Parhaat nettiradiot

78 posts, 4 pages, 15,788 views

Avatar
#1 • • MikkiHiiri Guest
Tuli tuossa just saatua kiintee linja kotia ja oisin
kiinnostunu tietää, missä on hyviä nettiradioita, live streamia siis?

Pistäkääs jotain mitä suosittelette ja tietysti mitä tyyliä edustaa ja jos mahdollista niin bittitaajuudetkin

Itse haen lähinnä trance, techno, hard-linjaa.. mutta kuuntelin
eilen Radio Aktivistia ja kivaa chilliä sieltä tuli.
Avatar
#3 • • xybo Guest
www.bassdrive.com
Fuusiojazz junkkaa ja paukkeempaa junkkaa....

-- xybo

[ 26 November 2001: Message edited by: xybo ]
Avatar
#6 • • Takyon Guest
Jos joku sattuu tietämään kunnon tekno kanavia (ei siis yhtä niistä miljoonasta missä lukee descriptionin kohdalla "trance & techno", vaan sellanen missä soi oikeesti teknoa) niin vois kertoa. Yhtäkään en ole vielä löytäny. Ja bitrate sais olla väh. 96 kbps.

Tos on sitten joitain hyviä...
BlueMars - Music For The Space Traveller (Ambient)
ChillAmbience (Ambient)
Goablaze (Goa, Psytrance)
Philosomatika (Goa, Psytrance)
Avatar
#7 • • :t:c: : : Guest
Jos kestää real-audio koodauksen, niin ykkösmesta on
www.groovetech.com

Omia ohjelmia, tai hoocee arkisto mm.

Tekno:

Suburban Knight [UR]
Colin Dale (TIP)
Rolando

Trance/Proge:

James Zabiela [Excession] (TIP!)
James Holden & Dave Convay
Danny Howells
Behrouz [deepdish!]

Jotain vanhoja mixejä paskalla saundilla:

Hybrid
Digweed & Sasha etc.

Breakbeat:

Precision Cuts [Octagon] (TIP!)
Freddy Fresh & Krafty Kuts

Sit vielä chillarii (Andrew Weatherall, Chris Coco) junkkaa, hip-hoppia. Eri levylafkoilla tai klubeilla myös omia ohjelmia. Esim !K7, UR ja THE END (Layo & Bushw).

Suosittelen. Joskus on ruuhkaa, mut kyllä toi taustamusana pelaa. Onpahan ainakin arkistoo ja vierailevat deejiit joskus innostuu veivaan pelkkiä dub-pleittejä, toki välillä mainiten aina joitakin biisejä. Trainspotting made easy ;)

Mukana on myös taltiointeja Miamin Winter music conferencesta, US eventeistä jne. Liveradioo tai archives.

My daily club meal :}
Avatar
#8 • • Hydro Guest
Auttakaas ny mua pikkuista kun mäkin haluisin kuunnella noita radioita mutta mulla on piene ongelma aina kun mä avaan jonku radio aseman Winampilla tulee Buffering 0%-100%,sit kun se on saavuttanut 100% musiikkia tulee n.5sec sitte taas se bufferointi juttu alkaa alusta ja taas soi 5sec jnejne.... ja netin hitaudesta se ei voi olla kiinni kun mulla on laajakaista ja eikös sillä nyt yhtä kömyistä radiota pitäis voida kuunnella ..eli asetukset jotenki kusee.vai
Avatar
#9 • • :t:c: : : Guest

Originally posted by Hydro:
Auttakaas ny mua pikkuista kun mäkin haluisin kuunnella noita radioita mutta mulla on piene ongelma :009: aina kun mä avaan jonku radio aseman Winampilla tulee Buffering 0%-100%,sit kun se on saavuttanut 100% musiikkia tulee n.5sec sitte taas se bufferointi juttu alkaa alusta ja taas soi 5sec jnejne.... ja netin hitaudesta se ei voi olla kiinni kun mulla on laajakaista ja eikös sillä nyt yhtä kömyistä radiota pitäis voida kuunnella :017: ..eli asetukset jotenki kusee.vai :confused:



Ainakin Winamp onnistuu kusaseen useasti noi streamaavat lähetykset. Uus päivitys Real Playeriin ja sitä kautta vois toimia (tälläisenä akuuttina apuna).

thc

p.s. jos joku diggailee tuosta legendaarisesta progehouse -saundista, niin toi ylempänä mainitsemani Behrouzin miksaus (6h klippi!) on niin mega-essential, ettei toista ole.
Avatar
#11 • • GateWay Guest
Sanoisin että http://www.digitallyimported.com ja sieltä trance ,128Kbps on paras. Jos nettiradiota kuuntelen niin tätä. Dance-kanava siellä on syvältä...
Avatar
#16 • • Anonymous Guest
No tietty www.neurofunk.com, josta löytyy uutta ja vanhaa junglea. Kolme eri kanavaa: "Hard,dark and nasty Drumnbass", "Atmospheric DrumnBass" sekä "Oldschool Jungle 92-95".
Avatar
#17 • • Whirl Guest
Itse tulee kuunneltua melkeenpä ainoastaan Proton Radiota.
Soittaa pelkkää progea, tyyliin, Steve Lawler, Lee Burridge, Cass, John Digweed.. jne. Lähinnä live settejä + joitakin yksittäisiä biisejä.

128kbit/s

löytyy: http://207.96.1.19:8000
Avatar
#19 • • Takyon Guest
Ei mitään...

[ 20 December 2001: Message edited by: Saxi ]
Avatar
#20 • • MikkiHiiri Guest
http://clubzone.kompassi.com/

kukaan tietoinen tästä? suomalainen tranceradio?
tällä hetkellä soi ainakin aika hyvä meininki!