Miss Jarea: Scandinavia`s leading female Dj of UK HardStyles

1,201 posts, 61 pages, 243,496 views

Avatar
#881 • • Jokke Guest


yeah, that's a hot babe ;)

And I have to congratulate Jarea for efficient and cool promotional approach, bitchiness sells:)



Speaking of promotion...

This is taken from the latest DJ mag

If there are any unsigned 20 - 35 year old DJ goddesses out there we would be very interested in speaking to you. If you are a lady DJ interested in actually using your talents rather than being bounced from nite to nite, please send us a recent photograph (we won't be able to return this - sorry) and your details including any previous musical experience to PO BOX 40015, London, N6 6WA

Luke Carson


Do note that a photo is required but a mix tape isn't necessary. It's a strange world.
Avatar
#882 • • Lucy Luke Guest



we would be very interested in speaking to you.



And then what? Sounds freeky.
Avatar
#883 • • Secur Guest





The reson that the sex always comes up, is unfurtenatly that 'most' female dj's have become dj's due to sleeping with or having a dj as a boyfriend... so the female dj's have put this 'bad' reputation on them self, sorry....



Jarea did it ever come to your mind that maybe if they had a dj boyfriend they got interested in playing records and the dj boyfriend just helped out with the problems and when they good enough they ot a gig. and even if rhey arent so good they havent ot the gig by sleeping with a dj.

and by the way try to improve your db skills, because your db mix was a piece of shit. i dont blame you 4 that but maybe you should just play hardhouse :D
Avatar
#886 • • mark hamilton Guest
This topic never ends.
Avatar
#887 • • Daniel Braun Guest


This topic never ends.



:eek: oh my god!
:007:
Avatar
#888 • • mark hamilton Guest




:eek: oh my god!
:007:



:eek: you kill me

Will someone moderate this topic herself?
Avatar
#889 • • olliS Guest


Will someone moderate this topic herself?


Say what?!? :019:
Avatar
#890 • • Edited mark hamilton Guest



Say what?!? :019:



You have no sense any of motive, you don't realise points and your humor sense is very low.

Locks like you have low intelligance and you have no lot of wisdom.

Ollis: My English lecturer told me that you had been wrong about sentense written by me Check out the discograpy of <first name> <second name> and I was wrote it right.

Lecturer = Koulun lehtori (hoitaa opettajan virkaa arvonimellä lehtori) takemmin sanottuna lehtori on luenoitija. Lecturer sanasta on olemassa vielä vanhan eglannin muoto Lector. Ja jos oikein aletaan saivartelemaan niin on olemassa sana Arcglector: joka on erään celttiläisen priesthoodin eli papiston johtaja. Lector arvonimi papille johtuu, siitä että ks priesthood palvoo celttien tiedon ja wiisauden jumalaa jonka nime en nyt juuri satu muistamaan. Eikä se niin tärkeää olisikaan.

Oxford Advanced Learners Dictionary:
Discograpfy: |diskou'graphi| [slang] The story of dj's career written by somebody (else).

Wisdom: |wais'dom| Experience of life and amount of knowledge.

--
OlliS that my message was indirectly abuse for someone!

OlliS if you don't realise it you must be poor and I ask you that is it your honor to be platinum boy? <-- and that last one (I mean last one of the sentences) is not a only a harmless question. It's really a abuse.
--

My point is that the topic owner will moderate this topic herself, because we are not intrested read her replies about her new mixes, new things about herself, ect.

Moderate = hillitä = sanalla, moderate tarkoitan vihjaavasti sitä, että Jarea voisi niin kuin jättää kaikken turhan postamisesa pois. Koska oikeesti tommoset typerät postaukse jarelta tyyliin taas mulla on uusi miksaus yms. ei anna fiksua kuvaa.

