BCM - Mallorca

27 posts, 2 pages, 6,607 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
Onko tullu käytyä? mä oon käyny monesti ja mun mielestä toi lafka on TAIVAS! mitä mieltä on muut siellä käyneet? 13.gif

1bcm7.jpg

[This message has been edited by Dj Peter Light (edited 12 January 2001).]
Avatar
#2 • • Spaceboy Guest
Viimeksi kun olin mallorcalla olin 12v ja mua ei päästetty bileisiin!!!

23.gif 11.gif 23.gif
Avatar
#3 • • Anonymous Guest

Originally posted by Spaceboy:
Viimeksi kun olin mallorcalla olin 12v ja mua ei päästetty bileisiin!!!

23.gif 11.gif 23.gif



SHIT HAPPENS smile.gif



eyes.gif
Avatar
#4 • • yana Guest
phuck mallorca 11.gif

privilege.jpg
Avatar
#5 • • Anonymous Guest
Wauu joku muuki rakastaa mallorcan mestoja, vide
13.gif
milloo oot ollu siel?mun piti viimeks mennä tonne mut hmmm eksyin sit VALITETTAVASTI muuhun mestaan 21.gif

ootko lähössä uudellee???? 06.gif
Avatar
#6 • • Anonymous Guest

Originally posted by mintsi:


Wauu joku muuki rakastaa mallorcan mestoja, vide
13.gif
milloo oot ollu siel?mun piti viimeks mennä tonne mut hmmm eksyin sit VALITETTAVASTI muuhun mestaan 21.gif

ootko lähössä uudellee???? 06.gif



96,97,98,99 kesinä ja 2000 jäi kyl väliin frown.gif mut ens kesänä
back once again!!!

13.gif
Avatar
#7 • • Anonymous Guest
uuuuh mä tahon kans


19.gif
Avatar
#8 • • Anonymous Guest

Originally posted by yana:
phuck mallorca 11.gif

Tarkotus ei oluukkaan paukuttaa BCM:ää isoimpana paikkana, vaan
mallorca kokonaisuutena + BCM ym clubit siellä on vaan jäänyt
mun sydämmeen

06.gif

Vaikka Ibiza onkin paras biletys mesta koko pallolla, niin silti
mallorcalla voit kuulla, nähdä ja kokea samat dj:t ja saman bilehengen. Joten ibiza-paukutus on täysin aiheetonta! 04.gif

with all respect...


eyes.gif

Avatar
#9 • • Anonymous Guest

Originally posted by mintsi:



uuuuh mä tahon kans


19.gif




Tuu mun matkalaukkuun
06.gif
Avatar
#10 • • yana Guest

Originally posted by Dj Peter Light:
Vaikka Ibiza onkin paras biletys mesta koko pallolla, niin silti
mallorcalla voit kuulla, nähdä ja kokea samat dj:t ja saman bilehengen. Joten ibiza-paukutus on täysin aiheetonta! 04.gif

with all respect...



no en mä nyt tota niin vakavasti heittänyt. varmasti mallorcallakin on bilehenkeä, mutta on ibizalla paljon muutakin kuin ne brittien täyttämät superklubit kiksuiltoineen.

(mut kyllä mä mielummin barcaan meen kuin mallorcalle jos pitäis valita..)

kurr
meowth.gif
Avatar
#11 • • Zapa Guest

Originally posted by Dj Peter Light:
Vaikka Ibiza onkin paras biletys mesta koko pallolla, niin silti mallorcalla voit kuulla, nähdä ja kokea samat dj:t ja saman bilehengen. Joten ibiza-paukutus on täysin aiheetonta! 04.gif

with all respect...



BCM on varmasti hyvä mesta, onko Mallorcalla muita vastaavia paikkoja kun en oo ikuna käynyt siellä? Luulisin kuitenkin että kokonaisuutena Eivissaaaah on laadukkaampi koska (super)clubeja siellä on PALJON, ne eivät rajoitu ainoastaan muutamaan 5000 capacityn mestaan vaan kymmenkunta niitä taitaa olla koko saarella + muita pienempiä virityksiä - jotka nekin ovat tasokkaita.

