Tulipa sekin sitten käytyä ja La Mercekin oli juuri samaan aikaan.. oli aika massiiviset ulkoilmativolimtvbileet forumilla. Paljon puhutuista taskuvarkaistakaan en nähnyt merkkejä, mutta ei kyllä pahemmin keskustassa festareiden aikaan liikuttukaan.
Ei kyllä kaduta ettei mihinkään keskustaan tullut majoitettua. Barcelonetan apartmentti oli varsin luxukseksi remontoitu, kaikki Ikeaa :D. Metrolle käveli 5 minuuttia ja liput on halpoja, joten kaikkialle pääsi nopeasti. Puhumattakaan biitsistä joka oli vieressä.
Tuskin kauheasti menetettiin kun ei euroopan suurimman kauppahallin viereen majoitettu.. ;) Vieressä oli paikallinen kauppahalli ja tusina pientä ja isompaa kauppaa mistä sai kaiken tarvittavan. Oltiinkin kuitenkin vähän pihejä ja käytiin heti ensimmäisenä hakemassa Carrefourista viikon sapuskat. Oma keittiö on kiva.
Eiköhän tuonne tule taas joskus mentyä, oli sen verran leppoisa paikka. Ryanairin tarjouksia odottelemaan..
Missä lomakämpässä olitte? Viime kesänä etin vuokrattavaa asuntoa 2 henkilölle mutten löytänyt sopivaa. Oon muuten samaa mieltä ettei keskustassa asumisessa oo mitään hohtoa..siellä on vaan helvetisti turisteja ja Rambla, jossa on vielä enemmän turisteja. Kuulemma Barr Gothicin oli muuttunut 6v paljon turistimpaan suuntaan. Itse asutttiin Bornissa joka oli kyllä ihan mieletön paikka. Paljon kivoja baareja, ihania kauppoja ja kahviloita. Ja tosiaan se biitsikin oli 15min kävelymatkan päässä. Me ei kyllä käytetty metroa ikinä vaan tallusteltiin paikasta toiseen..jalat olikin sitten paskana aina iltaisin :)
Oon tainnu manitakin jos aikasemmin täs postissa mut kannattaa tsekata interhomen tarjontaa kun matkustaa euroopan kaupungeissa.
Tos pari vuotta olin tyttöystävän kans bcn:ssä viikon 35m2 yksiössä ihan barri gothicon ytimessä eli mahtavalla paikalla. talo oli upee keskiaikanen joka oli just rempattu (ikeaa löyty kans =), luxusta oli oma pieni parveke! hinta oli aika tarkkaan 400e viikko(heinäkuussa), eli 28e/yö/hlö. Mun mielestä aika edullinen!
Parasta siinä oli vielä se, että asunto on ihan tavallinen barcelonalainen kämppä paikallisessa asuintalossa, eikä mikään huoneistohotelli tms.
jos kiinnostaa niin kyseinen asunto löytyy kohdenumerolla E9510/231D (suoraa urlia en osannu laittaa), mutta tuoltä löytyy kyllä ismopiakin luukkuja todella hyvään hintaan ympäri kaupunkia. suosittelen!
www.interhome.fi