Kaikki biisien tunnistukset tänne!

1,110 posts, 56 pages, 349,382 views

Avatar
#582 • • jUSSi Guest


Pätkä4



Dj Tom & Norman - Love 4 Bass



Oletko varma tuosta? Käsittääkseni original mix tuosta Love 4 Bass:sta on ihan eri biisi. Vai tarkoititko jotain remiksiä? Kiitos jokatapauksessa :)



Kuuntelin himassa uudestaa ja täytyy laittaa tähän iso epävarmuus, en valitettavasti löytänyt omaa 'Bass 4 Love' cd-sinkkuani, joten en voinut varmistaa.

Tää on vaan niiiiiin saatanan tuttu kappale, et pitäis tietää...

edit: svidu ku mä oon kuutamolla näitten tunnistusten kanssa :king:
Avatar
#583 • • jUSSi Guest

Pätkä1



Mulla on tää varmaankin tällä kokkarilla ja tässä tuntuisi soivan kaksi kappaletta päällekkäin ja tuo "alempi" kuulostaa ihan Mike Dred - Macrocosm. Täytyy tarkistaa vielä himassa, mutta tää on niin tuttu.



Tää varmistui, kyseessä ei ollut tuo Mike Dredin kappale, mutta oikealla kokkarilla sentään oltiin! Kyseessä on Sensurreal - From Subversive Territory eliot nessimäisellä ylipitchauksella :hah:
Avatar
#584 • • HGE Guest

Pätkä1



Mulla on tää varmaankin tällä kokkarilla ja tässä tuntuisi soivan kaksi kappaletta päällekkäin ja tuo "alempi" kuulostaa ihan Mike Dred - Macrocosm. Täytyy tarkistaa vielä himassa, mutta tää on niin tuttu.



Tää varmistui, kyseessä ei ollut tuo Mike Dredin kappale, mutta oikealla kokkarilla sentään oltiin! Kyseessä on Sensurreal - From Subversive Territory eliot nessimäisellä ylipitchauksella :hah:



Hienoa! kiitos ja kumarrus :)
Avatar
#585 • • Bedrock Guest

Sander Kleinenberg - sputnik_intensivstation [04-09-04]

Kellään tietoa mikä biisi soi kyseisessä miksauksessa kuudentena?

5.)deepsky - talk like a stranger (nic fanciulli's skylark dub remix)
6.)id
7.)Alter ego - rocker

Rap-vokaalit (mies) ja sanaa "entry" hoetaan suhteellisen paljon....



Löytyihän se vihdoin ja viimein

dj uber, jacques & fosch - don't make me take it there (dub) / white
Avatar
#587 • • Mimako Guest
Nyt kysytään ihan friikkejä!

1. progehtava housebiisi, jossa möreä-ääninen mies sanoo ainoastaan toistuvasti "freak". Morillo on soittanut tätä Pachassa, ainakin kerran syyskuussa :)

2. Biisi jonka olen kuullut varmaan pari vuotta sitten ekaa kertaa. Lähinnä housea tämäkin ja sanat menee "Freak in the morning, freak in the evening, muutama tahti jotain muita sanoja, freak in the jotain jne"

Niin että mitäs nämä on? Vastauksista kiitollinen!
Avatar
#588 • • Wayne G Guest

Nyt kysytään ihan friikkejä!



2. Biisi jonka olen kuullut varmaan pari vuotta sitten ekaa kertaa. Lähinnä housea tämäkin ja sanat menee "Freak in the morning, freak in the evening, muutama tahti jotain muita sanoja, freak in the jotain jne"



Spork: Freek Like Me (Sander Kleinenberg remix ??)
Avatar
#589 • • Bobsony Guest
Ihan sika paha :confused:: joku 97-2000 biisi, videossa suudellaan koko biisin ajan, näkyy vaan suut. itse biisi on perus house-looppi, jota pyöritetään se 5 min. pyöri pari kertaa mtv:n dance floor chartissa.. googlekaan ei auttanu :sad:
Avatar
#590 • • milo Guest

Ihan sika paha :confused:: joku 97-2000 biisi, videossa suudellaan koko biisin ajan, näkyy vaan suut. itse biisi on perus house-looppi, jota pyöritetään se 5 min. pyöri pari kertaa mtv:n dance floor chartissa.. googlekaan ei auttanu :sad:


Tällainen löytyi tuolta Parhaat musiikkivideot -topikista:


..ja sit se ton Let Me Love Youn ohjaajan toinen housevideo, missa kuvataan vain yksi suudelma, yhdellä otolla.



Demon vs. Heartbreaker - 'You Are My High' varmaankin.



Oiskohan se sitten tuo?
Avatar
#591 • • Bobsony Guest
jeps, kiitos
Avatar
#592 • • anton Guest

Nyt kysytään ihan friikkejä!

1. progehtava housebiisi, jossa möreä-ääninen mies sanoo ainoastaan toistuvasti "freak". Morillo on soittanut tätä Pachassa, ainakin kerran syyskuussa :) !



Josh Wink - Superfreak ( ovum ) ? h o u s e ?
Avatar
#593 • • panu Guest
mikäs biisi soi hell:in la boum deluxe mixissä (10.01.04) 108 min eteenpäin????????????? ennen easy leetä.

myös jos tuon mixin koko tai edes osittainen lista löytyy niin jakoon vaan.
Avatar
#594 • • milo Guest

mikäs biisi soi hell:in la boum deluxe mixissä (10.01.04) 108 min eteenpäin????????????? ennen easy leetä.

myös jos tuon mixin koko tai edes osittainen lista löytyy niin jakoon vaan.


Tranceaddictista löytyi tälläinen: DJ Hell - Live @ La Boum Deluxe Vienna (10-01-2004)
Avatar
#595 • • jagip Guest
ei ihan trancea mutta kysyn kuitenkin.

kun tartteis saada selville mikä sävellys soi renaultin automainoksessa. se klassinen renkutus.
Avatar
#596 • • poet Guest

ei ihan trancea mutta kysyn kuitenkin.

kun tartteis saada selville mikä sävellys soi renaultin automainoksessa. se klassinen renkutus.



Jaa en nykyisistä Rellumainoksista tiedä, mut joskus aikanaan soi se Berlin-Take my breath away. Vaik tuskinpa sitä kyselit :D
Avatar
#597 • • poet Guest

http://www.scottbond.com sivuston taustamusa biisi ois haussa...



Joku Ambient versio biisistä: Scott bond vs Solarstone- 3rd Earth
Avatar
#598 • • jagip Guest
itseasiassa mietin just sitäkin biisiä, kyllä noissa rellun mainoskissa soi sitten hyvä musiikki ;D
Avatar
#599 • • Hans3000 Guest
nyt kun toi pulttibois menee tossa ni mikä toi tunnusbiisi on nimeltään?
Avatar
#600 • • naali Guest
onkelma ois tällänen, joku kuullu biisin jossa ukko huutaa jotai "you will kiss the sun.... and taste the motherfucking rainbow... ...and you are my test pilots!" tai jotai tonnepäin ...elokuvassa kaava51 samuel L jackson, huutaa bilettävälle kansalle samat sanat? va heittelee lume huumetta yleisöö... jne. pakko ois vaa saaha tietää mikä biisi on? trancee, mut kuka esittää jne... jos joku noil vihjeil osaa sanoo mitää ni kiitos paljon etukäteen!!!!!!!!!!!!