viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 647,316 views

#1601 • • MikkiHiiri Guest

Suomi Nousee, Kansa Yhdistyy R.P.

"13. KARJALAN PALAUTUSNEUVOTTELUT ALOITETTAVA
VÄLITTÖMÄSTI VENÄJÄN KANSSA"

Onkohan kukaan noista tyypeistä oikeesti käynyt menetetyn
Karjalan alueilla palloilemassa (tuskin).. Sillä kaatopaikalla tee
enää vittuakaan :)
#1606 • • JussiS Guest
Tää on loistava

disclaimer: ei oo mun tekemä, eli en ota mitään vastuuta tästä :)
#1607 • • Mrrshan Guest
Olipas tyhmä.
#1608 • • jUSSi Guest
'Fanta' and Fanta Shokata are trademarks of the Coca-Cole Company. (c) 2002 The Coca-Cola Company
#1611 • • ovv Guest

Tollo mikä tollo... "Moro, mää oon Jussi Ahde ja aion vetää kokaaiinia nokkaan - jos joku meinaa tästä tehdä rahaa... niin puolet mulle"

Aivan uskomattoman ajattalematonta touhua.

totta.. siinähän vieressä näkyy joku järkevämpi jätkä joka yirttää peittää kasvojaan aina kun kamera kääntyy.. :rolleyes:

-ovv
#1612 • • Tapi T Guest

Ahteenpoika edustaa loppupuolella..

Tää on oikeesti ehkä älyttömin huumeisiin liittyvä juttu, mitä mä oon Suomessa kuullu. Kivitalon kokoiset propsit Jussille!
#1613 • • Taedium Guest

"Moro, mää oon Jussi Ahde ja aion vetää kokaaiinia nokkaan - jos joku meinaa tästä tehdä rahaa... niin puolet mulle"

Onhan tuo kohteliasta.

Ensin ilmoittaa puhelimella poliiseille, että "hei, me kuvataan teille todistusaineistot, kun me käytetään huumeita." Ja sen jälkeen kuvata todistusaineistot. Kaippa ovat ottaneet etukäteen asianajajaansakin yhteyden ja sopineet oikeudenkin kanssa valmiiksi, koska tavataan. Ja paperilla valmiina tunnustus ja kaikki diilereitten nimet ja puhelinnumerot.
#1614 • • Paarma Guest
Olenko väärässä, vai sniffaako suosikkinuorisojulkkiksemme koksua John Digweedin GU Los Angeles-kokoelman cd-kannelta?? Tämä tästä vielä puuttuisi, lopullinen todistusaineisto konemusiikin selkeästä yhteydestä huumebisnekseen (;-I=
#1615 • • kisumisu Guest

Olenko väärässä, vai sniffaako suosikkinuorisojulkkiksemme koksua John Digweedin GU Los Angeles-kokoelman cd-kannelta?? Tämä tästä vielä puuttuisi, lopullinen todistusaineisto konemusiikin selkeästä yhteydestä huumebisnekseen (;-I=

Kyllähän se todella on :D

...mutta miksi Tervaniemeä syytetään puolikkan e:n ottamisesta ja muutamasta poltosta? :rolleyes:
#1616 • • GateWay Guest

+ vielä nämä Iltalehdestä löytyvät tekstinpätkät:

"Aamuöiset kotibileet helsinkiläisessä kerrostaloasunnossa viime vuoden toukokuun 25. päivä. Teknomusiikki soi lujaa. Videokameraa käyttää huumevyyhdin päätekijäksi syytetty 27-vuotias, Lieksasta kotoisin oleva mies, jota kotibileiden vieraat kutsuvat Linoksi.

Nuori nainen kysyy Linolta, voiko hän tehdä kohta "musavaihdoksen"."

"Teknomusiikin jälleen soidessa Jussi Ahde löytyy parvekkeelta, jossa on myös Valpio useiden muiden miesten kanssa."

Jotenkin tuntuu siltä että musiikki siellä on sitä viivaa vetänyt?
#1617 • • JussiS Guest

...mutta miksi Tervaniemeä syytetään puolikkan e:n ottamisesta ja muutamasta poltosta? :rolleyes:

En kans ymmärrä, käytäntöhän on ollut jo hetken aikaa sakottaa vaan käyttörikoksista.

BTW, tää keskustelu kuuluis jo melkein huumetopikkiin.
#1619 • • OSC8 Guest
Tää on kyllä joo vanha ja monesti nähty,

mutta kun pitkästä aikaa taas törmäsin niin pakkohan se on tänne laittaa..

Eli legendaarinen AMIS-SAITTI rokkaa :001: