Paras tv-mainos

591 posts, 30 pages, 324,510 views

kovas

#261 • • kovas Kristo

^petra:
Yle TV1:n kausivideo ”Hyvät matkakumppanit” *sydän*
Aivan loistava! Pysäytti kunnolla ja oli pakko katsella koko pätkä loppuun asti. Oooh.
Löytyisiköhän tätä .avi-muodossa jostakin.. jos tulee vastaan niin ilmoittakaa mullekin *hihu*

”Älä naura sauvakävelijöille, sillä sauvakävely vaatii pokkaa.” *hymy*
(käsikirjoitus löytyy ositteesta http://www.yle.fi/tv1/kausivideo.htm)

kerran nähnyt. vaikka idea olikin tuttu ja vähän kulunut niin ne läpät <3
micqo

#262 • • micqo

mayah:
Ei ehkä paras, mutta erinomainen, jonka näin tänään ekaa kertaa oli Volkswagenin mainos, jossa kaks pikkupoikaa istu portailla ja päristeli silleen, kun ajais autoo. Se toinen ryki ja pätki ja toinen pärisi tasasesti naama punaisena. Sai mut hymyilee ja jäi viel mainoksen aihekin mieleen, joten mun kohdallani ei menty metsään!

-Juuuuu....samaa olin juuri laittamassa..tää mainos kun tuli niin oli naurussa pitelemistä kun kaks skidiä "ajaa" autoa ja toinen puhkuu punaisena ja happi loppuu...tää on huippu! *jiihaa**nauru*
Pikku Manna

#263 • • Pikku Manna
maailman parhaat mainokset..ah

1.soneran uus mainos jossa koira karkaa ja sit ne ettii sitä metsäs ja äiti tulee:onko yhteys isään..ONKO soitettu isälle..soitetaan isälle..jne..ihan huippu!!

2.just se auto mainos mis mies ryömii ovesta ulos juomaan ikkuna pesu nestettä..

3.ja sit se uus mainos mis 2poikaa istuu portailla ja niil on se auto kisa mis ne tekee niit auton äänii..poika on niin sulonen ku se vaa jaksaa vaik kuinka pitkää*plur*

4.hyvä hyvä hyvä..

5.sit on aika vanha mainos:tyttö ja poika on jossai leipäveitsi museos ja sit se poika kysyy mikä toi o..tyttö:en mä vaa tiia..se on mun mielestä vaan niin sulonen se mainos*hymy*

6.ja todella vanha mainos minkä oon heurekassa nähny ni on:aina kun mä maitoa juon mä muistan sut ja hetken tuon sulle sanoin näkemiin lähdit maalta kaupunkiin..jne..toi ei ollu hauska mut ihastuin siihe miehee joka oli ilman paita..*kuolaa**nauru*seki on jo varmaa kuollu..*muhaha*

noh siinä niit nyt oli huonosti selitettyinä..mut kummiski..
wetware

#264 • • wetware wenator
taidan katsoa liian vähän telkkaria kun en o nähnyt mitään noista
Diverse System

#265 • • Diverse System Ithaqua
3.ja sit se uus mainos mis 2poikaa istuu portailla ja niil on se auto kisa mis ne tekee niit auton äänii..poika on niin sulonen ku se vaa jaksaa vaik kuinka pitkää

toi on hyvä!

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Tanjiz

#266 • • Edited Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
*hih*sellainen ärrän mainos, missä olen itse saanut kunnian olla mukana..*muhaha*
Tietenkin.. I love me*pelle*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Texx

#267 • • Texx ^_^
Piti tulla mainitsemaan et, tosiaankin soneran uudet mainokset on parhaita.
Ja tietty vanha hyvä "vannon kautta kiven ja kannon..."
*hymy*

--
*piis*

Maikhi

#268 • • Maikhi teo-nancatl
Se volkswagenin (vai mikä nyt olikaan) Kun se vaihtaa vaihdetta sillee "vaihtamatta" ja se poika siinä leikkii sitä.. Kai kaikki tajuu *hymy*

--
My imagination friend says that you have a big problems

kovas

#269 • • kovas Kristo

Maikhi:
Se volkswagenin (vai mikä nyt olikaan) Kun se vaihtaa vaihdetta sillee "vaihtamatta" ja se poika siinä leikkii sitä.. Kai kaikki tajuu *hymy*

lux <3
Exlex

#270 • • Exlex
Nuo Veikkauksen live veto mainokset on aika ovelia. Siis onko ne oikeesti livemainoksia kun tuossa kymppiuutisten jälkeen tulleessa mainoksesssa oli heittoja uutisten aiheista. *ding*

Vai koijataankohan tässä taas apinaa *täh*
ianna ei anna!

