HEI! Elämä on lifea.
Jokainen elää omalla tyylillään.
Tekee omat ratkaisut, oikeat ja väärät.
Kaikki loppuu aikanaan ennen pitkään.
unik (drama)
-"i`ve seen the future, i can`t afford it. to tell you the truth, someone just bought it"-
1,709 posts, 86 pages, 667,703 views
Originally posted by k0ne:
quote:
Suomessa on laki huumeista, ja se laki kieltaa muutamia aineita. Mielestäni alkoholi tuli myös laittaa kiellettyjen listalle, ja samoin kofeiini tms. muut jotenkin valvottavaksi, ettei joku Oku ota niistä ongelmaa ja rinnasta essoja piriä kahvia ja teetä samoiksi aineiksi. OTA SILMÄ KÄTEEN JA KATSO TUOTESELOSTETTA... -tana
Käyttäjät laitettaisiin lukkojen taakse kunnes ne olisi terveitä... Ihan oikein mun mielestäni. IMO edelleen: "Kama on tyhmää --> Kama tekee tyhmäksi."
Just... Sitten kaikki "ahdistuneet" tekno-pellet jms kertoo lääkäreilleen miten "paha niiden on olla" ja kiltti lääkäri sanoo: "Tässä on sulle lappu terapiaan ota essoa ja ole onnellinen." Vittu ! Mikä on vikana kun ei selviä itse omista ongelmistaan ja pitää ottaa siihen jotain douppia (oli se sitten farmaseutilta, tai diileriltä)
[QB]
Kaman käyttäjät, KAIKKI, On heikompia ja huonompia kuin puhtaat/vahvat tyypit, jotka osaa ottaa itse asiansa hoitoo, ilman että vetoaa siihen, miten kivaa on vetää essoja, ja mitä "hyötyä" siitä on.
Uskon, että kun kama on kielletty, on myös oltu tosissaan. En myöskään näe mitään syytä laillistaa ainuttakaan tuotetta, kemiaalista tai luonnollista.
[QB]
Originally posted by zander:
[QB]
IMHO kohtuukäyttö- sanaa ei voi liittää huumeisiin. Mulle jonkin aineen kohtuukäyttö tarkoittaa käyttöä, jolla _ei_ pyritä päihtyneeseen tilaan. Eli lähinnä siis yhden/kahden alkoholiannoksen (12g) nauttimista. Tuolla annoksella ei tajunnantason kannalta merkittävään humalaan normaalikokoinen ihminen pääse.
Originally posted by *Ce*:
Munkaan mielestä mitään kohtuu käyttöä ei ole, ja miten voisi olla? Koska onhan sekin säännöllistä käyttöä jos sä käytät esim. nyt vaikka aina bileissä, sittenhän sä menet bileisiin vaan useammin että saat aineita käyttää. tai sitten et. mutta käytät kuitenkin aina säännöllisesti niitä aineitas bileisssä.
Originally posted by zander:
Kohtuukäyttö on sana, joka pomppaa tässä topikissa jatkuvasti esiin. Jos käytän päihdettä x kohtuudella, niin enhän ole mikään ongelma.
IMHO kohtuukäyttö- sanaa ei voi liittää huumeisiin. Mulle jonkin aineen kohtuukäyttö tarkoittaa käyttöä, jolla _ei_ pyritä päihtyneeseen tilaan. Eli lähinnä siis yhden/kahden alkoholiannoksen (12g) nauttimista. Tuolla annoksella ei tajunnantason kannalta merkittävään humalaan normaalikokoinen ihminen pääse.
Kaikissa päihteissä on hyvä muistaa, että vanha nyrkkisääntö (useimmiten) pitää paikkansa. Jos käytät päihdettä sinulla on 2 ongelmaa. Se, että käytät ja se miksi käytät.
Mun puolesta voi jokainen käyttää mitä huvittaa, kunhan vain muistaa käyttää bileissä myös sitä musiikkia
Originally posted by unik:
* Kysymys:
*
* Milloin
* viimeksi
* olet
* bailannut
* viikonlopun
* selvinpäin?
*
unik (drama)
Originally posted by Smile_Boy:
Miksi ihmisten pitäisi muuttua soveliaammaksi tietokoneille. Mikseivät tietokoneet voisi muuttua sopivimmiksi ihmiselle? Ehkä joskus tulevaisuudessa ihmisestä jalostetaan kaikki tunteet pois turhina (tehokkuuden ja käytännöllisyyden nimissä). Onko ihminen silloin enää ihminen? Minä en halua luopua tunteistani ne on minulle luksusta (vaikka ajavatkin minut irrationaalisuuteen, turhiin-, tyhmiinkin asioihin ja vakavimmassa tapauksessa jopa todelliseen typeryyteen).
