Tuli viikonloppuna soiteltua DJM-800:lla ja täytyy sanoa että hyvä peli. Äänenlaatua en ole oikein hyvä arvioimaan mutta jotenkin se biitti tuli ehkä himpun verran "tanakammin" sieltä ulos kuin DJM-600:ssa.
Mutta itse käyttömukavuuteen, se oli loistava. Liu'ut olivat jämäkät (kuulemma "laakeroitu", what ever that means), masteri oli siirretty fiksuun paikkaan, kumiset EQ-potikat olivat erittäin mukavan tuntuiset.
Kaiken kaikkiaan onnistunut päivitys pinoeerin defaultti-klubimikseriin.
Ite olen juuri pakasta vedettyllä djm-800:sella soitellut yhden raflakeikan, ja mun mielestä niissä liu'uissa ei ollut mitään erikoista. Melko lähellä pinohiiren 500:sen liukuja tuntumaltaan, eli ei mitenkään erityisen luistavat. Jämäkät kylläkin, mutta samalla jäykät. Eli mistään liu'un liukumisesta ei voi puhua. Eikä se liu'un liikuttaminen sujunut mielestäni edes kovin "smoothisti". Mielestäni ton tiskin suurin heikkous oli se, että liukujen tuntuma jäi laadullisesti paljon jälkeen tiskin muuten laadukkaasta tuntumasta.
Tottumiskysymyksiä... toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä.
Edit: voihan toki olla että ne on uusissa vielä vähän uutuudenjäykät ja se oikea tuntuma tulee vasta käyttötuntien myötä.