Ja mitä olliS:n postauksiin tulee dj vision topikssa niin sun postaukset ei siellä kuulu topikkiin, mutta visionin puolustaminen ja haukuminen kuulu ja sä arvostelet mun postauksia nyt vaan sen takia kun puhun puolustavasti visionista ja tässä topikissa sen takia kun yhteishenki on jareaa vastaan.

-- lisää vihjailua --
Psygressive Goa on yhtäkuin Agressiivinen Goa ja Trance mistä on Trance sana jätetty pois. Psy sanan jälkeinen osa on yhdistelmä sanoista agresiive ja progessive. Elivi on itse keksinyt ks. sanan. Ja minkä sanan: Psygressiivinen Goa!

Ja jos et ymmärrä mitä meinaan kun vastaan kommentiin 'oh my god' komentilla 'you kill me' niin katelisit mielummin vaikka vähän enemmän telkkaria, että säkin oppisit sitä englantia vähän enemmän kun tää platinum näyttää vievän herran ajan kokonaan kun herrala ei ole parempaakaan tekemistä kuin trassata siitä, että jollain sattuu olen väliaikainen hermo romahdus.

Hei mulla on yliopisto tutkinto IT alasta (Tamperen yliopiston Hypermedialab) ja mä oon IT alalla töissä ja nyt ollaan saatu uusia kauppoja ja asiakkaita ja mulla alkaa olla työpaineet ohi. <-- ja tämä on oikea totuus meikäläisestä.

--
And the best one: Will some of the moderators close this topic now or wanna people keep little fun with the MissJarea's Glory?

fun means not always fun - got the point olliS?

-- more -- for Daniel Braun: When this topic is ending - is not correctly said! It must be say like this: When this topic ends? <-- and that's a good abuse for MissJarea from Daniel Braun :)

..and don't abuse me about my past tenses ect. because we don't have a good english anyone here.

-- more from englis grammar --
I'll = I will = minä saatan.., minä voin.. ja niin edes päin.

-- yksi mitä jarea ei tajuu on suomi englanti läppä -- mutta on se kyllä kumma kun topikin omistaja kommentoi niihiin hyvinkin agressiiviseti tajuamatta, että sitäpä ne ihmiset juuri halua.

-- on varmaan totta, että naiset makaa promottereiden kanssa, että pääsee DJ keikoille ja jos ei makaa niin ainakin hemaisevalla ulkonäöllä pääse soittaan koska se myy eikä varsinaiset miksaus taidot. <-- ja tämä on vain jarealle. -- mutta mä en kirjoita sitä englanniksi. Tosin jarean suhteen en kyllä tiedä miten asia on mutta hyvä esimerkki on joku DJ marussa joka ei paskaakaan osaa soittaa ja joka on kyllä ihan pelkkää rahastusta mikä myy pelkällä marushan olemuksella ja siillä, että sillä on omia biisejä jotka on ihan paskoja.

-- mitä vanhemmaksi tullen sitä vähemmän mua alkaa tää platinumi kiinostaa ja sitä vähemmän mua kiinostaa kirjoittaa tällä tasokasta postia. Ja myöskään olla enemmiston mielipiteiden ja yhteishengen takia jotain ihmistä vastaan joka ei ansaitse sellaista kohtelua.

-- Minusta on myös hauskaa tehdä postauksia ihan olliS:in ja kumpaneiden kaltaiseten plattari jätkien takia laskelmoituja postauksia ihan sen takia, että herrat hukkaa aikaansa niinkin turhaan kuin kiinittää huomiota niihin.

-- minusta on todella säälitävää katsella sivusta kun joku manipuloi ja provosoi ihmisiä tekemään jotain mikä ei ole heille hyväksi ja ks. henkilöt ei itse tajua kautta huomaa mitään merkejä tahalisesta käsitelystä ja yllytämisestä... saatikka jos uskovat uskotteluja joista pitäisi pystyä näkeen läpi miten asia oikeesti on.

