Torremolinos

11 posts, 1 page, 3,449 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
Hey!
Olisko kellään tietoa Torremolinoksen menosta ja klubeista?
Itse olen menossa sinne Toukokuun ajaksi, duuniin kylläkin...baariin=)
18.gif 19.gif
Avatar
#2 • • Anonymous Guest
Torremolinoksesta hiukan länteen(melkein samaa mestaa) on Benalmadena, josta löytyy sellanen 24h aukio missä on paljon eri mestoja ja ne on kaikki auki ;yllätys yllätys; 24h.
Avatar
#3 • • laura Guest
Mun pomo just tuli Torremilinoksesta ja sanoi ettei enää ikinä mene "sellaisten huumehörhöjen lähellekään"... 01.gif
Avatar
#4 • • Anonymous Guest

Originally posted by Stargirl:
Hey!
Olisko kellään tietoa Torremolinoksen menosta ja klubeista?
Itse olen menossa sinne Toukokuun ajaksi, duuniin kylläkin...baariin=)



Torressa itsessään on jotain poppijuottoloita, lähellä Torremolinosta n.20km Fuengirolassa on(ainakin ollut) Ministry of soundin(feikki)klubi, jossa kylläkin oli 1998-1999 uutena vuotena aivan sairaan loistava meininki. Vastaavasti -99 kesällä meininki oli tosi surkea. Puerto Banuksessa on jotain aamubileitä, alkaen 0900 tai jotain, sijaitsee Torresta n.50km.
19.gif
20.gif

Avatar
#5 • • Anonymous Guest
mä olin tuolla benalmadenassa vuosi sitten ja tosiaan siinä 24h aukion lähettyvillä oli ainakin sillon erinäisiä klubeja. muistaakseni ainakin osa niistä aukesi viideltä aamulla ja meni kiinni joskus puolen päivän aikaan. torremolinoksen ja benalmadenan välillä oli useita klubeja, tai ainakin siltä ne näytti....
astu bussiin ja katsele ympärillesi.. 19.gif
siellä rannallakin oli jonkunnäkönen biletysmesta,en kyllä mee takuuseen.... mä tsekkailin niitä palmuja niin paljon... 25.gif
Avatar
#6 • • H.Abismo Guest

Originally posted by Stargirl:
Hey!
Olisko kellään tietoa Torremolinoksen menosta ja klubeista?
Itse olen menossa sinne Toukokuun ajaksi, duuniin kylläkin...baariin=)
18.gif 19.gif



Vai baariin töihin... toivottavasti et finskijuottolaan, äläkä luota liikaa maanmiehiisi...

Joo viime kesänä oli ainaki viel Oh'Marbellassa loistava Deep klubi keskiviikkosin, tsiigaa topic CostaDelSol.

Banuksessaki(marbellaa) oli jotai vkonloppu klubeja, mut ne on sika kalliita hyperrikkaitten hiekkalaatikoita, toisaalta siel bongaat ittelles sheikin tai jonku banderaksen... siis jos maistuu.

Benalmadenan 24h plazaa ratsattii viime kesänä ihan vitusti, nykyää en suosittele, täynnä kännisiä brittiteinejä jotka flippaa putseist kamoist ja sit kellää ei oo kivaa.

Toukokuu muutenki on tosi slow Costalla, säpinät alkaa vast heinäkuussa, silloin siel voi tehä massiiki. Laajempi topic siis CostaDelSol. (joo, joo, mun alottama...)

Cieres algon mas?

PiisAut!

- torrehymiö -
Avatar
#7 • • H.Abismo Guest

Originally posted by Laura:
Mun pomo just tuli Torremilinoksesta ja sanoi ettei enää ikinä mene "sellaisten huumehörhöjen lähellekään"... 01.gif



Viel tästä... Talvi Costalla kuuluukin hörhöille, saa olla rauhassa hässäköistä, sesonki muuttaa kaiken. Parhaat bileet syksyllä ku turistit lähtee ja hipit landaa!

piisaut!

- nopeahymiö -
Avatar
#8 • • 029 Guest
Onks kellään mitään hyvien mestojen nimiä sieltä? Frendi menee kesällä Torremolinokseen ni voin kertoa sille etukäteen parhaat paikat, jos jollain ois kokemusta
Avatar
#9 • • Anonymous Guest
veikkaan että parhaiten ne osaa sano sieltä paikanpäältä?
luulis niitten tietävän sielä...
Avatar
#10 • • Anonymous Guest
Olen itsekin lähdössä toukokuussa torremolinokseen ja kysynkin, että tietääkö joku onko siinä lähistöllä hyviä levyliikkeitä? Torressa tuskin on mitään mainitsemisen arvoista, mutta luulen, että malagassa voi hyvinkin olla hyviä levyliikkeitä. Anyone?
Avatar
#11 • • JussiS Guest
Torremolinoksessa on sellanen klubi kun Fun Beach. Löytyy ihan keskustasta, pääkadun varrelta. Ovesta ET VOI kävellä ohi. Loistava paikka, vähän liikaa samaan sukupuoleen suuntautuneita, kylläkin...
Benalmadenan puolelta löytyy ainakin 24H-aukio, joka on virallisesti Sol Y Mar -kadulla, ja siinä onkin sitten vähän kaiken näköstä juottolaa. (Yhdessä soitin yhden illan, kun vakio-dj oli poissa ja join ilmaiseksi loppuviikon ) Samalla kadulla on myös kaksi klubia. Kiu on niistä isompi (kolme tanssilattiaa), toisen nimeä en muista.

Jos olet sinne töihin menossa, niin ottanen yhteyttä jossain vaiheessa, kun harkinnassa on että sinne menisin kuukaudeksi töihin/pelaamaan...