Sama taitaa olla. Tuosta whitesta sen verran että kumpikaan herroista Chable tai Todd ei ollut mitenkään tietoinen että tuollainen prässättiin. Chable luki siitä Global Undergroundilta (kommentti: Oh... Wonderful...) ja Todd kuunteli levykaupassa että kappas, ovat minun remixistäni prässänneet bootlegin. Chable remix on rippi 192 kbps ämpäristä ja Todd 96 kbps ämpäristä. Reilu meininki ja silleen. :D
Jeb. Kuulin asiasta, kun ostos oli jo tehty ja tieto huonosta bootlegista kerrottiin. Raaka veto jälleen joltain ja ja rahat kankkulan kaivoon ns. Chablen remiksi cloud cuckoosta ei eroo mitenkään versiosta, jota on tullut cdr:ltä soiteltua, mutta ostin tuon levyn vain ja ainoastaan siksi, kun minulle kerrottiin, että toisella puolella on joku hävytön breikkivedätys bloodlockista. Nyt ketuttaa. 96kbps :angry: Päätös oli kuitenkin minun ja ajattelin olla sivuuttamatta tätä bootleggii. Mutta se on vain rahaa ja vinyyli on vinyyli. Toivottavasti näistä paskoista bootlegeista vain tiedotettaisiin ajoissa paremmin. GU vahtikoira Homegrove skarppina kertomaan heti, jos jotain vastaavaa tulee ;) Mut kipee biisi ja kyl sitä soittelee.. Hieman skarpimpi equjen kaa etc. :D
Mut joo hyvä, jos top10 maistuu jollekin.. Eihän tuo mitenkään erikoinen ole.