MEMBER GALLERY AVATTU!

49 posts, 3 pages, 7,469 views

Avatar
#1 • • Fusione Guest
Vihdoinkin saimme Platinum jäsenille gallerian tarkoitetun gallerian toimimaan.

MEMBER GALLERY & UPLOAD SIVU

Postaa vain oma kuvasi, ei siis mitään ylimääräistä. Kaikki kuvat mihin ei ole ohjeiden mukaisesti merkattu nimeä tai kuva on nimetty väärin poistetaan.
Avatar
#2 • • Edited Ana-- Guest
"Whoah! At last I can post pictures of my member to the web!!"

;)

Jotenkin tyhmästi vaan.. kuvan postanneen nimeä ei näy missään
eikä kerran postattua kuvaa voi editoida. Sen lisäksi kuvan alla
näkyy kuvan nimi eikä käyttäjän nimeä joka voi aika nopeasti
johtaa siihen tilanteeseen, että galleriasta löytyy monta sellasta
hienoa DSCN0103.JPG - nimistä kuvaa joitten captionissa lukee
"Minä reiveissä. dekkien takana kuulusia Mijk van dyke"..
Avatar
#3 • • Edited Kotkan-laihin-dj Guest
.
Avatar
#5 • • Fusione Guest
Tuon vuoksi ohjeiden lukeminen on suositeltavaa...
Avatar
#6 • • Ana-- Guest


Tuon vuoksi ohjeiden lukeminen on suositeltavaa...



heh. Joko en huomannut noita ohjeita kun postasin (Eli ne on liian
pienellä) tai sitten ne lisättiin vasta äsken..

Anyway. Editti ois kiva =) Muuten tosi vänkä ominaisuus =)
Avatar
#7 • • Fusione Guest
Lisäsin ohjeet myöhemmin mutta kyseinen kuva oli postattu sen jälkeen. Editti ei oikein ole mahdollinen tossa softassa.
Avatar
#8 • • catt Guest


Lisäsin ohjeet myöhemmin mutta kyseinen kuva oli postattu sen jälkeen. Editti ei oikein ole mahdollinen tossa softassa.



voisin melkein vannoa etteivät moiset ohjeet olleet siinä vielä :)
en sitten tiedä..
Avatar
#9 • • bulk Guest
Reittaustsydeema pissii, ääniä voi antaa niin kauan kuin jaksaa naksutella.

Option voisi ehkä poistaa IMO jos mahdollista. Aika turha tuontyyppisessä galleryssä.
Avatar
#10 • • esther Guest
saako kuvaa kerran postattuaan pois tuolta? jos, niin miten?
Avatar
#11 • • Edited khatt Guest
Please rename the image to match your member name before uploading. Try to keep the name as short as possible.

Nuo ohjeet ovat newbieille. Enhän minä ole newbie, miksi siis lukisin niitä? Nyt kuvia on 8, ja yksi on jo nimetty randomilla. Kokemuksen rintaäänellä: Jos jotain voi tehdä väärin, käyttäjät tekevät sen väärin. (Ei mitenkään erityisesti Jonelle osoitettu, tällaisia tulee löytymään muitakin ;) ) Lisäkenttä "Your member name" olisi siis erittäin suotava, tämä nykyinen filename=membername on paha purkkaviritys. Kaikki eivät edes osaa renamettaa kuvia.

p.s. pystyykö kuvia poistamaan?

Edit: Näkyyhän siinä olevan joku name kenttä, mutta missä se näkyy galleriassa?
Avatar
#12 • • Edited Jone Guest
No mähän nyt olin luonnollisesti ensimmäinen onnistuja "jungle10.jpg" kuvallani, johon sitten vielä hienosti laitoin mitälie sontaa descriptioniksi kun oletin että Member name näkyy jotenkin kuvan yhteydessä kun sellaista kyselläänkin. Mut ei se mitään. :) Parempi ettei kukaan tiedä kuka kuvassa on. Oon niin perhanan hyvän näköinen että kundit tulis kateellisiksi ja rupeisin saamaan mimmeiltä vielä enemmän häirikkösoittoja keskellä yötä kuin nyt saan.

*egotrippin'?*

Toi softa muuten näkyy ruttaavan erityisesti värit kuvista ihan hirveiksi. No, aina ei voi saada kaikkea.
Avatar
#14 • • Jone Guest


evh hotornot.com meininki...



Miksei? Sähän oot niin törkee hottis että luulis sun olevan vaan ihan tohkeissaan kun saat tukun fanittajia.

:004: :D :004:
Avatar
#15 • • Taedium Guest


Tuon vuoksi ohjeiden lukeminen on suositeltavaa...



Miinuksia:
*) Mikäli ohjeet unohtuvat, ja suurin osa käyttäjistä ei niitä huomaa, ei voi väittää, että ohjeet olisivat hyvät ja selkeät, vaikka ne olisikin väännetty rautalangasta ja sijoitettu keskelle ruutua ja varmuuden vuoksi pop-up ikkunaankin.
Avatar
#16 • • Edited Tres Guest
Tieteen nimissä kokeilin saako kuvan päivitettyä uploadaamalla
uuden kuvan samalla nimellä. Ei näköjään :D


Olis pitäny kysyä ensin. :rolleyes:

Ton toisen vois poistaa, ihan sama kumman.
Avatar
#17 • • Fusione Guest





*) Mikäli ohjeet unohtuvat, ja suurin osa käyttäjistä ei niitä huomaa, ei voi väittää, että ohjeet olisivat hyvät ja selkeät, vaikka ne olisikin väännetty rautalangasta ja sijoitettu keskelle ruutua ja varmuuden vuoksi pop-up ikkunaankin.



Mitenniin ohjeita ei huomata? Jokainen kuva mikä on uploadattu ohjeiden lisäämisen jälkeen on lisätty ohjeiden mukaisesti.
Avatar
#18 • • Pinkki Guest




Miksei? Sähän oot niin törkee hottis että luulis sun olevan vaan ihan tohkeissaan kun saat tukun fanittajia.


Tää on kato vähä sama kun sä haluut pysyy nimettömänä, niin mäkin säälin kanssaihmisiäni enkä näin ollen pistä kuvaani tonne ettei muut typyt sais depressiokohtauksii ku häviäis mulle nii 6-0 :001:
Avatar
#19 • • Pan Guest





*) Mikäli ohjeet unohtuvat, ja suurin osa käyttäjistä ei niitä huomaa, ei voi väittää, että ohjeet olisivat hyvät ja selkeät, vaikka ne olisikin väännetty rautalangasta ja sijoitettu keskelle ruutua ja varmuuden vuoksi pop-up ikkunaankin.



Koskaan en ole ohjeita lukenut, enkä lue!

Pisteet Analle kuvasta :D

Miinusta näille narsistisille, onks tää mun parempi puoli? -poseerauksille. :mad:

Luonnetta ihmiset!
Avatar
#20 • • Turan Guest
mitäs mä teen väärin ku toi valittaa että "must type a caption"?

ts.gif