-- mitä jareaan vielä tulee niin ei näytä hyvältä tollanen: "olen niin kuuluisa..!!!"; ja juttu päätty sanoihin: "te muut ette ole mitään"; juttu... jarea taitaa luulla omistavansa koko euroopan.. sitäpaitti jarea ei kyllä ole mikkään niin kuiluisa DJ. --

Sorry if this reply includes finish and english.

edit: kursivoinnin lisäys ammattiani koskevaan kohtaan ja tämä toinen edit oli typon korjaus ja kolmanella ja neljännellä typon korjausta ja tyyilelyä, mistä heräkin uusi ehdotus platarin yllä pidolle: "laitakaa postauksen esikatselu toiminto niin ei tarvitse editoida niin paljon"
Avatar
#891 • • mark hamilton Guest


Do note that a photo is required but a mix tape isn't necessary. It's a strange world.



I allekirjoitaa that.. I hope that come to be said directly in future :D
Avatar
#892 • • Edited olliS Guest


.... <clip> blaa blaa blaaa.. </clip>

so much crap that I couldn't even read it without laughing
:001: :001: :001:

please, do get yourself a life will you!
Avatar
#893 • • Edited mark hamilton Guest


:001: :001: :001:

please, do get yourself a life will you!



You're not serious..!

I didn't wrote that <clip> and you know it!

And I have a life: I have occupation, job and own home. <-- that's a life. <-- sen lisäksi, että käyn bileissä ja mulla on kaikee kivaa kuten omilla rahoilla ostettu tietokone ja levarit ja levyt jne.

Nyt et voi sanoa, että juttu loppuu tähän koska jarean topikki on jo muutenkin yhtäjärjetön kuin esim. bonzai kissa topikki.

kuinkakohan moni uskoi oikeasti platarilla bonzai kissoihin.

OlliS: Have you ever hear about evolution? I pointing that what I tell you about my friend who was homosexual when he was a child and today when he is a adult he is not homosexual.

This time I lauch. :D :D :D


so much crap that I couldn't even read it without laughing
:001: :001: :001:

please, do get yourself a life will you!



In first post you say that I was post that so much crap that I couldn't even read it without laughing.

And now you edit the post and say I was post some ..blaa blaa blaaa..: but I know I didn't never post that.

I will gues what you try mean.

U can't say that I have a job and home in ironic mean.
Avatar
#894 • • olliS Guest




You're not serious..!

I didn't wrote that <clip> and you know it!

And I have a life: I have occupation, job and own home. <-- that's a life. <-- sen lisäksi, että käyn bileissä ja mulla on kaikee kivaa kuten omilla rahoilla ostettu tietokone ja levarit ja levyt jne.

Nyt et voi sanoa, että juttu loppuu tähän koska jarean topikki on jo muutenkin yhtäjärjetön kuin esim. bonzai kissa topikki.

kuinkakohan moni uskoi oikeasti platarilla bonzai kissoihin.


Saat replys sun typeriin komentteihis huomenna, nyt ei jaksa..
hienoa että sulla on occupation ja own home :cool:
Avatar
#895 • • MissJarea Guest




Oxford Advanced Learners Dictionary:
Discograpfy: |diskou'graphi| [slang] The story of dj's career written by somebody (else).




The new bio IS written by someone else! :)
I have not written it, it was written for me :)



what u mean by all that other finnish stuff???
Avatar
#896 • • Turan Guest
:D @ mark hamilton.

didn't understand a word of your text even though part of it was in finnish. :D
Avatar
#897 • • Edited mark hamilton Guest


The new bio IS written by someone else! :)
I have not written it, it was written for me :)



Yeah. I ques it :)

Originally posted by MissJarea what u mean by all that other finnish stuff???



I'm too tired to explain them to day. It's 1:01 after a midnight. But, I can say that I fighting versus olliS.
Avatar
#898 • • Mikko Guest




You have no sense any of motive, you don't realise points and your humor sense is very low.

Locks like you have low intelligance and you have no lot of wisdom.

