PRAHA

34 posts, 2 pages, 8,965 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
Prahan klubeista tietoa? 25.gif
Avatar
#2 • • Anonymous Guest
Prahan klubit on tosi namia,ne on kyl aika rankkoja!
100 metriä maan alla etc... 06.gif
Avatar
#3 • • Anonymous Guest
...olisko tietoa mistä sieltä ne kaupungista löytyvät?
Avatar
#4 • • Tres Guest
Prahan kevät on joillekin
jo traditio ;)

Radost FX kannattaa tsekata:
www.radostfx.cz

Muusta Tsekinmaan klubitoiminnasta
saa tietoa osoitteesta:
www.techno.cz
(ne hedelmät sivun ylälaidassa
on sit linkkejä...)

tuolta löytyy tietoa myös
Prahan levykaupoista.



www.antenniosasto.net freak5.gif
Avatar
#5 • • Dj Swiss Guest
Katso myös : www.roxy.cz
Ite soitin siellä time ago it's 09.gif 09.gif 09.gif -Club
Avatar
#6 • • -orion- Guest

Originally posted by Tres:

Radost FX kannattaa tsekata:



Toi klubi on ajo!
Kannattaa ehdottomasti tutustua.
Tavallisinakin iltoina (viikolla) hurja meininki eikä tungos haittaa niin paljon kuin vkonloppuisin.
On muuten jossain vaiheessa luokiteltu Euroopan top-10 klubien joukkoon.

.respect
.we progress
Avatar
#7 • • Tres Guest

Originally posted by Juska:

On muuten jossain vaiheessa luokiteltu Euroopan top-10 klubien joukkoon.



Jossain vaiheessa jopa
maailman, mutta
lähdettä en muista... 12.gif

Mutta sou not, tonne taas
toukokuussa; Praha on
muutenkin näitä 'mun kaupunkeja' biggrin.gif

Toinen Praha-vinkki:
kannattaa käydä myös
Alfons Muchalle
omistetussa taidemuseossa -
siellä silmä lepää. 13.gif
Avatar
#8 • • R24 Guest

Originally posted by Tres:


Radost FX kannattaa tsekata


Ja mitä ruokaa sieltä saa!!!!!!!!
IMO mailman parhaat safkat. (unohtamatta sitä loungea atmosfääriä)
Gourmet Pizza #3 Kannattaa testata, sen jälkeen et koske suomalaisiin lättyihin (ainakaan ihan heti ;)



[This message has been edited by R24 (edited 02 February 2001).]
Avatar
#9 • • unik Guest
18.gif 15.gif

jeSs!!!
praha on kyllä huippu mesta, paljon nähtävää ja kuultavaa ja erittäin edullinen ja KAUNIS kaupunki. itse kyllä tutustuin yö-elämään melkein pelkästään... :-)

UNIK 18.gif
Avatar
#10 • • ya-zeed Guest
itse en kyllä allekirjoita tuota radostia,mulle jäi ainakin viimeksi vähän huono maku siitä paikasta,mutta voihan olla että olin vaan vääränä iltana paikalla.muuten kyllä prahasta löytyy paikkoja moneen lähtöön.muutama vuosi sitten sieltä sai paikanpäältä ostettua jonkinlaista ug shopping/clubbing guidea josta löytyikin aika hyviä mestoja.en tiedä onko moista enään saatavilla.
Avatar
#11 • • Anonymous Guest
Ei sattuis oleen tiedossa hyvää (halpa-siisti) hostellia sielläpäin?
Avatar
#12 • • Anonymous Guest

Originally posted by Tipi:
Ei sattuis oleen tiedossa hyvää (halpa-siisti) hostellia sielläpäin?



Prahassa on todella hyvä valikoima kaikentasosii hostelleja!! Oltii siel frendien kans viime kesänä bailabaila ja todellaki kantsii mennä sillä iha uskomattoman upee mesta...halvat hinnat & hyvii bileitä! Mm. täält kantsii kattoo infoo hostelleista: http://www.hostel.cz ja kyl mäkin voin kaivaa esiin jotain mestojen nimii if ya wanna...

Yks ihan ehoton bilemesta on siin joen rannalla (en muista nimee frown.gif ) Paikka on vanha uimahalli tai joku roomalaisen kylpylän tyyppinen lukaali, joten venuena AIVAN LOISTAVA!! About 5 kerrosta ja uskomatonta settii joka makuun...

