Kuvia oman kodin soittonurkkauksesta.

606 posts, 31 pages, 134,258 views

#86 • • master bator Guest
Tässä meikäläisen pelit ja vehkeet :)
#87 • • Edited Daniel Braun Guest

Tässä meikäläisen pelit ja vehkeet :)

Mukavan yksinkertaisen näköinen kokoonpano... Ainakin kaikki tarpeellinen ja olennainen löytyy. Noilla laitteilla oot kyllä saannu aikas potkivia biisejä aikaan. :) Onkos tossa vielä muuta laitetta rinnalla? (tietokone, tms...)

edit: pelotti avata tuota linkkiä... Teikäläisen pelit&vehkeet hieman aiheuttivat hämmennystä :D
#88 • • Edited master bator Guest

Mukavan yksinkertaisen näköinen kokoonpano... Ainakin kaikki tarpeellinen ja olennainen löytyy.

No ei nyt ihan _kaikkea_ tarpeellista, mutta sen verran, että kyllä niillä jotain väsäilee :)

Noilla laitteilla oot kyllä saannu aikas potkivia biisejä aikaan. :)

Uih... Kiitos :)

Onkos tossa vielä muuta laitetta rinnalla? (tietokone, tms...)

Tietokonetta oon käyttäny melko pitkän aikaa vain nauhoittamiseen. Omaa toimivaa konetta kun ei ole vieläkään, niin olen joutunut mamman koneella nauhoittelemaan tuotoksiani:)

edit: pelotti avata tuota linkkiä... Teikäläisen pelit&vehkeet hieman aiheuttivat hämmennystä :D

HEHE :D

Edit: Ei ollu vielä tarpeeks hymiöitä :):D:003:
#89 • • Daniel Braun Guest

Tietokonetta oon käyttäny melko pitkän aikaa vain nauhoittamiseen. Omaa toimivaa konetta kun ei ole vieläkään, niin olen joutunut mamman koneella nauhoittelemaan tuotoksiani:)

Noh, sitä vähän ajattelinkin. Toinen vaihtoehto olisikin ollu katu-uskottavasti sellainen kiva kasettineliraituri :D
Muuten, mitä käytät sequna, jos tietokone on ainoastaan nauhoitusta varten? Vai nauhoitteletkos kaiken ns. livenä suoraan purkkiin tms?
#90 • • master bator Guest

Muuten, mitä käytät sequna, jos tietokone on ainoastaan nauhoitusta varten? Vai nauhoitteletkos kaiken ns. livenä suoraan purkkiin tms?

Mä oon jonkun aikaa nyt tehnyt niin, että oon kasannu patternit samplerilla ja nauhoittanu sitten biisit samplerilta live-säätönä. Ja tuossa electriben samplerissa on 32kHz sampling rate, joten se selittää ainakin osittain mun soundien kuraisuuden. Mutta ehkäpä muutan hieman tapojani kun saan oman koneen toimimaan:)
#92 • • Daniel Braun Guest

Ja tuossa electriben samplerissa on 32kHz sampling rate, joten se selittää ainakin osittain mun soundien kuraisuuden.

Mutta, tän tyylisessä matskussahan, ainakin mun mielestä, pitää soundit olla hieman kuralla...
Ei tarvi pahemmin efuttaa tai muuta.
Valmiina jo sopivan "säröinen" soundi.
Lisää lämpöähän se vain tuo noihin biiseihin.
Tällaisessa musassa ei tarvi olla niin kliinistä, mutta jos tyyli sitä vaatii, niin sitten onkin asia toinen...
:rolleyes:

Jatka samaa rataa!
#93 • • master bator Guest

Mutta, tän tyylisessä matskussahan, ainakin mun mielestä, pitää soundit olla hieman kuralla...

Tottakai pitää olla:) Mutta siis äänenlaatu ei ole mitään pro-tasoa jos kaikki samplet on 32kHz.
#94 • • kytkönen Guest
4br.jpg
täs meitsi tekee mun ekaa nettiradio-ohjelmaa inter netiin :cool:
#97 • • Edited unik Guest
Eli tämmöistä: soittonurkka1.jpg

soittonurkka2.jpg

soittonurkka3.jpg
#99 • • Homegrove Guest
Kyllä mulla vaan toimi. Kivan näköinen nurkkaus Purtsilla. Monitorointi näyttää ainakin olevan kunnossa. :D
#100 • • unik Guest
Kyllä linkin pitäisi toimia...testasin itse just ja ainakin minulla se toimii.
Jep, monitorointi tosiaan on aika hyvällä mallilla. Pitää ollakin jos on yhtä kuuro dj kuin minä.