Itse omistan SH-32:sen ja täytyy kyllä sanoa että täällä on puhuttu asiaa niin hyvällä kuin pahallakin.
Eli siis laitehan on omasta mielestäni tasoa ok, jollei jopa hyvä. Kun unohdetaan se, että waveformit on sämplätty ja että se filtteri ei ole täysin portaaton, voidaan puhua laitteesta jolla ainakin minun mielestäni (vaikka hardwaren kanssa kokematon olenkin) saa aikaan ihan hyvää jälkeä.
Itse kun tuota rumpubassoa lähinnä tuotan on sh-32 ainakin tähän asti kyennyt puskemaan ainakin omaa korvaani miellyttäviä säröisiä junkkabassoja sekä eriskummallisia pädejä. Laitteen sisäänrakennetut efektit ovat ainakin omasta mielestäni suht tasokkaita, reverbiä, delayta, flangeria ja chorusta löytyy monelaista, kuten myös kahta eri säröä, overdrive + läjä muita erikoisempia efektejä mm. resonance delay (ei juurikaan oikeaa käyttöä, mutta voisi toimia livenä suorastaan rikollisen hyvin).
Laitteen arpeggiaattori on ns. toimiva, itse en ole juurikaan siihen tutustunut. Laitteessa on myös neljä patchia täynnä mm. 808, 909 ja muita rumpuja, ei kuitenkaan mitään järin mielenkiintoista, eikä niitä voi muokata muuta kuin filtterin ja pitchin osalta, sampleja siis.
Minun mielestäni tämä masiina on hyvä ns. aloituslaitteeksi, siitä saa irti monenlaista meteliä, mutta en usko kuitenkaan että vannoutuneet analogifriikit saisivat tästä rakkineesta mitään irti.
Jos kiinnostaa niin käykäähän toki
http://www.mikseri.net/taajuus kuuntelemassa lähinnä niitä bassoja.