19.gif

[This message has been edited by RenegadeMaster (edited 20 February 2001).]
Avatar
#13 • • Anonymous Guest
Täytyypä käydä tarkistamassa, huomen on lähtö! biggrin.gif
Avatar
#14 • • Anonymous Guest
Olitte oikeassa, aivan loistava kaupunki !!! biggrin.gif
Radostin ja Roxyn seuraan voisi liittää clubeista vielä cz beatin ja meccan (jossa myös hyvä ruokapuoli). Spiral niminen paikka olisi varmasti ollut myös kiva, mutta aika loppui kesken... 15.gif
Avatar
#15 • • Anonymous Guest

Originally posted by Tipi:
Olitte oikeassa, aivan loistava kaupunki !!! biggrin.gif
Radostin ja Roxyn seuraan voisi liittää clubeista vielä cz beatin ja meccan (jossa myös hyvä ruokapuoli). Spiral niminen paikka olisi varmasti ollut myös kiva, mutta aika loppui kesken... 15.gif



Kuul. Kiva jos oli onnistunut reissu! Pitäs iteki päästä vaihteeks jonneki KUNNON bileisiin - varsinki ku fiilikset on vähä down epäonnistuneiden GT4 cable-OVERFULL-factory-bileiden loppupeleissä...

Kävitkö muuten tuolla uimahallimestassa, mistä heitin kommenttii? Nimeä en edelleenkään muista :-(
Avatar
#16 • • Anonymous Guest
jiihaa prahaan perjantaina viideksi päiväksi...
sattuuko kukaan muistamaan sen uimahalli tms. paikan nimeä? ois kiva käydä katsomassa 02.gif
Avatar
#17 • • Anonymous Guest

Originally posted by cosmicgirl:
jiihaa prahaan perjantaina viideksi päiväksi...
sattuuko kukaan muistamaan sen uimahalli tms. paikan nimeä? ois kiva käydä katsomassa 02.gif



Vau! Kateeks käy, koska haluisin iteki päästä taas tamppaamaan tonne uimahallimestaan ja Prahaan yleensä!! Valitettavasti en muista paikan nimeä, mutta se on ihan siinä "Vltava" -joen rannalla, keskustan puoleisella rannalla. Vltava -joki on just se mesta, minkä yli menee Prahan kuuluisa vanha silta (senkään nimeä en nyt muista..) Kyl tonne mestaan pitäs kysymällä löytää ja todellaki kantsii käydä sillä ainakin mun mielestä se oli iha mieletön venue (4-5 kerrosta ja muutenki tosi upee ug-tyylinen mesta). Voittaa mm. Roxyn iha mennen tullen :-)

Kerro kuulumiset ku tuut bäkkii! 02.gif
Avatar
#18 • • Anonymous Guest
Joo, se paikka on mun mielestä just sen 'kaarlon sillan' kupees, keskustan puolella, siin vieres oli keltainen kellotorni jossa vuosiluku 1889 tai jotain.. ja lähellä kaksi kaunista (barokki) kirkkoa.. 19.gif 19.gif
Avatar
#19 • • Anonymous Guest
Ja yks asia mikä Prahasta jäi ihmetyttämään oli se, että koko kaupungista ei löytynyt _minkäänlaisia_ kunnon shoppauspaikkoja, ei edes yhtä pientä liikettä.. en tarkoita mitään "ChechSeppälöitä", mut... Tosin 2 'UG-Streetwear' kauppaa löytyi, joissa hirveitä rääsyjä.. 21.gif
Avatar
#20 • • Anonymous Guest

Originally posted by Miguel:
Joo, se paikka on mun mielestä just sen 'kaarlon sillan' kupees, keskustan puolella, siin vieres oli keltainen kellotorni jossa vuosiluku 1889 tai jotain.. ja lähellä kaksi kaunista (barokki) kirkkoa.. 19.gif 19.gif



...ai ai, toi ois ollu hyvä tietää. Oli niin "kiire" koko ajan ja joki oli niin pitkä etten ottanut projektikseni löytää paikkaa. Tolla vihjeellä se ei olis ollu vaikeeta, ens kerralla sit!