Kuvia oman kodin soittonurkkauksesta.

606 posts, 31 pages, 134,342 views

#461 • • Remotion Guest

vai onks nuo itse niitä koneita? :)

On! Etkös Amigaa tunnista? :scared:

gfx05_6-111176126299364.jpg

Mul ollu tommonen!
#462 • • R2 Guest
Tuli ostettua asunto ja nyt tarttis uuden soittopöydän. Setti sisältää kaks levysoitinta ja räkki kokosen mikserin. Pöydässä sais olla tilaa levyillekin (siis 12"), tottakai pitäs olla tukeva jne..
Haussa ois jotaan muuta kuin tilan jakaja-tyyppinen juttu, eli jos jollakin on tiedossa joku hyvä vaihtoehto, otan ehdotuksia mielelläni vastaan. Ei jaksaisi (eikä välttämättä ehtisi) ruveta itse nykertämään.. Yritin etsiä näistä topikeista, mut en noin nopeella silmäilyllä löytäny.
#463 • • jarier Guest
Tuli nyt ostettua Daniel Braunin spekulaatioitakin uhaten :) tollanen cittarin Hans-tilanjakaja soittopöydäksi. Luottavaisin mielin tuli pistettyä soittimet ja pari sataa vinyyliä siihen ja ihan tarpeeksi tukevalta se vaikuttais. Kaikki saumat tuli kasausvaiheessa liimattua, joka varmasti kyllä vakautti mukavasti pöytää. Hintakin oli nyt vähintään kondallaan, kun oli mokoma pöytä nyt cittarissa tarjouksessakin.
#464 • • Daniel Braun Guest

Tuli nyt ostettua Daniel Braunin spekulaatioitakin uhaten :) tollanen cittarin Hans-tilanjakaja soittopöydäksi. Luottavaisin mielin tuli pistettyä soittimet ja pari sataa vinyyliä siihen ja ihan tarpeeksi tukevalta se vaikuttais. Kaikki saumat tuli kasausvaiheessa liimattua, joka varmasti kyllä vakautti mukavasti pöytää. Hintakin oli nyt vähintään kondallaan, kun oli mokoma pöytä nyt cittarissa tarjouksessakin.

Toivotaan että kestää...
Tommonen kalustelevy/ontelolevy/lastulevy tms mitä tossa onkaan käytetty (en tiedä, ei o tullu tarkasteltua sen lähempää) ei kuitenkaan koskaan ole mikään überkestävä.
Varsinkaan kun se markettiversion levynpaksuus ei ollut mikään järjettömän suuri.
Noh, kyllähän se kuitenkin varmaan ajaa asiansa.
#465 • • Ruttu Guest
Mitkähän ton cittarin hans tilanjakajan mitat on? Ajattelin vaan kun olis tarkotus saada myös vahvistin mahtumaan samaan hyllyyn soittimien kans
#466 • • jarier Guest

Mitkähän ton cittarin hans tilanjakajan mitat on? Ajattelin vaan kun olis tarkotus saada myös vahvistin mahtumaan samaan hyllyyn soittimien kans

34x115x77
#467 • • master bator Guest
Uus picsi

nurkka_3.jpg

Ja sit Kliks! niin saa saman hiukan isompana.
#469 • • master bator Guest

Saa ainakin työstövaiheessa pyöriä tuolilla. ;)

Ei oikeastaan. Kaikki tärkeimmät systeemit on tuossa vasemmalla puolella ja silloin kun tarvii molemmilla puolilla säätää, lähtee myös tuoli pois tieltä :) Mä en kuitenkaan tuota tietokonetta käytä muuta kuin nauhoittamiseen.
#470 • • Matlåck Guest
img194827yi.jpg
#471 • • Rasse Guest

Siisti ja söpö, mut onkos monitorit (ja pöytäkin) liian matalalla?
#472 • • Båssanova Guest

Siisti ja söpö, mut onkos monitorit (ja pöytäkin) liian matalalla?

Täällä Vaasassa päin ne on poikkeuksetta aina liian matalalla.

Nimimerkillä olen nähnyt matalempiakin :cool:
#473 • • Matlåck Guest
Ehkä tuo kuvakulma hieman hämää, ei mun mielestä ainakaan liian matalalla.Ihan tyytyväinen olen ollut, varsinkin kun edellinen hyllykkö oli tuota n.15cm matalempi. Tuo hyllykkö on sitä tässäkin topicissa paljon mainostettua Askon Fortuna mallistoa. Tuohonhan sais vielä pyörät alle mikä nostais korkeutta mutta en ole pitänyt sitä tarpeellisena.
Hieman sotkuista mun hyllyssä. Ja tuon taulun korvaan jossain välissä kirpparilta ostamallani traktori-julisteella.
#475 • • Edited Dirt Guest
...
#476 • • Outkast_ Guest
huone.jpg
Nuo mitkä hohtaa sinisenä o teknarit, välissä roikuu mikseri.
#477 • • Daniel Braun Guest
Ton edellisen vois muuttaa linkiksi ;)
Sekoitaa sivun leiskan aika ikävästi...

Aika karun näköinen soittopiste.
Millon tuol o viimeks siivottu?
#478 • • SAMi Guest

tällaisen sekamelskan keskellä sitä tulee huojuttua...

mistäs oot hommannu ton tason?
#479 • • Dirt Guest

tällaisen sekamelskan keskellä sitä tulee huojuttua...

mistäs oot hommannu ton tason?

tosta ehittiinkin jo kysellä privaatistikin joten laitetaan nyt tietoa jakoon.

eli taso on hankittu EM:stä. www.em.fi
mallin nimi on Alfa. noilla sivuilla taso on nähtävissä pähkinänvärisenä mut toi on tamminen. hintakin oli halvempi - muistaakseeni aika tarkalleen 300 euroo joten hinta-laatu-suhde on erinomainen. :)
tota kyl suosittelen jokaiselle joka harkitsee uuden tason hankkimista. 95 cm korkeus on mulle ainaskii just sopiva. noiden alakulmien takana on vielä kunnon tukilevyt jotka tekee tasosta erittäin tukena vaikka ne ei nyt noissa kuvissa näy. ja ihan kunnon materiaalia toi koko taso on - aika raskas ja ei huoju tai mitään. ja soittimetkin oli vaakatasossa ilman mitään säätämistä.
toi viritinvahvistin taso on saatu jättämällä yksi välilevyistä laittamatta. noi nupit näkyy tossa joten pitää vielä ne puolittaa. mutta ylin taso kyllä kestää rasituksen ilman keskimmäistä tukilevyä.
lähes vuoden etsin kunnon tasoa ja en voi muuta sanoa että oon aivan helvetin tyytyväinen tohon. good things come to those who wait... suosittelen!!!! :heart:
#480 • • master bator Guest
Joo Outkastilla on oikeen kunnon poikamiesluukku :)