Ei tässä elämässä muutenkaan ole järkeä. Vai mitä järkeä on siinä, että nuoret pojat viettävät elämästään melko isonosan näpelöimällä tietokoneita yötä päivää jossakin hikisessä toimistossa ja siitä vielä maksetaan??
Sen takia itsenäinen ajattelu on harhaa, koska ne pallot on olemassa jossakin riippumatta siitä kupista jossa ne on. Jollakin hetkellä ne on siellä kupissa ja jollakin taas poistuvat sieltä. Kyllähän tätä tietysti voi nimittää itsenäiseksi ajatteluksi. On vaan seksikästä sanoa, että itsenäinen ajattelu on harhaa.
Silti heillä on vankka käsitys huumeita vastaan (ei-käyttäjät) tai huumeiden puolesta (käyttäjät). Lähes jokaista ihmistä tässä maailmassa on huumattu useilla eri kemikaaleilla laillisilla (tai laittomilla), tökitty piikeillä (lääkärin toimesta jos ei omasta). Lähes kukaan ei ole täysin puhdas, kukaan ei ole streittari. Lähes kaikki douppaa itseään jollakin aineella vähintään multi-vitamiini kapseleilla (vaikka käytöstä ei välttämättä ole osoitettu mitään etua muuta kuin puutos tiloista kärsivälle).
MDMA,liian suurina annoksina ja liian usein varsin syövyttävää aivoille varsinkin muistille saattaa myös aiheuttaa joillekin yksilöille vakavia mielenterveydellisiä ongelmia, johtuen voimakkaasta vaikutuksesta psyykkisiin toimintoihin.
efedriini käytetty tuhansia vuosia kiinassa tukkoisen hengityksen hoitoon ja piristämiseen. Oikeilla annoksilla turvallinen ellei kärsi sydän ja verisuoni sairauksista. Väärillä annoksilla käytettynä, jopa tuhoisampaa elimistölle ja hermostolle kuin puhdas amfetamiini
Methamphetamine taas syö dopamiini reseptoreita aivoista kuin leipää ja vaurioittaa elimistöä aiheuttaen munuais- ja maksa vaurioita.
Ei se silti tarkoita sitä, että se olisi turvallista tai hyväksyttävää.
Originally posted by D-Mind:
Toivottavasti kukaan essoteini ei lukenut tätä...
Pah, kurkkaappa vaan jotain tyyppiä mikä on ihan deekiksellä tai poltellut viimeiset pari vuotta....
Mielestäni alkoholi tuli myös laittaa kiellettyjen listalle, ja samoin kofeiini tms.
Heikompia ne on jos ne antaa periksi kamalle. Ei niillä ole mulle mitään väliä.
mun elämässä ei ole sijaa sellaiselle roskalle, joten ei mun ystävissä ole sellaisia.
Mä en sekoa, ja jos sekoan, toivon, että joku ampuisi minut, koska se on mielestäni oikein..
Originally posted by D-Mind:
Heh, eli hieman väärin tulkittuna ja rivien välistä luettuna voi saada kuvan että nipsuja syömällä voi korvata kuulosuojaimet <smilies/rolleyes.gif> Toivottavasti kukaan essoteini ei lukenut tätä...
Originally posted by Zak:
Nyt puhut asiaa. ei pidä yleistää kaikkea, poikkeus vahvistaa säännön... miettisivät miten pahasta huumeongelmasta esim Venäjä kärsii... trust me oon katellu Viipurin iltaelämää... ja jotenkin tuntuu et täällä kyseisestä aiheesta nostetaan vaan liian suuri haloo... tuskimpa ne media-toimittajatkaan raivoraittiita ovat. ei pidä mennä muiden tekemisiin tollein puuttumaan jos siitä ei ole itselleen haittaa... en vastusta huumeiden käyttöä jos joissakin tapauksissa siitä saattaa jopa olla jollekin apua, esim yhdellä entisellä kaverillani oli joskus paha migreeni, poltti sätkän maria ni ei ollu migreenistä tietoakaan. tosin en suosittelisi sitä kenellekään... jokainen tablaa tavallaan, se on vaan hyväksyttävä, sille ei voi mitään...
ps. itse lopettanut käytön v-96 eikä tee heikkoakaan mennä raveihin tai muihin pippaloihin ihan kaljan voimalla...tai selvänä.