eika sitten kehiteta juupas-eipas-ottelua, jooko .)
.a
52 posts, 3 pages, 10,483 views
Originally posted by a:
mika on paras kayttamanne laite, mista syysta ja mihin se pystyy ylipaataan? en tahtoisi rajoittaa tata pelkkiin syntetisaattoreihin, joten jos jonkun rakkain leikkikalu on vaikkapa quadraverb gt tahi mummon kaapista loydetty 60-luvun putkikompressori, antaa tulla.
Originally posted by a:
roland juno-60
pesee midilla alistetun juno "kompromissi" 106:n ominaisuudet mennen tullen (sori kooma .) ja on sarjan lihavin ja muhevin syntetisaattori. yhta orgastisen meluisaa chorusta ei taida loytya mistaan kilpailijasta, ja se onkin eras mieliominaisuuksistani laitteessa. kentonin midi/input-modifikaatiolla varustettuna laite on syntetisaattorien aatelia.
.a
Originally posted by a:
tama malli nyt ei ole paras laatuaan ja joudun myontamaan tata nykya itsekin alistuneeni kovalevyaanitykselle, mutta kylla aito, lammin analoginen aani vaatii tallennusmuodokseen lampiman, analogisen ja hienostuneen median. itse preferoin kenties otarin tascamin ylapuolelle laitteen persoonallisuudessa ja saturaation vivahteikkuudessa, mutta tokikin lahes mika tahansa kelanauhuri on aina varma valinta.
.a
Originally posted by Coma:
Roland Juno-106
Tänäkin päivänä fätein bassline, jolle pystyy tekemään aika hoocee juttuja. Perussaundeista löytyy myös hoover-revitykset yms. Midikontrolli on aika vaisu, mut kaikkea ei voi saada. Tästä ei luovuta ikinä.
ootko (tai onko kukaan muu) päässyt testaamaan Cubase VST:n Truetape-teknologiaa? käsittääkseni ottaa saundin täydellisesti lämpimänä analogisena vaikka onkin digitaalinen - tän jutun ei pitäis olla edes ankka, mut onko kellään kokemusta?
Originally posted by ioni:
Kolkki. Millään muulla ei ole mitään väliä.
Ja älkää kerettiläiset yrittäkökään ehdottaa, että sen voi korvata jollain rebirthillä.
Ja älkää kerettiläiset yrittäkökään ehdottaa, että sen voi korvata jollain rebirthillä.
Kytkentäkaavion tietty löytää netistä.. osaluettelo ois
poikaa, ni rakentaisin itse 303:n...
Originally posted by xpander:
ton synaosan piirilevyn tilasin jostain netistä (en ny muista mistä. joku englantilainen hemmo)... komponentit ostin itse. (jotkut komponentit erittäin vaikeita löytää, mutta korvattavissa...)
Originally posted by CosmicMan:
Joo, 7000mk yhdestä paskasta soundista on aika paljon
rahaa.
Ainii olikos niitä valmistettu vain 30000 kpl?
Ei edes riitä jokaiselle.. prkl
Kytkentäkaavion tietty löytää netistä.. osaluettelo ois
poikaa, ni rakentaisin itse 303:n...
[ 21 September 2001: Message edited by: CosmicMan ]