaa koko ohjelma... :D
mut tietysti kun ekaks kunnolla pelotella kauhutarinoilla niin vähemmästikin voi alkaa tollasessa pimeessa paikassa vähän mielikuvitus kehittelee kaikkee.
Oisin kyllä enemmin pelannut pleikkaria ton ohjelman ajan mutta kun ei se ei käynyt niin oli pakko katsoa... ;)

:011:
#6 • • yomanda Guest

Eikös se sähkötuoli liikkunu sen takia, että se kaveri veti sitä pressua hieman reippaammin? En tosin nähny sieltä peiton alta kaikkia yksityiskohtia... ;)

joo, mutta sehän siinä juuri onkin että siellä kun oot paniikissa ja sitten vielä teet jotain tollasta :eek:
se poika kyllä kirku aika mukavasti :D

Originally posted by andy braun
Oisin kyllä enemmin pelannut pleikkaria ton ohjelman ajan mutta kun ei se ei käynyt niin oli pakko katsoa...

niin käy myös varmaan ensi viikolla ;)
#7 • • andy braun Guest

niin käy myös varmaan ensi viikolla ;)

Eih!! :016:
#8 • • Pan Guest
Mikä on homman nimi?
Ei nimittäin näy kaapeli.
#9 • • Zwek Guest
Joo! Kattelin eilen kyseistä ohjelmaa. Itse en kyllä mielellään mihinkään vankilan pimeisiin koloihin lähtis istumaan. Vähän kyllä ihmetytti ne kuvakulmat siellä kellarissa. Kamerat tais olla katossa...
#10 • • yana Guest
missasin. oisko jotain pointteria ohjelman webisivulle tai jotain muuta mistä sais lisäinfoa?

mitä kauheaa siellä pimeässä voi olla ettei siella $3000sta istuis varttia? tosta summasta mä melkein voisin seistä päälläni kusiaispesässä
#11 • • Edited yomanda Guest

Mikä on homman nimi?
Ei nimittäin näy kaapeli.

siis lyhyesti joukko tyttöjä ja poikia pistettiin keskenään suljettuun vankilaan suorittamaan tehtäviään. tehtävät tehtiin yöllä, pelkän taskulampun valossa, infrapunalaseilla tai ihan pimeässä.
mentiin siis yksin joihinkin vankilassa määrättyihin huoneisiin.. käveltiin pitkin käytäviä vain taskulampun valossa, kaltereita toisensa perään.
piti esim. mennä teloitushuoneeseen, jossa oli pressun alla jotain mitä piti katsoa.. ja ruumishuoneeseen (?) jossa vain oltiin hiljaisuudessa 15 minsaa..
siis kyse on omien pelkojen voittamisesta..

mitä kauheaa siellä pimeässä voi olla ettei siella 00sta istuis varttia? tosta summasta mä melkein voisin seistä päälläni kusiaispesässä

kyllä jokainen varmaan jotain pelkää :005:
kaikki tehtävät kun ei ollu pelkkää istumista
itse voin ainakin rehellisesti sanoa, että minulta olisi jäänyt katsomatta sen pressun alle mikä oli siellä teloitushuoneessa sähkötuolin päällä.. pimeessä kaikki on niin monin kertaisesti pelottavampaa :eek:
ja ihan varmasti tuollaisessa paikassa ääniä tulee 15minsan aikana jos minkälaisia.. se on eri asia kenen hermot niitä kestää kuunnella ;)
#12 • • kilobitti Guest
BTW, tuottajat oli tehneet homman vähän niinku "varman päälle",
eli melkein kaikki osallistujat myönsi uskovansa kummituksiin ym.
henkimaailman juttuihin...

Mun mielestä Inkvisitio pitäis joskus järkätä vastaavanlaisessa paikassa..;)

-kb
#13 • • Homegrove Guest
Siis eikö homman nimi ollut ihan tarkoituksella se, että sinne valittiin NIMENOMAAN ihmisiä, jotka uskoi kummituksiin tarkoituksenaan voittaa pelkonsa. Ja jos niille oli kaikki ne jutut kerrottu etukäteen, mitä siinä välissä tuli aina pätkinä niin ei ihme, jos meni parilla pupu pöksyyn.
#14 • • olliS Guest

mitä kauheaa siellä pimeässä voi olla ettei siella 00sta istuis varttia? tosta summasta mä melkein voisin seistä päälläni kusiaispesässä

lupaatko?
#15 • • bulk Guest
Kyllä sitä aika kovaa järkytystä kestäisi omalta osaltaan 15min ajan 3000$:sta. Hokis vaan mielessä "3000$" "3000$". Kusiaspesäkin varmaan menis vartiksi, istuuhan jotkut hullut niissä vapaaehtosestikin.
#16 • • yana Guest

lupaatko?

joo. $3000sta voin melkein seistä päälläni kusiaispesässä :)
#17 • • lelle Guest
eikö tää ole se sama kun tuli joskus viime halloweenina music televisionilta?

mitämitä?
#18 • • Homegrove Guest
Taisi itseasiassa olla MTV-tuotantoa... Jos oli niin parasta mitä siltä lafkalta olen nähnyt.
#19 • • yana Guest

Kyllä sitä aika kovaa järkytystä kestäisi omalta osaltaan 15min ajan 3000$:sta. Hokis vaan mielessä "3000$" "3000$". Kusiaspesäkin varmaan menis vartiksi, istuuhan jotkut hullut niissä vapaaehtosestikin.

ja sen lisäksi kun tietää kyseessä olevan viihdeohjelman niin ainakin mulla se vaikuttaa aika paljon omiin pelkoihin. vähän sama kuin menisi kummitusjunaan.
#20 • • yomanda Guest
tänää subilla 0.45 jos joku ei maanantaina nähny..