costa del sol

4 posts, 1 page, 1,428 views

#1 • • rok Guest
Okei, Barcelona rokkaa, mutta entäs muu Espanja? Itse olen matkaamassa torremolinokseen 24.8, joten vihjeitä esim. Malagan tai Marbellan klubitarjonnasta otettaisiin kiitollisena vastaan. www.clubbingspain.com kun ei suostu kertomaan etelän tapahtumista noin mitään (tai ihme ja kumma olen jälleen liian sokea )
#2 • • H.Abismo Guest
Kokeile Oh Marbellan keskiviikkoklubia, Deep. Sattaa olla päättäjäiset just ku oot mestoilla. Carretera 192, creo... Varaa vaa massia, sisään n. 170 FIM... Mut kandee jos diggaa, esmes viime kesänä mm. cox, morales, knuckles...

Muuten onki hiljasta, toki paikallisen sesongin loppu on aina hektistä hätäilyä. Enemmän "mainstreamia" (ja kännisiä brittejä) löytyy ainakin Benalmadenan 24h Squarelta. Ja tietty Malaga on jo kaupunki, josta löytyy.

Vaya con dios!

- rayelitohymiö -
#3 • • JussiS Guest
Torresta ei juuri muuta löydy kuin Fun beach, jossa soi ihan kivaa poppia. Muut onkin sitten yökerhoja jossa roikkuu turistikaudella enemmän lihavia saksalaisia kuin reiv-henkistä porukkaa. Malagaan varmaankin kannattaa suunnata, turistikeskukset (Torremolinos ja Benalmadena) on vähän köyhiä biletyksen suhteen.

Ota lautta baleaareille!
#4 • • PiaV Guest
Tuota, Fun Beach on nykyinen Piper... juuri itse saavuin tuolta Torresta ja täytyy sanoa että kovasti ketuttaa kun keskiviikkona oltiin menossa Marbellaan katsomaan Richie Hawtinia ja saatiinkin tietää että herra olikin siirtänyt keikkansa jo edelliselle sunnuntaille ja flaboissa oli väärä tieto... meinas itku tulla. Juu, kesällä tuolla Marbellassa varmaan on paras tarjonta, viime viikkoina juuri tuolla OH:ssa on ollut Carl Cox, John Aquaviva, Hawtin (kaikenlisäksi oli viel sen Final Scratchin kanssa!!!). Torressa ja Benalmadenassa tarjonta on kovinkin ankeaa ja viime viikkona paikka oli täynnä englantilaisia ördääjiä... Torren ainoat ns. discot/klubit ovat juuri ed. mainittu Piper sekä Palladium... ovipolitiikasta sen verran että jos tahdot ilmaiseksi sisään siinä pääkadun varrella on heeboja jakelemassa lippuja mm. Tina's Bar:iin niin niillä flaboilla yleensä pääsee ilmaiseksi Palladiumiin. Piperiin maksaa yleensä semmonen 2000 pesetaa, flaballa maksaa yhden drinksun verran (heillä yksi drinksu on hinnoiteltu 1000 pesetan arvoiseksi!!!). Musa Palladiumissa/Piperissä on eurohumppaa ja täytyy myöntää että äitiä tuli ikävä tuolla Piperissä käydessä kun kuulin espanjalaishumppaversion New orderin Confusionista...
Ja kaikille miehille tiedoksi että joka keskiviikko Piperissä on "naiskauneutta" tarjolla eli strippareita sun muita. Mutta joo, suosittelen tutustumaan Marbellan yöelämään, flabatarjontaa näille Marbellan bileille löytyy myös Torremolinoksen vaatekaupoista mm. Bang nimisestä liikkeestä (jossa on ihan edullisia klubbausvaatteita, miehille mm. Be Ice Be:n paitoja ja tytöille kivoja toppeja sun muita). Hääv fan!