Apua artikkeliin Clubbailusta

11 posts, 1 page, 2,067 views

#1 • • club-man Guest
Artikkelin nimeksi tulee
ekstaasiin ilman ecstasya.. jos jollain olisi hyviä tietolähteitä juttuja, ideoita tai mitä tahansa vastaavaa saada mahtava stoori median luomaa roskaa vastaan isosta pahasta, turhasta teknomusiikista.. olisin erittäin kiitollinen ja samalla se palvelisi koko clubi kulttuuria.. kiitos
#2 • • yana Guest
mihin se artikkeli on tulossa?
#3 • • Tres Guest
Oikoluetutathan artikkelisi esimerkiksi henkilöllä joka
hallitsee yhdyssanat, osaa välttää anglismeja eikä
ylenkäytä pisteitä. :rolleyes:
#4 • • JussiS Guest
Toivottavasti toi artikkeli osataan tehdä oikein, ettei asioita pahenneta entisestään... :rolleyes:
#5 • • Lachesis Guest

Ollaanpas sitä kriittisiä. No, ehkä hyvä vaan, muuten joku vielä väittää, että artikkeli on kirjoitettu huumeiden vaikutusten alaisena. ;)
#6 • • Tres Guest

Ollaanpas sitä kriittisiä. No, ehkä hyvä vaan, muuten joku vielä väittää, että artikkeli on kirjoitettu huumeiden vaikutusten alaisena. ;)

Mielestäni selkeä ja virheetön kielenkäyttö on artikkelissa
kuin artikkelissa ehdoton perusedellytys jotta viesti
menisi aiotulla tavalla perille. Ajattelepa esimerkiksi
Helsingin Sanomien uskottavuutta puhekielellä kirjoitettuna.
HS:nkin toimittajien taso on tosin laskenut viime vuosina
huolestuttavasti. :T
#7 • • club-man Guest
ihan koulutyönä tulee olemaan graafisen viestinnän linjalla taide akatemiassa.. mutta tietääkö kukaan mitään hyviä lähteitä
#8 • • Dani Cior Guest

Noh, noh meidän arvostettu lehtori Rajas löi aina lukiossa nyrkillä pöytään ja huusi: "Minä rrrrakastan pistettä!", käyttäkää sitä. Ja se muutenkin varoitteli siihen aikaan enemmän svetisismeista, josta johtuu vieläkin meitsin löytyy verbin välttely kirjallisessa metaforisessa muodossa;)
#9 • • Lachesis Guest

Mielestäni selkeä ja virheetön kielenkäyttö on artikkelissa
kuin artikkelissa ehdoton perusedellytys jotta viesti
menisi aiotulla tavalla perille. Ajattelepa esimerkiksi
Helsingin Sanomien uskottavuutta puhekielellä kirjoitettuna.
HS:nkin toimittajien taso on tosin laskenut viime vuosina
huolestuttavasti. :T

En toki tarkoittanut vähätellä postaustasi. Omakin kielenkäyttöni harvoissa kirjoittamissani tekeleissä on eri tasoa kun täällä ja ircissä käyttetty sanasto ja kirjoitusasu.

Noh, noh meidän arvostettu lehtori Rajas löi aina lukiossa nyrkillä pöytään ja huusi: "Minä rrrrakastan pistettä!", käyttäkää sitä.

Pisteen lisäksi Rajas rakastaa pilkkua, jota hän n*ssii aina kun mahdollista. Rajas arvosteli mun äikän kirjoitukset, olen niiiin katkera.
#10 • • Dani Cior Guest

Pisteen lisäksi Rajas rakastaa pilkkua, jota hän n*ssii aina kun mahdollista. Rajas arvosteli mun äikän kirjoitukset, olen niiiin katkera.

Aivan varmasti Hannu viilaa urakalla, itse olin vikana vuonna niin lusmu että siirryin Kallion hoiviin ja sain melkein ällän, ylioppilaslautakunta vei vielä muutaman pisteen kielioppimokailuista ja ämmänä se pysyi. Tuskin olisin ällää ansainnutkaan paitsi sisällön osalta, käsittelin Tommy Tabermannin runoa miehen tarpeesta kusta tyhjyyteen ja merkata reviirinsä, tai jotain vastaavaa...;)
#11 • • club-man Guest
Pakko jollain on olla jotain artikkeleja tai lähteitä