Mitä negatiivista ja positiivsta teiden mielestä niissä on?
43 posts, 3 pages, 7,484 views
Kuka oikeasti enää käyttää modeemia? :D
täysin lukukelvottomat sivut 1600x1200 resoluutiolla 21" tuuman näytöllä... tekstistä ei saa mitään selvää.
Kuka oikeasti enää käyttää modeemia? :D
@spaze:
miten soot saanu tosta noin raskaan? +2,5Mb vaimitätoioli? koita ihmeessä viilata tota vähän kevyemmäksi, pakkaa kuvia tmv.
Modeemin käyttäjät ottakoot laitteestaan tukevan otteen ja heittäkööt sillä lähimpää vesilintua. IMO modeemi on vanhentunutta tekniikkaa, eikä kukaan itseään kunnioittava ja vakavasti otettava netti-surffaaja sellaista enää käytä. Isot, värikkäät ja raskaat sivut rules OK! More is more! :D
ei perkele! Mä manaan teidät internetin tukkijat alimpaan helvettiin. Ei kaikilla ole varaa/kiinnostusta/tarvetta hankkia pirun kallista ADSL:lää kotiin. Modeemilla lukee postin ja maksaa laskut netissä, duunit on sitä varten että surffaillaan teidän huuhaa-sivuilla. Mutta auta armias jos kotoa pitää jotain käydä tutkimassa netissä... sitten sivustoilla on kokoa enemmän kuin suomen peruskalliolla!
asiallisesti sanottuna, mä skippaan liian raskaat sivut heti.
ei perkele! Mä manaan teidät internetin tukkijat alimpaan helvettiin. Ei kaikilla ole varaa/kiinnostusta/tarvetta hankkia pirun kallista ADSL:lää kotiin. Modeemilla lukee postin ja maksaa laskut netissä, duunit on sitä varten että surffaillaan teidän huuhaa-sivuilla. Mutta auta armias jos kotoa pitää jotain käydä tutkimassa netissä... sitten sivustoilla on kokoa enemmän kuin suomen peruskalliolla!
asiallisesti sanottuna, mä skippaan liian raskaat sivut heti.
Kuka kodista on puhunut? Kuten itsekin sanot, surffailu suoritetaan duunissa. Eikö tällöin voi myös samalla tarkistaa postit ja maksaa laskut? Pitääkö tällöin edes olla kodissa yhteyttä?
IMO jos ainoa fiksu tapa käydä netissä on himakone, kiinteä yhteys on se ainoa oikea.
Eihän sua silloin pitäis haitata jonkun raskaat sivut, koska et niitä kotona katso. Muutenkin, jos raskaat sivut eivät miellytä, niin etsi tieto sitten kevyemmiltä.
More is still more! :cool:
Modeemin käyttäjät ottakoot laitteestaan tukevan otteen ja heittäkööt sillä lähimpää vesilintua. IMO modeemi on vanhentunutta tekniikkaa
useimmiten tuntuu, että flashilla tehdään saitteja pelkästään 'teknologiaelvistelynä': halutaan näyttää, että 'kattokaa, mä osaan veivata tällasenkin animaation!', vaikka saman viestin pystyisi aivan riittävän tyylikkäällä ulkoasulla välittämään myös yksinkertaisesti koodatuilla html-sivuilla. varsinkin ammattilaisten tekemien sivujen - joilta voi joskus tarvita ihan oikeaa tietoakin - kohdalla tällainen asenne risoo ihan rutosti. varsin usein tuntuu, että varsin monia saitteja tehdään alan kilpailuja eikä käyttäjiä varten.
Modemi-ihmiset hidatavat kehitystä. Jos sivut eivät pyöri motulla niin on pakko saada nopeampi yhteys -joka johtaa taas loppujen lopuksi parempaan/kehittyneempää internettiin
esim olisimmehan voineet tyytyä C64 ja Spectrumiin, kyllä niilläkin pystyi teksitiä käsitelemään ja pongia pelaaman.