#271 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
No tietenkin Dnan Elämä on- mainokset varsinkin se uusin niistä missä ne polttaa takassa niitä seteleitä aaah *iloinen*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

curry

#272 • • curry ^mauste^
Viime aikoina hilpeyttä on herättänyt se Opel Astran mainos (muistaakseni), missä äiti syöttää pientä muksuansa auton ääntä matkien, kunnes äiskä "kilahtaa" ja lähtee juoksemaan lusikka kädessä ympäri huushollia... ja muksu kattoo että wtf?!? *iihhih* *nauru*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Rysty

#273 • • Rysty Superyllätyssektori
Soneran mainokset on kyllä ykkösiä. Näin IT-alan heebona repeilen aina sille "varastonhallinta on kaatunut" mainokselle missä varastopäällikkö on naamallaan.. *nauru*
annimari

#274 • • annimari Seniorisarja

kativa:
Ehdottomasti parhaimmat naurut sain mainoksesta, joka näytettiin Suomessa sellaisessa sarjassa, jossa oli parhaita ulkomaisia mainoksia. Muistaakseni tämä oli Hollannista.

En muista ihan tarkalleen tätä, mutta pääpiirteittäin näin: äääärimmäisen konservatiivisen oloinen perhe kiltteine lapsineen ja pyhävaatteineen tunkee itsensä johonkin kuplavolkkariin ja lähtee ajelemaan pisteeseen b (tod.näk. kirkkoon). Äiti avaa autoradion ja sieltä tulee justiinsa joku hirveä renkutus missä lauletaan ”I wanna fuck you in the ass”. Vähän aikaa ne siinä katselee silmät ymmyrkäisinä toisiaan ja sitten koko perhe alkaa yhteen ääneen laulaa iloisesti mukana tuon biisin kertosäettä. Ja sen jälkeen ruudulle tulee jonkun kielikurssifirman nimi ja teksti ”Do you wanna learn english?”

[muokattu 21.7.2004 10:46]

joo toi biisi on jo ihan legenda...!

--
Oho.

*AnnU*

#275 • • *AnnU* NanneNanneNanne
atrian "hyvä, hyvä, hyvä" on kaikkein ykkönen, mut elisan ja soneran mainokset on kans hyviä..*nauru*

--
*sydän**sydän**sydän*

xqUe

#276 • • xqUe

*AnnU*:
atrian "hyvä, hyvä, hyvä" on kaikkein ykkönen, mut elisan ja soneran mainokset on kans hyviä..*nauru*

haha oon kyl samaa mieltä *nauru*

--
Place Go Boom!

Lost-Soul

#277 • • Lost-Soul los pallos

*AnnU*:

elisan uusin on ihan hirvee..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Rysty

#278 • • Rysty Superyllätyssektori
Jostain kumman syystä naurut irroittaa myös se Pirkka-mainos jossa tyyppi on työhaastattelussa. "Perjantaisin mennään rivitansseihin, onko sulla tetsonia".
Mikki

#279 • • Mikki
Veikkauksen Kavioveikkaus.
Pari hevosta puvut päällä tiirailee, ja hirnuu "tyttökuville" webissä....
Siis aivan Mahtava mainos...

Veikkaus on kyl petrannu nois mainoksis tod. paljon.
Veikkauksen painettu mainos ---> Lumikki, ja 7 oikein *nauru*

--
Names are for friends, so I dont need one.

diorite

#280 • • diorite 180+
Nää uudet soneran mainokset on ihan hauskoja

--
Kuka? Minäkö?