Jokainen käy silti siellä missä huvittaa mutta Ibizaa paukutetaan juuri siksi että parempaa paikkaa clubien & monipuolisen musiikin suhteen kesäisin ei ole!
Avatar
#12 • • Anonymous Guest
hmmmmm

06.gif okei mä tuun sun laukkuun taih nooh jotai sinnepäin mut vois sitä pitkästä aikaa lähtäkki käymää ehanalla saarella tai ainaki pistää harkintaan ja lyhyt matkaha siitä sit ibizalleki ois...jesh ny taisin alkaa innostuu apua.... 18.gif
Avatar
#13 • • Anonymous Guest

Originally posted by Zapa:
BCM on varmasti hyvä mesta, onko Mallorcalla muita vastaavia paikkoja kun en oo ikuna käynyt siellä? Luulisin kuitenkin että kokonaisuutena Eivissaaaah on laadukkaampi koska (super)clubeja siellä on PALJON, ne eivät rajoitu ainoastaan muutamaan 5000 capacityn mestaan vaan kymmenkunta niitä taitaa olla koko saarella + muita pienempiä virityksiä - jotka nekin ovat tasokkaita.

Jokainen käy silti siellä missä huvittaa mutta Ibizaa paukutetaan juuri siksi että parempaa paikkaa clubien & monipuolisen musiikin suhteen kesäisin ei ole!




Onhan siellä esim: Tito's, Pacha, Riu palace ym... ja kapasiteetti noissa on yli 5000 hlö:ä ja BCM:ssä melkein tuplaten.
Avatar
#14 • • jUSSi Guest
viimeksi kun olin mallorcalla olin ('91) ja futisjoukkueen kanssa siellä. BCM:ään oli 16v. ikäraja mutta hotellimme omistaja tunsi paikan omistajan, joten saimme koko joukkueelle vaparit sinne (yksi iso vapari) no kas kummaa joukkueenjohtajan poika vei sinne pari kaveriaan ja jätti noin 15 helvetin vihasta junnua ulkopuolelle, joten eipä tultu käytyä... sviddu. 23.gif

/jUSSi face45.gif
Avatar
#15 • • Anonymous Guest

Originally posted by jUSSi:
viimeksi kun olin mallorcalla olin ('91) ja futisjoukkueen kanssa siellä. BCM:ään oli 16v. ikäraja mutta hotellimme omistaja tunsi paikan omistajan, joten saimme koko joukkueelle vaparit sinne (yksi iso vapari) no kas kummaa joukkueenjohtajan poika vei sinne pari kaveriaan ja jätti noin 15 helvetin vihasta junnua ulkopuolelle, joten eipä tultu käytyä... sviddu. 23.gif



Harmi! koska se on hyvä place! ja mitä tohon ikärajaan tulee niin Espanjan alkoholilaki on sen verran joustavampaa tyyppiä
että ovat asettaneet ikärajaks clubeihin K-16.
Avatar
#16 • • Zapa Guest

Originally posted by Dj Peter Light:
ja mitä tohon ikärajaan tulee niin Espanjan alkoholilaki on sen verran joustavampaa tyyppiä että ovat asettaneet ikärajaks clubeihin K-16.



uuhh..scary! AFAIK Ibizalla on 18 v, tiedä sitten valvooko ne sitä?
Avatar
#17 • • Anonymous Guest

Originally posted by Zapa:
uuhh..scary! AFAIK Ibizalla on 18 v, tiedä sitten valvooko ne sitä?



Eipä taida...
19.gif
Avatar
#18 • • Anonymous Guest
SORRY to say that.....
....but Mallorca is buaaaaahhhhhhhh!!!!!
Avatar
#19 • • yana Guest
barca kick ääs smile.gif
Avatar
#20 • • Saint Guest

Originally posted by Dj Peter Light:
Onko tullu käytyä? mä oon käyny monesti ja mun mielestä toi lafka on TAIVAS! mitä mieltä on muut siellä käyneet? 13.gif



Kävin tuolla juuri viime kesänä ja täytyy sanoa että oli aivan tajuttoman hyvä mesta. Huippu dj:tä mm. Carl Cox, Deep Dish, Sister Bliss, Tall Paul, Jeremy Healy ja Judge Jules kävi siellä sen kahden viikon aikana. Liputkaan ei ollu mitenkään älyttömän kalliita artistien tasoon nähden. Suosittelen ehdottomasti kaikille Mallorcan kävijöille!!!!