Ollis: My English lecturer told me that you had been wrong about sentense written by me Check out the discograpy of <first name> <second name> and I was wrote it right.

Lecturer = Koulun lehtori (hoitaa opettajan virkaa arvonimellä lehtori) takemmin sanottuna lehtori on luenoitija. Lecturer sanasta on olemassa vielä vanhan eglannin muoto Lector. Ja jos oikein aletaan saivartelemaan niin on olemassa sana Arcglector: joka on erään celttiläisen priesthoodin eli papiston johtaja. Lector arvonimi papille johtuu, siitä että ks priesthood palvoo celttien tiedon ja wiisauden jumalaa jonka nime en nyt juuri satu muistamaan. Eikä se niin tärkeää olisikaan.

Oxford Advanced Learners Dictionary:
Discograpfy: |diskou'graphi| [slang] The story of dj's career written by somebody (else).

Wisdom: |wais'dom| Experience of life and amount of knowledge.

--
OlliS that my message was indirectly abuse for someone!

OlliS if you don't realise it you must be poor and I ask you that is it your honor to be platinum boy? <-- and that last one (I mean last one of the sentences) is not a only a harmless question. It's really a abuse.
--

My point is that the topic owner will moderate this topic herself, because we are not intrested read her replies about her new mixes, new things about herself, ect.

Moderate = hillitä = sanalla, moderate tarkoitan vihjaavasti sitä, että Jarea voisi niin kuin jättää kaikken turhan postamisesa pois. Koska oikeesti tommoset typerät postaukse jarelta tyyliin taas mulla on uusi miksaus yms. ei anna fiksua kuvaa.

Ja mitä olliS:n postauksiin tulee dj vision topikssa niin sun postaukset ei siellä kuulu topikkiin, mutta visionin puolustaminen ja haukuminen kuulu ja sä arvostelet mun postauksia nyt vaan sen takia kun puhun puolustavasti visionista ja tässä topikissa sen takia kun yhteishenki on jareaa vastaan.

-- lisää vihjailua --
Psygressive Goa on yhtäkuin Agressiivinen Goa ja Trance mistä on Trance sana jätetty pois. Psy sanan jälkeinen osa on yhdistelmä sanoista agresiive ja progessive. Elivi on itse keksinyt ks. sanan. Ja minkä sanan: Psygressiivinen Goa!

Ja jos et ymmärrä mitä meinaan kun vastaan kommentiin 'oh my god' komentilla 'you kill me' niin katelisit mielummin vaikka vähän enemmän telkkaria, että säkin oppisit sitä englantia vähän enemmän kun tää platinum näyttää vievän herran ajan kokonaan kun herrala ei ole parempaakaan tekemistä kuin trassata siitä, että jollain sattuu olen väliaikainen hermo romahdus.

Hei mulla on yliopisto tutkinto IT alasta (Tamperen yliopiston Hypermedialab) ja mä oon IT alalla töissä ja nyt ollaan saatu uusia kauppoja ja asiakkaita ja mulla alkaa olla työpaineet ohi. <-- ja tämä on oikea totuus meikäläisestä.

--
And the best one: Will some of the moderators close this topic now or wanna people keep little fun with the MissJarea's Glory?

fun means not always fun - got the point olliS?

-- more -- for Daniel Braun: When this topic is ending - is not correctly said! It must be say like this: When this topic ends? <-- and that's a good abuse for MissJarea from Daniel Braun :)

..and don't abuse me about my past tenses ect. because we don't have a good english anyone here.

-- more from englis grammar --
I'll = I will = minä saatan.., minä voin.. ja niin edes päin.

-- yksi mitä jarea ei tajuu on suomi englanti läppä -- mutta on se kyllä kumma kun topikin omistaja kommentoi niihiin hyvinkin agressiiviseti tajuamatta, että sitäpä ne ihmiset juuri halua.

