mistä kannattaa hakea musiikkia??

40 posts, 2 pages, 12,996 views

Panfobia

Posts: 521

#21 • • Panfobia
HzO:

nyt on vaan näitä aamu kazaa ja muita dc: sun muita liian hankalia mulle *nauru*



DC:stä sen verran, että olenko mä vaan tyhmä kun mä en osaa käyttää sitä, vain onko se ohjelma oikeastikin hieman monimutkainen?? *blush*

--
*sydän*

HzO

Posts: 266

#22 • • HzO 9mm burana auttaa
joo ollaan tyhmiä yhdessä: joo siinä pitää vissiin oikeasti olla jaettavaa useampi giga ja sit joku valvoo että sunkin koneelta on ulospäin jotain ja sitä sun tätä.


kyllähän niissä voi sen verran huijata että heittää jotain turhaa ilmais kamaa jaettaviksi, mutta en tiedä toimiiko se kovin pitkään.

[muokattu 24.10.2002 18:20]

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Panfobia

Posts: 521

#23 • • Panfobia
HzO:

joo ollaan tyhmiä yhdessä: joo siinä pitää vissiin oikeasti olla jaettavaa useampi giga ja sit joku valvoo että sunkin koneelta on ulospäin jotain ja sitä sun tätä.



Joo niin ne limitit sun muut perushommelit mä kyl hokaan, mut siinä tuli stoppi vastaan ku piti yrittää selata jonkun käyttäjän tiedostoja tai ladata jotain...ei jummarra ei... *eiei*

--
*sydän*

Caro_79

Posts: 237

#24 • • Caro_79
Yx mun mielestä suhteellisen hyvä sivusto, josta löytyy sekä live settiä, että singlejä on www.tranceaddict.com*justjoo*

Single puolelta löytyy trance, psy tracea, housea jne. Live Sets puolelta löytyy taasen DJ Tiesto, Nu NRG, Paul Van Dyk ym...*iloinen*

Toinen ihan jees sivusto on http:\\trance.startkabel.nl
Sieltä löytyy monelle eri sivustoille linkkejä, jotka sisältävät mp3 musaa*joo*

Että näin

"Hardcore will never die"*ökkö*
¡ Previous post about a year ago !
Yoni

Posts: 440

#26 • • Yoni Tyhmä Vartija!
www.ukta.tk Downloads sivulta löytyy trancee ja välillä settejä!
www.uktaforum.tk Liity palstalle! Joka päivä uutta trancea ja vähän väliä settejä!
Tiikerriii

Posts: 1,113

#27 • • Tiikerriii Tj
juuh, hyvä sivusto mihin tulee kaikenlaisia settejä on http://www.djmixes2k.com/
kuitenkin joutuu imuttamaan sit netpumpperin ja hjsplitin jotta sais kyseiset setit ja vielä kokonaisiks *hymy**jiihaa* -mokkeri-

[muokattu 10.1.2004 12:20]

--
RÄYH!!!!

bansq

Posts: 931

#28 • • bansq leftfield winger.
edellämainittuihin vielä yks kikka, .
tuolta kun kuuntelee dj mixes-streamia ja kattelee niitä nimiä niin saa näppärästi suoria osotteita vähän parempilaatusiin versioihin soivista miksauksista, esim. eilen soineesta dj kristoffin hard sessioneista.

ja korjatkaahan jos olen väärässä tässä, mutta eihän kazaan, soulseekin ja winmxän KÄYTTÖ ole laitonta, jos sieltä lataa livemiksauksia joita ei kaupoista saa?

--
plip goes on.

