Spermapankki? Kuinka monta kertaa voi käydä? Paljoks saa massii?

43 posts, 3 pages, 34,821 views

Late

Posts: 3,441

#3 • • Late team Lasse
Hivenen ot: meillä oli intissä semmonen vajaa jätkä joka soitti päivystäjän puhelimesta veksiin ja tiedusteli voiko siellä luovuttaa spermaa.*nauraa*

-Ikävä pointti on että kyseinen herra on kerennyt jo lisääntyä.*eiei*
n.

Posts: 599

#4 • • n.
Citylehdessä oli kerran sellanen kirjotus jossa kerrottiin kaikkia pikkujuttuja jolla vois säästää tai kerää rahaa. Siinä luki, ettö 10 kertaa voi luovuttaa ja kerrasta maksettiin 200mk. Eli 2000mk vois saada yhteensä. Siitä ekasta testikerrasta ei makseta. Mutta muistakaa sitten, että ennen luovutusta pitää pidättäytyä 2 vuorokautta sessioista *nauru*
hrdkvr

Posts: 3,929

#5 • • hrdkvr KURGO
muistelisin että aikoinaan hyvissä pahoissa ja rumissakin olisi puhuttu jonkun lääkärin kanssa 150 mk korvauksesta, mutta sitäkään ei annettu ennen kun sperma oli tarpeeksi hyvää!!!
ja sitten tehtiin rekisteri josta tarkistettiin että huonit ei tuu uudestaan*igor*

en sit tierä tolla ressillä ku oli faktaa...

toisaalta jossain verenluovutuksestakin maksetaan vähän kun yleensä saa vaan pullat*eiei*

--
-keep it hard-

n.

Posts: 599

#6 • • n.
Verenluovutuksessa nyt ei oo mitään hauskaa tulee vaan paska ja heikko olo. Mutta spermanluovutuksessa *vink*
Työssä pitää osata yhdistää työ ja huvi eihän sitä muuten jaksa.
display23

Posts: 3,069

#7 • • display23
Kyllähän se on aika hyvä jos saa rahaa siitä ku istuu jossai nihkeel sohval boudaamas ja kattomas ku saksalaiset takatukka jeesukset jyystää keski-ikäsii riippatissi naisii *nauraa*
RedOne

Posts: 448

#8 • • RedOne
Kelaappa sitte ku kadulla lkaa tulemaan sun näkösiä ihmisiä vastaan ku sun spermoilla on siitetty erinäsiä ihmisiä...!?
Että näin!*nauraa*

--
Hab haba zut zut

Blues

Posts: 5,414

#9 • • Blues Koning van Afrika
salamapotku_jack:

Voi jeesus sieltä löytyy kyllä kaikkii soheltajii ja liikaa.



Todellakin.
Meidän yksikössä oli kahden lapsen isä syystä että hän ei käytä kondomia koska onnistuu rikkomaan sen aina ja muija ei taas halua käyttää e-pillereitä *nauraa*
No, onneks nekin ajat on ohi *ökkö*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#10 • • Blues Koning van Afrika
SiSu:

Kyllähän se on aika hyvä jos saa rahaa siitä ku istuu jossai nihkeel sohval boudaamas ja kattomas ku saksalaiset takatukka jeesukset jyystää keski-ikäsii riippatissi naisii *nauraa*



"Rankan" työpäivän päätteeksi menet kotiin jossa odottaa puolisko jolle pitää kieltäytyä. "Sori, en jaksa. Oli liian rankka päivä töissä" *nauraa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

|Cronos|

Posts: 1,118

#11 • • |Cronos| the Moose
heh.. kyl näit säätjiä täs maailmas on... noi alkaa kyl olemaan siit vakavammast päästä..*pahis**iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

n.

Posts: 599

#12 • • n.
RedOne:

Kelaappa sitte ku kadulla lkaa tulemaan sun näkösiä ihmisiä vastaan ku sun spermoilla on siitetty erinäsiä ihmisiä...!?
Että näin!*nauraa*



Mutta sehän on just siistii kun kattelee noita äitejä jotka työntää yksin lastenvaunuja tuolla kadulla niin voi miettii, että "ketkä noista on mun" *pelle*
Blues

Posts: 5,414

#13 • • Blues Koning van Afrika
niclas:


Mutta sehän on just siistii kun kattelee noita äitejä jotka työntää yksin lastenvaunuja tuolla kadulla niin voi miettii, että "ketkä noista on mun" *pelle*



Taitaa sitten hymy hyytyä kun eräs niistä tulee vaatimaan elatusmaksuja sulta kuten ruotsissa kävi *vink*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

n.

Posts: 599

#14 • • n.
Tuskin Suomessa niin käy. Ei ois kyl oikeesti yhtään hauskaa. Mutta mä en oo menossakaan luovuttaa ainakaan mihinkään pankkiin *nauraa* En tarvii mitä sivuduuneja kun on jo tarpeeks.
misjah

Posts: 3,373

#15 • • misjah Team Sika
salamapotku_jack:


Ihan helmee!!!*hih*
2 vrk runkkaamatta ja sit saa 200? Ei oo paha rasti!
Oonhan mä ollu vuosii runkkaamatta ennenku löysin sen.
ONNISTUU! Bring me the cash!*plur*



2 päivää.. ei onnistuis vanhalta ammattilaiselta..*vink**nauraa*

--
www.team*possu*.tk

dirtyface

Posts: 344

#16 • • dirtyface rok.
Blues:


"Rankan" työpäivän päätteeksi menet kotiin jossa odottaa puolisko jolle pitää kieltäytyä. "Sori, en jaksa. Oli liian rankka päivä töissä" *nauraa*



Eikös 70's showssa ollut joku tällänen juttu just? Mut en kyl yhtään muista paljon siitä maksettiin.. Ei sillä, et sillä tiedolla ois kukaan mitään tehnykkään. Vähän eri systeemit varmaan ku on eri maa ja eri aika..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

arikoo

Posts: 245

#17 • • arikoo Virallinen hörhö
Jaa a, tutkimus käyttöön annettu lasti ja veri putkilollinen kartutti mun kassaa 300mk joskus 99. Onneks ne meni vaan tutkittaviksi eikä lisääntymiseen, minun ei kannata lisääntyä.

Ja 2vkr pitää paikkansa mutta myös se että ei saanut olla kulunut yli 5vkr.

Turun alueella 79 syntyneet saivat näitä kutsuja paljon, en tiedä miten muualla.

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Quu

Posts: 334

#18 • • Quu Mole RAM!
Miettikää että jos runkkais jonkun muun vehkeitä, siitä voi saada paljon enemmän rahaa *heiii*

(onpahan muuten karua teksitä jopa minulta)

[muokattu 18.5.2003 21:03]
misjah

Posts: 3,373

#19 • • misjah Team Sika
Quu:

Miettikää että jos runkkais jonkun muun vehkeitä, siitä voi saada paljon enemmän rahaa *heiii*

(onpahan muuten karua teksitä jopa minulta)

[muokattu 18.5.2003 21:03]



tohon en kyllä itte lähtis mukaan..*nauraa*

--
www.team*possu*.tk