Täytyy kyllä todeta, että et ilmeisimmin itse ole käyttänyt behringerin (kaikkia) tuotteita, jotta pystyt noin isolla kädellä niitä arvostelemaan.
en toki kaikkia. mutta analogijakosuotimia, kompressoreita, virtualizeriä ja muita efektiprossuja, ultracurve ja ultragraph eq:ita, eurorack miksereitä pienimmästä isompiin, putkietuaste kompuroita, putkimikkejä, useita eri digi-prosessoreja ja erilaisia dj-miksereitä kylläkin. todennäköisesti kyllä unohdin vielä jotain, eikä mikään ole oikein vakuuttanut. ainiin olihan niil 1 hyvä tuote. D.I.-boksi. se kun toimii myös pattereilla, mikä on harvinainen ominaisuus boxeissa nykyään. ;)
niil oli hyviä laitteita joskus. ne oli niin hyviä koska ne kopioi kytkentäkaaviot jostain olemassa olevista hyväks havaituista tuotteista ja sen kummemmin lisensoimatta rupes tuuttaamaan halpiskamaa markkinoille. ne joutu oikeuteen ja hävis, mut ne oli myyny niin vitusti et homma kannatti silti. ovelia kettuja.
komponenttien laatu ..niin mikä? noo, ajaahan ne asiansa jossain ja kotiteatterin subbaselle ehkä just sopiva kaveri, mut en lähtis miksaamaan biisiä tietäen et bassopää menee behringerin AD/DA-muuntimien läpi. kato ku siihen kaveriin ei voi luottaa.
mä en lähtis. tää on vaan mun mielipide. vetäkää te märkäkorvalla vaan jos siltä tuntuu.