Gatecrasher@the Republic , Sheffield

5 posts, 1 page, 1,189 views

#1 • • Wayne G Guest
Millaisia kokemuksia teillä on Gatecrasherista, Sheffield:istä?

Itse olen menossa sinne 9. päivä helmikuuta Lontoosta käsin, jolloin soittamassa ovat: Armin van Buuren,Matt Hardwick, Nick Riley ja dj Gee.

-kiitos.
#2 • • Zapa Guest
kerran käyny, puikoissa tuolloin oli tiesto, judge huulio hules ja matt hardwick ym. ennakot oli hankittuna, sisäänpääsyn kanssa ei ollut ongelmia. kannattaa vältellä kuitenkin isoja logo-paitoja tyyliin adidas, nike etc.. vaatimuksena ei tosin ole mikään cyber pukeutuminen, uskoisin että rennolla linjalla pääsee hyvin sisään.

varaudu sokaistumaan, lightstickkien määrä ko klupis tuottaa valoa enemmän kuin solariumissa..
#3 • • Spiider Guest

Originally posted by Zapa:
kerran käyny, puikoissa tuolloin oli tiesto, judge huulio hules ja matt hardwick ym. ennakot oli hankittuna, sisäänpääsyn kanssa ei ollut ongelmia. kannattaa vältellä kuitenkin isoja logo-paitoja tyyliin adidas, nike etc.. vaatimuksena ei tosin ole mikään cyber pukeutuminen, uskoisin että rennolla linjalla pääsee hyvin sisään.

Joo kannattaa pikkasen kuiteski tohon pukeutumiseen panostaa. Meidän possesta yks ei päässy sisään kun poket tokas, että: "You look too normal".
#4 • • Luna Guest

Originally posted by Spiider:
Joo kannattaa pikkasen kuiteski tohon pukeutumiseen panostaa. Meidän possesta yks ei päässy sisään kun poket tokas, että: "You look too normal".

Jeb, eli cyberdogeja ja gatecrasher-kraasaa vilisee ymparilla TODELLA paljon...melkeen silti sanoisin, etta jengi tulee lahinna nayttaytymaan, ei bilettamaan. Koto-Suomessahan talle on myos oma sanansa: turistit!

Enivei, ma olin myos 9.helmikuuta van Buurenia & Julesia kuuntelemassa ja Julesin setti oli kyl tosi jees! Iski ainakin meikalaiseen Armin van Buurenia tuli kans "tampattua" lattialla sen verran, etta kimpussa oli aika pian piristeita kaipaavia britteja, sorry to say, but winners don't do drugs...

Ite kyl tykkasin mestasta, kaiken sen jonotuksen arvosta! Kiwat decot, makeet valot, hyva fiilis ja vaihtoehtoja loyty ellei main menu jotain kiinnostanu. Clubbaajan heaven, Soctt Bondia ja Tiestoa odotellaan
#5 • • Wayne G Guest
Mukavaa oli!!!

Jonotuksen kanssa oli aluksi vähän vaikeuksia, kun oli ainakin neljä eri jonoa eri lipuille...
Cyberdoggeja oli erittäin runsaasti ja khuuleimmat hemmot istuvat deejiitä vastapäätä olevalla tangolla lähes kokoillan. Tolla stongalla istuvat heebot voittais pousaus skaboissa jopa Skiriinin pahimmat poussit..

Hardwik pohjusti hyvin Arskaa tech-proge_tränssoundilla.
Buuren oli selkeesti illan paras! Todella hyvää kikkleli saundii...Yhtenä illan kohokohtana voisi sanoa Veracochan: Carte Blanchen, jengi oli todella mehuissaan.
Ja kaks vikaa biisiä tais (arminilla) olla Communicate ja Blue Fear.

Juleksen alotaessa fiilis tipahti täysin,(ehkä viinan myynnin loppumisella klo. 0200 oli myös osuutta asiaan) kun herra alko soittaa peruspolkkaa. Tosin välillä hh:oon sekaan tipahti yksi kiksuraita..

Kaikenkaikkiaan kivaa oli.

[ 18 February 2002: Message edited by: Wayne G ]