-- on varmaan totta, että naiset makaa promottereiden kanssa, että pääsee DJ keikoille ja jos ei makaa niin ainakin hemaisevalla ulkonäöllä pääse soittaan koska se myy eikä varsinaiset miksaus taidot. <-- ja tämä on vain jarealle. -- mutta mä en kirjoita sitä englanniksi. Tosin jarean suhteen en kyllä tiedä miten asia on mutta hyvä esimerkki on joku DJ marussa joka ei paskaakaan osaa soittaa ja joka on kyllä ihan pelkkää rahastusta mikä myy pelkällä marushan olemuksella ja siillä, että sillä on omia biisejä jotka on ihan paskoja.

-- mitä vanhemmaksi tullen sitä vähemmän mua alkaa tää platinumi kiinostaa ja sitä vähemmän mua kiinostaa kirjoittaa tällä tasokasta postia. Ja myöskään olla enemmiston mielipiteiden ja yhteishengen takia jotain ihmistä vastaan joka ei ansaitse sellaista kohtelua.

-- Minusta on myös hauskaa tehdä postauksia ihan olliS:in ja kumpaneiden kaltaiseten plattari jätkien takia laskelmoituja postauksia ihan sen takia, että herrat hukkaa aikaansa niinkin turhaan kuin kiinittää huomiota niihin.

-- minusta on todella säälitävää katsella sivusta kun joku manipuloi ja provosoi ihmisiä tekemään jotain mikä ei ole heille hyväksi ja ks. henkilöt ei itse tajua kautta huomaa mitään merkejä tahalisesta käsitelystä ja yllytämisestä... saatikka jos uskovat uskotteluja joista pitäisi pystyä näkeen läpi miten asia oikeesti on.

-- mitä jareaan vielä tulee niin ei näytä hyvältä tollanen: "olen niin kuuluisa..!!!"; ja juttu päätty sanoihin: "te muut ette ole mitään"; juttu... jarea taitaa luulla omistavansa koko euroopan.. sitäpaitti jarea ei kyllä ole mikkään niin kuiluisa DJ. --

Sorry if this reply includes finish and english.

edit: kursivoinnin lisäys ammattiani koskevaan kohtaan ja tämä toinen edit oli typon korjaus ja kolmanella ja neljännellä typon korjausta ja tyyilelyä, mistä heräkin uusi ehdotus platarin yllä pidolle: "laitakaa postauksen esikatselu toiminto niin ei tarvitse editoida niin paljon"



antakaa mulle shittiä samasta purkista kuin mistä markille on annettu. ja pistäkää tuplana! mä haluun että mun ajatus lentää yhtä mallikkaasti.. gsus

and jarea, sorry about language, this got nothing to do with you..
Avatar
#899 • • KarriN Guest
OMG. Hamilton's little input (the long one) must be the single most incoherent no-sense-anywhere-to-be-seen post I've ever seen on Platinum. I mean, you'd have to feed me a kilogram of heavy-duty drugs before I could keep up with the way you pogo from subject to subject and back to the original subject again. With the arguments making little or no sense, I'm sorry to say.

<pilkunnussinta>
(And it's kind of funny to enlighten us with english grammar and the origins of english words when your own english text is full of mistakes. ;)
</pilkunnussinta>
Avatar
#900 • • Edited mark hamilton Guest


<pilkunnussinta>
(And it's kind of funny to enlighten us with english grammar and the origins of english words when your own english text is full of mistakes. ;)
</pilkunnussinta>



Because. I start seriously learning english at the end of the last summer. I never learn it befor seriously. And I have no grammar here and no dictionary.

And I was not abuse no one about the bad english.

And about my arguments I don't remember that I was used any arguments. Because, I have never learning agumenting befor.

No one was ever tell me what are the are the a arguments or argumenting. I learn those terms when I go highschool last year.

And I speak same like meny finnish basic guys. I understand very easily what they mean about their stupid words and stories eventhough they don't speak understandably.

Pointing the finnish basic guys stupid terms and maping you knowledge I ask you: Do you realise what means finnish term physical strong persons survives?