Blue_Wabbit

Posts: 212

#29 • • Blue_Wabbit
Kaupasta ja netistä

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#32 • • Annakins Guest
http://www.dance-tunes.com

biisit 0.99-1.49 zipale. Vanhempaa kamaa vaikeampi löytää, mutta uusia biisejä ihan kiitettävästi.
Turbulenc

Posts: 428

#34 • • Turbulenc BErmuDA
Winampin southcast radiosta löytyy kyl aika ajoin ihan laatu länkytystä laiasta laitaan*joo*,tosin tarvitsee kyllä jonkuu erillisen ohjelman että saa tallennettua musiikkia sieltä enkä tähän hätään muista yhdenkään ohjelman nimeä millä voi tallentaa...

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

thebbo

Posts: 346

#35 • • Edited thebbo free spirit
Tiedä sitten tekijänoikeuslakien pätevyydestä ulkomailla, mutta ainakin allekirjoittaneella seuraavat paikat ovat osoittautuneet hedelmällisiksi:

mnml.nl - hollantilainen minimalistiseen teknoon keskittynyt foorumi, vaatii rekisteröitymisen
livesets.com - hollantilainen, kaikenlaiseen elektroniseen musiikkiin keskittynyt foorumi. vaatii rekisteröitymisen

nykyisten suuruuksien lisäksi aikaansa seuraava friikki spottailee parin vuoden päähän tulevia suuruuksia nyt netissä musiikkia julkaisevilta mestoilta:

KahviCollective - legendaarinen suomalainen ilmaisjulkaisulafka, founded by Vae
[url=http://www.textone.org[/url]textone.org[/url] - kolmen kaupallisen labelin pyörittäjän ilmaisprojekti, jonka kaikki artistit ovat muodossa tai toisessa tunnettuja minimalistisen teknon ja tech-housen piireissä ympäri maailmaa. mm. Richie Hawtinin M_Nus-levymerkki on ottanut suojiinsa täällä ilmaiseksi mp3-ep:n julkaisseen Troy Piercen. tunnettuja ovat myös Matt John, Jay Haze, Ricardo Villalobos, Jesse Somfay, Dapayk ja monet muut kovat.
Epsilonlab - kanadalainen nettimp3-lafka, listalta löytyy paikallisia tech-housen suuria nimiä kuten Alland Byallo, Eloi Brunelle, Vincent Casanova, Pheek ja Paul Keeley.
Archipel - samoja nimiä liikkuu täälläkin; Jesse Somfay, Pheek, Anonym.
Thinner - yksi suurimmista ja vanhimmista nettilafkoista. laadukkaita artisteja löytyy niin iso lista ettei niitä jaksa edes luetella. saitti sisältää ep-tyyppisten julkaisuiden lisäksi myös livekeikkojen nauhoituksia.
phlow.de:n nettilevylafkojen kokoelma - kaikenlaiset ilmaiseksi julkaisevat lafkat lajiteltuna kategorioittain. lähestulkoon kaikki musiikin eri genret feattina, keskittynyt kuitenkin elektronisesti tuotettuun musiikkiin ehkä eniten.

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

A-E

Posts: 528

#36 • • A-E Detroit Techno Militia
Itse suosittelen tutustumaaan erittäin laadukkaaseen ranskalaiseen Code 316 recordings nettilabeliin. Homman nimi on sitten detroit techno ja julkaisuja on vasta kolme, mutta noiden kaikkien kolmen julkaisun laatu on saanut allekirjoittaneella ainakin sukat pyörimään jaloissa.

Ehdottomasti tarkistamisen arvoinen label kaikille detroit technon ystäville ja miksi ei muillekin. Itse suosittelen edes tutustumaan Evolutive Systemin ""TRAVEL IN DETROIT EP" biiseihin, jotka ovat olleet ahkerassa kuuntelussa mulla niin kotona kun ipodissakin.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Avatar
#38 • • jesus Guest
Beatport ja beatspace on aika loistavii ämppärikauppoja. Korkea laatu ja hinnat siinä pari euroo per biisi.
Sundust

Posts: 314

#40 • • Sundust Behind The Sun
http://www.djpi.net/ tuolta löytyy kivasti noita settejä, vaatii rekisteröitymisen ja torrent ohjelman latauksia varten..*hihu*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...