1,058 posts, 53 pages, 423,336 views
onko mahdollista saada mikseriä missä ei ois ollenkaan tota krossia, jos ois pelkät pystyliu'ut niin elämä ois helpompaa...
onko mahdollista saada mikseriä missä ei ois ollenkaan tota krossia, jos ois pelkät pystyliu'ut niin elämä ois helpompaa...
kannattaa katsella jos sen saa kytkettyä jossain potentiaalisessa ostoksessa pois päältä.
Osaako joku sanoa minkälainen peli Numark EM-260 on?Saako siinä masterin kuulokkeille ja saako kanavia monitoroitua ledeillä?Muutenkin olisi kiva tietää minkätasoiset ekut ja liut siinä on, ja onko se Kaoss Pad pätevä :)
Osaisko kukaan guru/asiantuntija kertoa onko mitään mahdollisuutta saada Vestaxin VMC-002 mikseriin minkäänlaisia efektejä?
Kiitän.
Mulla on mikserinä Pioneerin DJM 300 S ja välillä siitä kuuluu vasen kanava paljon hiljaisempana kuin oikea.
:confused:
Jos se on masterissa se vika, ni ookkona kokeillu vaihtaa ulostulot siihen toiseen terminaaliin?
Mulla olis yks ongelma tossa mun mikserissa ja tarttis apua jos joku osais auttaa, eli..
Mulla on mikserinä Pioneerin DJM 300 S ja välillä siitä kuuluu vasen kanava paljon hiljaisempana kuin oikea. Kuulokkeissa ja kaapeleissa ei oo vikaa, oon testannu niitä toisissa laitteissa. Koitin puhdistaa pölyt mikserin sisältä jos se olisi siitä kiinni, mut silti sama vika toistuu joskus. Tuntuu et aina kun alan soittelee niin alussa se kanava ei kuulu kunnolla mut sit kun mikseri on ollu päällä jonkun aikaa niin sit taas kuuluu molemmista kavavista. Mikserikin on vasta noin pari vuotta vanha.
:confused: