Ibizalle halvalla?

9 posts, 1 page, 2,643 views

Avatar
#1 • • Zwek Guest
Ei sattunut topiccia silmään, joten teenpä uuden.
Olis kai tarkoitus lähteä Ibizalle ja nyt kysyisin vinkkejä, miten kannattaa matkustaa mestoille mahdollisimman halvalla? Voi laittaa vaikka privamessua niin voi kysellä enemmän.

Muitakin vinkkejä saa laittaa ensikertaa mestoille matkustavalle...
Avatar
#2 • • Reijo Perniö Guest
Opiskelijalennot joko Kilroylta/STA-travelsilta maksavat n.450-500 euroo. Asuminen aika tyyristä, ellei vuokraa porukalla jotain huvilaa tms. Tässä vaiheessa sesonkia tosin taitaa olla useimmat yöpaikat jo varattuina.
Eli halvalla tonne on aika vaikee päästä, ellet sit löydä megahalpoi lentoi esim. barcelonaan, josta sit suoralla lauttayhteydellä ipitsalle...
Avatar
#3 • • Picachu Guest
Suuntaan sinne sunnuntaina mallorcan kautta. Hintaa matkalle tulee about 500 + 2x 25 + 4x89 e. Plus tietty käyttörahat.

[ei millään malta oottaa!!!!]
Avatar
#4 • • olliS Guest
paljonko maksaa mallorcalta lautta ibizalle? oon menossa sinne 17.8., ihan must päästä käymään ibizalla

[ 05 August 2002: Message edited by: olliS ]
Avatar
#5 • • yana Guest
www.trasmediterranea.es
palma-ibiza näyttäis olevan 61,90e (tosin toi onlineticket antaa hinnaks 69e.. tilaakin on hyvin)

[ 05 August 2002: Message edited by: yana ]
Avatar
#6 • • Picachu Guest

Originally posted by olliS:
paljonko maksaa mallorcalta lautta ibizalle? oon menossa sinne 17.8., ihan must päästä käymään ibizalla

[ 05 August 2002: Message edited by: olliS ]



Kaverit meni tänään edeltä ja varas meille liput satamasta. 69e menopaluu tulee maksamaan.

Kannattaa kuitenkin varata etukäteen liput, etenkin viikonloppuna on kovasti täyttä. Busines- luokka transmedillä tekee ainaskin Ibiza- Valencia välille 100e per suunta per henkilö!
Avatar
#7 • • yana Guest
noi liputhan saa kätevästi varattua netistä. tosin siinä tais olla pakko lunastaa ne sitten 7pv sisällä mutta mä soitin niille toimistoon ja venytin aikaa siihen asti että pääsin barcaan toimistosta hakemaan ne.
Avatar
#8 • • olliS Guest

Originally posted by yana:
noi liputhan saa kätevästi varattua netistä. tosin siinä tais olla pakko lunastaa ne sitten 7pv sisällä mutta mä soitin niille toimistoon ja venytin aikaa siihen asti että pääsin barcaan toimistosta hakemaan ne.


eli täytynee varata ne ens viikon alussa.. paljon joutuu kyl maksaan että pääsee tonne helvetin saarelle
tosin 100eypoo suunta on kyl sit taas jotain ihan sairasta (kyllä ton 69e meno-paluun maksaa)

sitten onkin vaan se juttu, että mulla ei oo ibizan bilemestojen sijainnista mitään hajuu (paitsi et San Antoniossa vissiin suurin osa mestoista).. yanalla vinkkejä?

[ 06 August 2002: Message edited by: olliS ]
Avatar
#9 • • *Linda* Guest

Originally posted by olliS:
[QBsitten onkin vaan se juttu, että mulla ei oo ibizan bilemestojen sijainnista mitään hajuu (paitsi et San Antoniossa vissiin suurin osa mestoista).. yanalla vinkkejä?

[ 06 August 2002: Message edited by: olliS ][/QB]



trust me, heti kun pääset saarelle et voi missata sitä tietotulvaa, joka hyökkää sun silmille. varmasti löydät kaiken tarvittavan ja muutakin.

etukäteen voit tutkiskella karttaa http://www.ibiza-spotlight.com/maphtm/island_map_i.htm

ja ei kun loistavaa matkaa! itselläni oli sellainen viikko sitten