viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 647,107 views

#104 • • tremontt Guest
www.yesterdayland.com

voi käydä tsekailee kaikkee legendaarista nintendo-transformers-he-man yms. meininkiä kasareilta ja muutenki..
todellinen nostalgiapläjäys
#105 • • :t:c: : : Guest
Huuli pyöreäks täältä :)) Hulluja ja hullumpia sauri-tallenteita mp3 -muodossa. Laser mummo puuttuu, mikä tietysti on sääli...

.thc.
#106 • • :t:c: : : Guest
"The human mind does not perceive, and never has perceived, "reality" to its ultimate extent. Perceptual tests reveal that the human mind derives its impression of so-called "reality" through an astonishingly narrow and data-poor series of quick retinal impressions. This very limited visual tracking - commonly only ten to fifteen percent of our environment is ever subjected to a direct flow by the eyeball - is assembled into a seamless perception of reality by the optic centre of the brain (assisted by neural-net subprocessing in the retina and optic nerve). These human organic, wet-ware visual processors like all processors, could be "hacked"."
#110 • • Anonymous Guest

Originally posted by whizzie:
You Know You're a REAL Raver When....

*You can't pass an empty warehouse, church, school, big open field, barn, airplane hanger, phone booth, nuclear power plant, etc...without getting that far-off look in your eye and saying...'wow, what a great site for a...

Haha.. Mulle käy noin ihan jatkuvasti.

Eiks noi kaikki sovi aika hyvin meille kaikille?
#112 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by Coma:
Huuli pyöreäks täältä ) Hulluja ja hullumpia sauri-tallenteita mp3 -muodossa. Laser mummo puuttuu, mikä tietysti on sääli...

.thc.

Mun yks lemppariohjelmia oli.
Tuli yleensä vielä kauhean morkkiksen aikaan.
Tuntui siltä kun olisi maailman onnellisin ihminen kun
kuunteli miten huonosti joillakin menee...

Soittaja: ".. mitä mä teen ku oon ryypänny 13kk putkeen? mul ei oo taloo ku join senkin rahapulassa.. vaimo jätti, lapset tappo itsensä..."
Sauri: "joo, nyt ihan ekaks sun täytyy ottaa itsees niskasta kiinni ja lopettaa toi ryyppääminen.. sitten hakeudut hoitoon"
#114 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by soundMark:
Huhhuijaa...

Sepi virta - One man band

Uh.. kävinkin laittamassa vieraskirjaan kehut

-CM-
#115 • • HGE Guest
Kun noista jenkeistä nyt on jauhettu tuossa toisessa topikissa, niin tässä olisi mukava kokoelma presidentti Bush:in legendaarisia lausuntoja:

www.dubyaspeak.com
#118 • • anqqa Guest
pitkästä aikaa vois taas mainita www.klubitus.com nyt kun sinne on taas vuoden tauon jälkeen saatu chatti aikaseks. ei vaadi mitään palikoita selaimeen, ei javaa eikä mitään, mutta toistaiseksi vaatii ie 4 tai uudemman selaimen, mutta tilastojen mukaan sekin löytyy jo noin 80% kävijöistä eli olkoon menneeksi :)
#119 • • Fusione Guest
Tai sitten Platinum chatti joka ei vaadi palokoita selaimeen ja toimii myös kaikille 4+ selaimilla..
#120 • • :t:c: : : Guest
163_mall.gif

Too much coffee man -magazine - www.tmcm.com