paitsiko kummatki taidettii puhuu samasta asiasta eri tavoin
Luultavsti :)
111 posts, 6 pages, 24,010 views
paitsiko kummatki taidettii puhuu samasta asiasta eri tavoin
Niin minäkin luulin. Kunnes sitten huomasin hassuja asioita. Isokuplaiset hiilihapolliset juomat kolahtaa päähän nopeammin, kuin pienikuplaiset. Kokeile vaikka tempasta Guinnessia ja kuohuviiniä. Kuohuviini kolahtaa pikkusen nopsempaa. Tai no kokeile samalla alkoholiprosentilla varustettua jos et muuten usko.
Me ollaan Laina Haaran kaa treenailtu niiin hyvin että arki-aamuisinkin selviää töihin ilman minkäänlaisia ongelmia, vaikka edellinen ilta olisi venähtänyt hyvinkin pitkäksi... Mitä vähemmällä yöunella -> sen parempi/helpompi päivä :D .
Elämä on laiffii :004: !
PERUN TON AIEMMAN :rolleyes: ....
En nimittäin kyennyt töihin tänä aamuna :( (*nolostuu*)
Kai sillä sitten placebo on käytössä. Muhun nykyään vaikuttaa. Ennen ei toiminut tai ollu vaikutusta. Sama se mitä joi ja mitä sen kanssa. En osaa kertoa tähän enempää, sillä en ole aiheesta lukenut kovinkaan vahvoja faktoja. Oma kokemus on tässä ollut kommenttini tausta.
millä tavalla juomispaikka tai aika voisi siihen vaikuttaa?
Ai. Juu, no minä varmaan käsitän krapulan väärin. Jos tulee huono olo ja muuta, ja ei olisi jos en olisi juonut, niin minä lasken sen krapulan piikkiin. Ja jos väsyttää huonon ja katkonaisen unen takia, lasken senkin krapulan piikkiin. Minulle krapula on alkoholista johtuvia negatiivisia vaikutuksia, ja siihen lasken lähestulkoon kaiken mahdollisen. Tyhjää lompakkoa en ihan laske, mutta siitä johtuvan masennuksen kyllä.
Jos krapulalla tarkoitetaan sitä, että aamulla vähän heikottaa ja on huono olo ja silmiä särkee, tuohan voi tulla syömättömyydestä, liiallisesta pleikkarin pelaamisesta myöhään yöllä jne. Itse käsitän krapulan eri tavalla, niinkuin se kuuluukin käsittää.
Erittäin hyvä teksti aiheesta. Tuo tieteellisemmällä kannalla kuin omani. Huhhuh, oma tekstini krapulasta alkaa olemaan sellasta että "Darra is the state of mind."
"Krapula on humalan epämiellyttävä jälkitila, ...
Noo... jotain oon huhuja kuullu, mutta en oo ikinä lukenu aiheesta. Tosin omat empiiriset kokeet kertoo kyllä sitä, että hiilihapot auttaisivat alkoholin imeytymisessä.
mitäs hassua siinä on että runsashiilihappoisemmat juomat roimii nopeemmin? siihenhän on ihan looginen selitys,
Tää juttu liittyy varmaan tähän topikkiin:
Eli niille ketä vaivaa kankku, nii Venäjäl on keksitty semmoisia pillereitä jotka sen karpulan poistavat tunnissa pillereiden syömisen jälkeen, ja ne myös vähentävät humalan, eli jos kauheas soossis olet nii otat kaks, se humaluus laskee ja tulee pirteä olo ja jaksat tumppaa viel vähän aikaa ennen kun jalat pettää, vielä niillä pystyy ennakoimaan krapulan, mikä on myös niiden päätarkoitus, syöt yhden ennen juopauttelua ruoan kanssa ja et tunne aamulla pahoin.
IhmeLääkkeen nimi on Anti-Pohmelin!
Minä niinkun säännöllinen käyttäjä suosittelen! :D
Tää juttu liittyy varmaan tähän topikkiin:
Eli niille ketä vaivaa kankku, nii Venäjäl on keksitty semmoisia pillereitä jotka sen karpulan poistavat tunnissa pillereiden syömisen jälkeen, ja ne myös vähentävät humalan, eli jos kauheas soossis olet nii otat kaks, se humaluus laskee ja tulee pirteä olo ja jaksat tumppaa viel vähän aikaa ennen kun jalat pettää, vielä niillä pystyy ennakoimaan krapulan, mikä on myös niiden päätarkoitus, syöt yhden ennen juopauttelua ruoan kanssa ja et tunne aamulla pahoin.
IhmeLääkkeen nimi on Anti-Pohmelin!
Minä niinkun säännöllinen käyttäjä suosittelen! :D
Oon aika saletti et esim. piri vaikuttais aika samalla tavalla :O
mita ne on sulle oikein kaupannu...?
On olemassa yksi varma merkki mistä tietää että kaverilla on krapula.
Heräätte jostain hämärästä paikasta ja kaveri tokaisee kovaan ääneen: AI V***U MUN SILMIIN SATTUU....ja mun suussa muuten maistuu kissanpaska!!
Terveisin kokemus...olin se toinen osapuoli.
Mulla ei oo muuten ikinä ollu krapulaa! :D
Samoin. Josku tempasee pullon votkulia naamariin, ja seuraavana päivänä on jo kahdeksalta aamulla mukana menossa. Sitten seuraavan kerran meneekin juomaan kolme olusta, niin seuraavana päivänä pelätään kuolemaa.
Mistä johtuu että joskus saa hirvittävän kanuunan vaikka parista siideristä, mutta joskus voi juoda pari pulloa punkkua eikä kankkusesta tietoakaan? Tämä on ihmetyttänyt minua jo kauan.