-Micheal Jackson - Billie Jean (Original 12"/2001)
Tämä biisi on ehdoton favori tällä hetkellä. :) Luo aina oman mausteen settiin.
-Boris Dlugosch ft. Roisin Murphy - Never Enough(Fusion Groove vocal remix)
Nami. :) Tää on just sitä mitä mä haluun ;)
-Depeche Mode - I Feel Loved(Danny Tenaglia rmx)
Kyllä depeche rulettaa myös tällä biisilla. Ei voi muuta sanoa et "Jatkakaa pojat" :)
-Gloria Gaynor - I will survive 2001(Layton & Stone rmx)
Samalla lätyllä on myös Mario Lopezin versio ks. biisista mut meitsiin iskee paaljon enempi tämä versio. Johtuneen varmaan siitä että on aika loistavaa taloa. :)
-Kool & The Gang - Fresh(Erlu 2001 Club Mix)
Jep. Meitsin remiksaama discoklassikko. Jos joku haluaa tästa kopion niin messagea mulle vaan. Tai sitten www.edu.lahti.fi/~djerlu/remixes
-Madonna - Holiday (Erlus 2k1 club mix)
Jep, tässä kesän aikana tullut lämmitettyä näitä vanhoja biiseja. Tämäkin on saanut erittäin kivan vastaanoton.
-Bad Hair Day presents Dub Tropicana (Tony pike remix)
Wham!:n legendaarinen Club Tropicana uuteen uskoon laitettuna. Ei jätä varmaan ketään kylmäksi. Just sopiva kesädfiilis tähän synkkään syksyyn.
-Soul Providers - Rise (Bini & Martini remix)
Tämä rules kyllä 19-0. Ei juu ei ole pitkään aikaan tullut näin letkeätä ja loistavaa vokaalitaloa. huh, hommaa ihmeessa jos sul ei ole jo.
-Disco Walker - Shining Song
Varmasti tulee olemaan aika kova juttu ja paljon soitettu biisi. namuska myös :)
-Disco Dude - Get Up (JJ Mix)
Suodatin taloa parhaillaan. Löytyy Disco Stopmpers - Disco Stompers EP:lta.
+Bonus.
-Mousse T - Horny 98.
Ei tähän mä en varmaan kyllästy koskaan. :) Tää vaan sytyttää aina.
Tämä biisi on ehdoton favori tällä hetkellä. :) Luo aina oman mausteen settiin.
-Boris Dlugosch ft. Roisin Murphy - Never Enough(Fusion Groove vocal remix)
Nami. :) Tää on just sitä mitä mä haluun ;)
-Depeche Mode - I Feel Loved(Danny Tenaglia rmx)
Kyllä depeche rulettaa myös tällä biisilla. Ei voi muuta sanoa et "Jatkakaa pojat" :)
-Gloria Gaynor - I will survive 2001(Layton & Stone rmx)
Samalla lätyllä on myös Mario Lopezin versio ks. biisista mut meitsiin iskee paaljon enempi tämä versio. Johtuneen varmaan siitä että on aika loistavaa taloa. :)
-Kool & The Gang - Fresh(Erlu 2001 Club Mix)
Jep. Meitsin remiksaama discoklassikko. Jos joku haluaa tästa kopion niin messagea mulle vaan. Tai sitten www.edu.lahti.fi/~djerlu/remixes
-Madonna - Holiday (Erlus 2k1 club mix)
Jep, tässä kesän aikana tullut lämmitettyä näitä vanhoja biiseja. Tämäkin on saanut erittäin kivan vastaanoton.
-Bad Hair Day presents Dub Tropicana (Tony pike remix)
Wham!:n legendaarinen Club Tropicana uuteen uskoon laitettuna. Ei jätä varmaan ketään kylmäksi. Just sopiva kesädfiilis tähän synkkään syksyyn.
-Soul Providers - Rise (Bini & Martini remix)
Tämä rules kyllä 19-0. Ei juu ei ole pitkään aikaan tullut näin letkeätä ja loistavaa vokaalitaloa. huh, hommaa ihmeessa jos sul ei ole jo.
-Disco Walker - Shining Song
Varmasti tulee olemaan aika kova juttu ja paljon soitettu biisi. namuska myös :)
-Disco Dude - Get Up (JJ Mix)
Suodatin taloa parhaillaan. Löytyy Disco Stopmpers - Disco Stompers EP:lta.
+Bonus.
-Mousse T - Horny 98.
Ei tähän mä en varmaan kyllästy koskaan. :) Tää vaan sytyttää aina.