viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 647,559 views

#2343 • • George Shield Guest

Tämä survival guide voi joskus pelastaa henkesi!

Tilaukseen...
Ja muistetaan sit kans ampua niitä päähän, eiks je?
#2348 • • Ana-- Guest

PAFfilta 10e ilmaista pelirahaa.
http://www.paf.fi/online/fin/index.pbs

joo olihan toi kymppi kivaa pelaa - ja voitinkin vielä, mutta siellä oli kaikkee kivaa ja - yyh- hävisin lopulta mun pankkitililtä 20ekee. pelit pahasta..

Aijai... noinhan siinä helpolla käy. :)

Yllätin itseni ja lopetin ajoissa kun olin vielä reippaasti voitolla.
Kävi pari hyvää säkää ja sit ei raaskinut enää tuhlata voittoja.

Kaverilla kävi vielä paremmin ja oli ottanut ulos liki 500e. :)

Toi kybän tarjous tais mennä ohi jo. Mä en ainakaan saanu penniäkään
mun uhkapeluriuran vauhdittamiseksi. Kusetusta :(
#2349 • • Taedium Guest

Toi kybän tarjous tais mennä ohi jo. Mä en ainakaan saanu penniäkään
mun uhkapeluriuran vauhdittamiseksi. Kusetusta :(

Kumma juttu. Eikö noi uhmapelit oo kumminkin aina hyväntekeväisyyttä varten? Ainaki mainostavat hyväntekeväisyydellä, että eikö niistä automaateista pitäisi tulla rahaa jos omat on lopussa?
#2350 • • pie Guest

Eikö noi uhmapelit oo kumminkin aina hyväntekeväisyyttä varten? Ainaki mainostavat hyväntekeväisyydellä

Nykyään moni pelitoimintaa harjoittavista yrityksistä on yksityisomistuksessa ja toimii markkinatalouden mukaan eikä ota hyväntekeväisyyttä huomioon toiminnassaan.

Suomessa tosin on pelimonopoli (Veikkaus ja automaattien kohdalla RAY) ja osa firmojen tuotoista menee hyväntekeväisyyteen, kulttuuriin ym.
#2351 • • Taedium Guest
No nyt on autistisille lapsille ja masennuksesta kärsiville PLUR-terapiaa...

Today, at centres around the world, dolphins are used in the treatment of mentally handicapped, autistic or depressed humans and the results have been astounding.

Nykyään moni pelitoimintaa harjoittavista yrityksistä on yksityisomistuksessa ja toimii markkinatalouden mukaan eikä ota hyväntekeväisyyttä huomioon toiminnassaan.

Otetaas uusiksi:

"Kumma juttu? :eek: Siis eikö muka kapitalistisessa yhteiskunnassa toimiva yritys, joka saa voittonsa uhmapeleistä jaakkaan ilmaista rahaa? Olen vallan järkyttynyt! Silloin kun minä olin nuori, RAY:n edustajat kulkivat kaduilla heitellen vitosia kansan keskuuteen!"

(Muuten, jos satais kahen euron kolikoita ja puukkoja ni kaikki ahneet kuolis.)
#2352 • • Taedium Guest
Taas näitä "Mikä [lisää ryhmänimike tähän]:sta sinä olet?" Eli:
Which Muppet Are You?

1036987699_uresanimal.jpg
You are Animal!! You are wild and crazy. You will do anything, no matter what other people think. You live for yourself and do what makes you happy.
#2353 • • Tapi T Guest
1036990395_turespiggy.jpg

You are Miss Piggy!! You are spoiled rotten and will stop at nothing to get your frog,er, man. You are used to be pampered and will settle for nothing less. You Go Girl!

:panic: :panic:
#2354 • • serotonot Guest
1036989768_ureskermit.jpg
You are Kermit the Frog!! You are loyal to your friends and don't really know how to say No. No matter what you were doing, you would drop it in a second if a loved one was in trouble. You are also a born star. Everyone loves you!
#2355 • • Taedium Guest

You are also a born star.

Onko tossa typo?
#2356 • • -=aave=- Guest
1036987699_uresanimal.jpg
You are Animal!! You are wild and crazy. You will do anything, no matter what other people think. You live for yourself and do what makes you happy.
#2357 • • serotonot Guest

You are also a born star.

Onko tossa typo?

On varmaan. Eiks siin pitäis olla 'the' ?
#2358 • • Remotion Guest

1036989768_ureskermit.jpg
You are Kermit the Frog!! You are loyal to your friends and don't really know how to say No. No matter what you were doing, you would drop it in a second if a loved one was in trouble. You are also a born star. Everyone loves you!

Kermitti minäkin