muutama lista näyttää vaan vähän siltä kuin
ois ripattu vaan jonkun super dj:n playlistista. Onhan se tietty kiva listata
lempibiisejä mut tän topicin idea kyl vähän vesittyy siinä..
:scared:
2,025 posts, 102 pages, 539,305 views
muutama lista näyttää vaan vähän siltä kuin
ois ripattu vaan jonkun super dj:n playlistista. Onhan se tietty kiva listata
lempibiisejä mut tän topicin idea kyl vähän vesittyy siinä..
Mistä helvetistä varsinkin opiskelijat nykivät moisia summia? Duuniakin voi sentään tehdä vaan 500 ekin edestä kuussa tai tuet kusee alta. Omat levymenot pyrin pitämään 200e:n tuntumassa ja sekin tarkoittaa armotonta tinkimistä elintasosta. Ja eihän tuolla summalla kokoa edes yhtä uutta top 20 listaa kuussa...
Jos todella tykkää siitä musiikista mitä soittaa, laittaa siihen myös aikaa suhteellisen runsaasti. Arki-illat menevätkin usein uuden matskun metsästämiseen ja lukuisten dj-settinen ja miksausten kuuntelemiseen.PS. Toinen ihmetystä herättävä asia on levyjen spottaamiseen käytetty aika, mutta se onkin jo kokonaan toinen juttu...
PPS. Selventääkseni omaa kantaani, niin dj-toiminnassa ei luonnollisestikaan ole kyse pelkästään siitä kenen lautasilla pyörivät uusimmat levyt ja kuka spottasi ensin sen ja sen levyn... Itseäni ajaa eteenpäin halu löytää uutta HYVÄÄ musiikkia ja se onkin minulle terveempi lähtökohta kuin tavoite uudistaa "current top 20" -lista täysin aina viikon välein. Niin paljon laadukasta musiikkia ei maailmalla sentään julkaista...
Listojen/tracklistien perusteella perusteella eräillä näyttäisi palavan levyihin lähemmmäs tuhannen euroa kuusssa :eek: , ottaen huomioon että kyseisten levyjen käsiinsä saaminen edellyttää tilausten hajauttamista ympäri maailmaa (postikulut). Itsekin kyllä oletin listojen sisältävän jonkun verran cdr-recordsin painoksia...
Mistä helvetistä varsinkin opiskelijat nykivät moisia summia? Duuniakin voi sentään tehdä vaan 500 ekin edestä kuussa tai tuet kusee alta. Omat levymenot pyrin pitämään 200e:n tuntumassa ja sekin tarkoittaa armotonta tinkimistä elintasosta. Ja eihän tuolla summalla kokoa edes yhtä uutta top 20 listaa kuussa...
Mutta niinhän se on, että kaikilla on erilaiset resurssit käytettävissään ja niillä on vain yritettävä tulla toimeen.
PS. Toinen ihmetystä herättävä asia on levyjen spottaamiseen käytetty aika, mutta se onkin jo kokonaan toinen juttu...
PPS. Selventääkseni omaa kantaani, niin dj-toiminnassa ei luonnollisestikaan ole kyse pelkästään siitä kenen lautasilla pyörivät uusimmat levyt ja kuka spottasi ensin sen ja sen levyn... Itseäni ajaa eteenpäin halu löytää uutta HYVÄÄ musiikkia ja se onkin minulle terveempi lähtökohta kuin tavoite uudistaa "current top 20" -lista täysin aina viikon välein. Niin paljon laadukasta musiikkia ei maailmalla sentään julkaista...
Tässä reilun vuoden aikana (sen verran olen vinyylejä ostanut) on tullut yritettyä kerätä kunnon levykokoelmaa, johon sisältyy myös runsaasti vanhempia lättyjä mitä eri ihmiset ovat mm. täällä plattarillakin myyneet. Ja varsinkin viime vuonna tuli ostettua myös sellaisia levyjä "mitkä kuulostavat edes hiukan hyvältä". Usein nämä ovatkin sitten jääneet hyllyyn pölyttymään, mutta en silti aio myydä niitä pois jos vaikka joskus tulisikin aika jolloin näitä haluaa soittaa.Levyihin mulla siis menee rahaa "vain" 200-300 euroa kuussa. Ei niihin tonnia mene jos ei osta kaikkea mikä kuulostaa edes hiukan hyvältä.
Listojen/tracklistien perusteella perusteella eräillä näyttäisi palavan levyihin lähemmmäs tuhannen euroa kuusssa :eek: , ottaen huomioon että kyseisten levyjen käsiinsä saaminen edellyttää tilausten hajauttamista ympäri maailmaa (postikulut). Itsekin kyllä oletin listojen sisältävän jonkun verran cdr-recordsin painoksia...
Mutta niinhän se on, että kaikilla on erilaiset resurssit käytettävissään ja niillä on vain yritettävä tulla toimeen.
Levyihin mulla siis menee rahaa "vain" 200-300 euroa kuussa. Ei niihin tonnia mene jos ei osta kaikkea mikä kuulostaa edes hiukan hyvältä.
Levyihin mulla siis menee rahaa "vain" 200-300 euroa kuussa. Ei niihin tonnia mene jos ei osta kaikkea mikä kuulostaa edes hiukan hyvältä.
Ongelmaahan ei olisi jos diggailisi vain ja ainoastaan jotain yhtä tarkasti rajattua musaa, jota ilmestyy pari lättyä kuussa.