Vanhassa versiossa soittamani data kuulosti toistettaessa juuri sille mitä olin soittanut ja kvantisoinnin jälkeen 1-16 osalla palikat menivät juuri oikeisiin kohtiin, mutta sx:ssä näin ei tapahdu. Eli soittamani nuotit poukkoilevat väärille paikoille jopa "aikaisemmalle" mitä olen soittanut ja kvantisoinnin jälkeen raita ei kuullosta enää ollenkaan sille mitä olen soittanut. Käytän sx:ssä myös 1-16 osiota mutta jostain syystä nuottien pituudet ja täsmällisyys eivät ole sitä mitä pitäisi. Olen paininut nyt aika kauan tämän ongelman kanssa joka on erittäin ilkeä jos tällä ohjelmalla meinaa töitä tehdä.
Olen nostanut sen ignoreportfiltterin pois sieltä midienabler kansiosta ja siirtänyt cubase sx kansion juureen mutta joka kerta kun käynnistän sx:n niin (emulated) ajurit näkyvät device setupissa aktiivisina. Joudun joka startin jälkeen ottamaan ne pois käytöstä mutta sekään ei vaikuta tähän kvantisointi ongelmaan. Olisko jollain vinkkiä miten saan ne pois käytöstä kokonaan niin ettei ne häiritse enää.
Äänikorttina on Creamware Pulsar1 ja sx:ä on asennettu uudelleen alusta alkaen eli vanha rekisteri putsattu ja ohjelma asennettu puhtaalle pöydälle.
Mietin itse että olisko äänikortilla jotain tekemistä ton takaisin tulevan (emulated) ajurin kanssa vai missä vika mahtais olla ???
Pro tyypit ottakaa kantaa asiaan sillä tässä alkaa deadlinet pissimään pahemman kerran jos joudun käsin nuotteja siirtelemään ja pätkimään.
:crybaby: YYYYH