RHODOS

11 posts, 1 page, 2,179 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
en nähnyt tälläistä topickkii ollenkaan täälä....mutta voihan olla mahdollista että joskus on ollut tälläinen, mutta en sitä sitten löytänyt kuitenkin asiaan...ajattelin kysästä että minkälaista meno on sitten rhodoksella?? kun tuo koss ei mua sitten innostanutkaan...eli kertokaapas omia kokemuksia rhodokselta ja minkälaisia paikkoja on rhodoksella??
Avatar
#2 • • Edited tiKlu Guest
,,
Avatar
#3 • • Zapa Guest

Originally posted by tiKlu:
Kukas sinne nyt haluais?



Mitääh... rhötös rhules... muah-haha. Ei no kaveri kävi siellä viime kesänä ja onhan se niin ankee mesta kuulemma. Mut ehkä joku löytää jotain?
Avatar
#4 • • Anonymous Guest

Originally posted by tiKlu:
Kukas sinne nyt haluais?



Avatar
#5 • • Anonymous Guest
Olen käsittänyt, että (omista kokemuksista) näissä kaikissa Kreikassa sijaitsevissa lomakohteissa voi vetää kyllä lärvit, bilettää parhaimmillaan club-housea ja etsiä yhden illan juttuja. Ainakin minulta tuntui onnistuvan.

Kuitenkin saman voi tehdä myös Aiya Napassa paljon tyylikkäämmin, lompakkoa sen enempää keventämättä.
Faktahan on, että Napasta löytyy myös Kos/Kreeta/Rhodos-meininkiä sitä niille haluaville, mutta myös "bilettäjiä" on muistettu kunnon klubeilla joissa voi tanssia jyskettä aamuun asti. Kossilla ainakin mestat menivät kaikki kiinni 3.30, kuten Suomessakin.

Eli kaikki vaan Napaan!!!
Avatar
#6 • • Anonymous Guest
no kai se on pakko sitten uskoa että sinne napaan on pakko sitten joskus mennä. kaikki hekuttaa sitä paikkaa..
¡ Previous post a couple of years ago !
Avatar
#7 • • Quu Guest
Joo. Olis kiva tietää, voiko siellä tehdä mitään muuta kun syödä lihapullia ja kuunnella Eino Gröniä.
Avatar
#8 • • Ozie Guest
Rhodoksen lähellä olevassa Falirakissa on ainaki baarikatu ja klubikatu.... jotain Creamin iltaa siel oli ollu edellisellä viikolla ku ite oltiin. Ja Noname Hardhouse UK Dj:tä näky kans aika monen mestan mainoksissa...näin siis reilu vuos sit. Itse Rhodoksella kannattaa ainaki käydä kattoo Colorado vai mikä olikaan.
Avatar
#9 • • Quu Guest
nooookei kerrotaan nyt hiukan.


Jos todella tykkää brittityyppisestä warp-brothers tusinakiksusta ja sellaisesta puolipolkkaisesta millenium-soundista höystettynä parin vuoden takaisilla eurojuustohiteillä, niin kannattaa mennä Coloradoon. Yläkerrassa palvellaan vielä mtv-gangbangereita soittamalla niitä paskimpia rn'b hittejä mitä vuosien varrella on tuotettu.

Itse bongasin Kaupungin ulkopuolella sijaitsevalla Paradise-klubilla itse pilluhousestara Lenny Fontanan.
Paikka itsessään oli upea ja ilta mitä parhain.
(muistakaa myös että täällä saattaa 0.33 bissepullo maksaa 7e)

Jos joudutte rhodokselle, niin vuokratkaa auto. Käykää päivän aikana mahdollisimman monella beachilla mitä itärannikolta löytyy. Omat kokemukset noilta rannoilta ovat unohtumattomia.

Käykää myös katsomassa "7 lähdettä" ja sen tunneli. Tuon tunnelin läpikäveleminen pilkkopimeässä pieksi kaikki lapsuuden kummitusjunat 6-0.

Ja vielä, varokaa Falirakia. Täynnä oksentavia ja öykkääviä brittejä.

Hintataso on korkea, ravintola-annokset pyörivät siinä kymmenen euron kieppeillä. Varautukaa kikkailuun halvalla päästäksenne.

Muuten oli jees reissu. Rannat oli sen verran bueno.
Avatar
#10 • • CJDaft Guest

Jos joudutte rhodokselle, niin vuokratkaa auto. Käykää päivän aikana mahdollisimman monella beachilla mitä itärannikolta löytyy. Omat kokemukset noilta rannoilta ovat unohtumattomia.



Kävin muuten itse kans kyseisellä Suomi-Turisti -saarella keväällä ja aika ankeeta oli. Hemmetin hieno luontohan siellä sinänsä on, varsinkin noin keväällä kun aurinko ei ole päässyt vielä polttamaan kaikkee vihreetä pois...

Eli samaa mieltä Quu:n kanssa, ehdottomasti auto alle. Saaren ajaa päivässä kepeästi ympäri ja näkee tosiaan muutaman aika kivan beachin, varsinkin eteläpäässä oleva surffaajan paratiisi, joka on toodella hieno, pieni eteläpään saari on kahlaussyvyydessä pääsaarelta ja laskuveden aikaan pääsee kävellen toiselle puolelle. huh.


Käykää myös katsomassa "7 lähdettä" ja sen tunneli. Tuon tunnelin läpikäveleminen pilkkopimeässä pieksi kaikki lapsuuden kummitusjunat 6-0.



Errrriiiittäin totta. Tuo tunneli pistää selkävillat pystyyn...varsinkin jos edellä kulkevalta saksalais-turistilta loppuu paristo taskulampusta keskellä ja alkaa kiljumaan ja törmäilemään pitkin ja poikin :crybaby:

Muuten saari tuntuu olevan aika kuollutta klubielämän puitteissa. Pääkaupungista ei löydy juuri mitään ja taitaa olla että ei juuri muualtakaan. Humppabaaripaikka.

CJDaft
Avatar
#11 • • ~goddess~ Guest


Eli kaikki vaan Napaan!!!



WORD! :D