intia

9 posts, 1 page, 2,748 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
mahdollisesti ja erittäin toivottavasti syksyllä on edessä matka intiaan ystäväni kanssa, joka on vieraillut siellä jo pariin otteeseen. silti toivoisin vielä eri ihmisiltä vinkkejä mihin päin kannattaa matkustaa ja muuten vaan matkakokemuksia intiasta. ihan kaikki jutut on tervetulleita! valaistaan asiaa vielä sen verran että kyseessä ei ole ensisijaisesti biletysmatka, vaan nimenomaan tarkoituksena olisi laajentaa maailmankatsomusta tai jotain sellasta...
KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!
ja jos ei jaksa tänne plattarille kirjotella niin voi laittaa meilinäkin.
Avatar
#2 • • yana Guest
tsekatkaa kartasta miten pitkälle pakistanin ohjukset kantaa älkääkä menkö sitä lähemmäks rajaa
Avatar
#3 • • Pokemon Guest
Yana tuli jo tosi hyva vinkki mutta jos aiot viipya kauemmin niin suosittelen viikon matkaa (patikointia) Nepaliin,(Kathmandu, must see), ja sielta kasin vaikkapa Lhasa (Tibet) itse olen matkalla sinnepain toivottavasti tossa maaliskuun tienoilla jahka keskiaasia (Kahastan, uzbekistan, mongolia jne ja sen jalkeen Vietnam, Kamputsea ja Laos on tullut tutummiksi..

Pida hauskaa siella ja muista etta Goa on menettanyt suurimman hohtonsa aikaa sitten mutta jos kauan aiot viipya maassa niin onhan sekin nakemisen arvoinen.
Avatar
#4 • • riddla Guest
Uskaltaakohan tonne Intiaan lähteä.. ollaan suunniteltu elokuun aluks kuukauden matkaa. Onko ketään asiantuntijaa, jolla ois tietoo tilanteesta?
Niin ja Aeroflot lentää ainoastaan Delhiin, joka lienee todennäköisin kohde ohjus iskulle..

[ 14 July 2002: Message edited by: riddla ]
Avatar
#5 • • riddla Guest
No, nyt on piletit fikassa, joten enää ei oo paluuta.. 745 e Aeroflotilla Delhiin 2.8. ..
Avatar
#6 • • Anonymous Guest
jep. meidänkin matka on varmistunut, lähtö 14.9 ja siitä 3 viikkoo. ois ollu kiva ottaa pitempikin trippi mutta työt velvottaa. joo aeroflot on näköjään halvin, mulla makso 620 egee, taitaa olla mun lennot jo sesongin ulkopuolella...
yli 23 tunnin vaihto moskovassa voi olla piristävä! joo tosiaan...
hei sähän voit riddla kirjotella tänne tai vaikka mailata mulle sieltä väliaikatietoja jos jaksat?
meidän suuntana on delhistä ainakin vrindavan ja mayapur, jonne tosin on hiukkasen matkaa. goa taitaa ainakin tällä matkalla jäädä väliin, mutta kuka tietää jos minulle käy niinkuin monelle muulle että kerran intiassa oltua sinne on lähdettävä uudelleen...
Avatar
#7 • • Anonymous Guest
terveisia nyt vaan kaikille tutuille ja vahemmankin tutuille taalta new delhista! perille ollaan paasty, aeroflotti toimi mainiosti ainakin tahan suuntaan, paikallisista riksoista ei voi sanoa ihan samaa...
makkarin mainosta lainatakseni(vaikken kannatakkaan sita); USKOMATONTA, MUTTA TOTTA! ei tata voi sanoin kuvailla.
mulla loppuu nettiaika mutta joku paiva jaksan ehka kertoa teille rakkaat kanssa-elelijani vahan lisaa!

hari bol!
Avatar
#8 • • riddla Guest
Olin unohtanut tän topicin... Intia veti niiiin sanattomaksi!!
Zemppii sulle ellu, muista että eka viikko... no, sen perusteel ei kantsi tehdä mitn johtopäätöksiä... sulattaa vaan kaikkee, antautuu siihen aistielämyksien tulvaan, ei ajattele liikoi... or whatever!
Mihin päin ootte suuntaamas? Me oltii vuorilla Himachalilla, todella letkeetä. Nythän tosin alkaa monsuunikin olla lopuillaan ,joten ehkä voi suunnata etelämpäänkin. Tosin kannattaa muistaa et matkan teko on hidasta ja etäisyydet suuria. Varanasi on kans mesta jonne kannattaa suuntaa.. siellä ei ehitty käydä. Toinen siisti paikka on Pushkar, sinne ei Delhistä oo niin pitkä reissukaan.
Paas privaa jos haluut kysyy jotai.
Bom Shiva!
Avatar
#9 • • Anonymous Guest
moi taas ystavat ja muut.
olen yrittanyt kirjottaa tanne jo aiemminkin mutta nama yhteydet joissain paikoissa on niin hitaita etta on jaanyt valiin.
olen tullut tanne vrindavanaan, joka on noin neljan-viiden tunnin dosamatkan paasta delhista agraan pain. meidan oli tarkoitus menna delhista kalkuttaan ja sielta vasta tanne mutta kuten arvata saattaa ei matkanteko taalla ole aivan yhta helppoa kun suomessa. joten paatin pysytella taalla vain. matkakaveri suuntasi jonnekin dharamsalaan pain joten olen itsekseni liikenteessa.
valilla oli suoraansanoen kamalaa mutta tosiaan kun tahan tottuu ja ehtii tutustua ihmisiin ja paranee siita pahimmasta ripulista ja saa syotya ja voimat palaavat pikkuhiljaa niin kylla taa positiiviseksi kokemukseksi alkaa kaantya.
tama on todella sellaista mita jokaisen kuuluisi kokea elamansa aikana ja laajentaa hieman maailmankatsomustaan. uudistaa omat arvonsa...
hyvaa syksya kaikille ja sillai...