sennuille tarvii kuitenkin se jatkojohto ostaa.
Itse en ole mokomaa kaivannut aktiivisessakaan keikkakäytössä. Johto on lyhyt, mutta haittaa siitä ei ole ollut.
508 posts, 26 pages, 220,895 views
senkut kuulemma painaa
ikävästi.
Itse en ole mokomaa kaivannut aktiivisessakaan keikkakäytössä. Johto on lyhyt, mutta haittaa siitä ei ole ollut.
Ovat eniten lähellä Sonyn mittoja ja muotoilua ja ite diggasin sonyista ja sen saundista.
Vanhoja postauksia en jaksa alkaa edes tsekkaan, joten heittäkääs mielipiteitä ja varsinkin ihmisiltä jotka omistavat nuo pioneerit.
Voisko joku vähän kuvailla noitten HDJ-1000:sten soundia? Miten esim. bassot, keskiäänet ja diskantit kuuluu suhteessa toisiinsa yms.? Painaaks ne nyt sitten korvanlehtiä vai ei? Pitääkö taustamelun hyvin loitolla?
otetaan vastaan ehdotuksia hyvistä ja suljetuista deejiiluureista. Vanhat toimii vielä, mutta loppu häämöttää.
otetaan vastaan ehdotuksia hyvistä ja suljetuista deejiiluureista. Vanhat toimii vielä, mutta loppu häämöttää.
näitä olen itse miettinyt :
sennheiser HD 280
näitä olen itse miettinyt :
sennheiser HD 280
Noiden soundista en tiedä, mutta ongelma, että HD 25:set eivät kaikille istu johtuupi niiden korvan päälle tulevasta tyypistä (Supra-aural). Nuo taas ovat korvan ympäröivät (circum aural) luurit, jotka saattavat istua sellaisille henkilöille joille HD 25 ei.
Jos 25:sia ei saa istumaan päähän kunnolla, niiden soundi ei ole sellanen ku pitäis. Mutta testaa niitä kaks-viitosia joltakulta. Mieluummin sellaisia, joissa ei ole kulahtaneet ne pehmusteet. Ne kun kulahtaa, soundi muuttuu tunkkaisemmaksi.
kyllähän hd 25:kin ihan perkeleen hyvin "eristää" JOS ne sopii päähän. Eli kannattaa kokeilla. Musta 25:set on ainaki suvereenisti parhaat dj luurit mitä oon kokeillu.
Tulipa taas hetken koeajettua Sonyn mdR-V700DJ luureja..
Koeajo tilanne oli sellainen, että kuuntelin kaverin myynnissä olevia lättyjä läpitte. Kaksi maitolaatikollista kuunneltua oli pakko saada jostain toiset kuulokkeet. Sonien soundi on niin hävyttömän hirveä. Ei pysty ymmärtämään mitenk jotkut voi pitää sellasesta :eek:
Yläbassokorostuneisuus, keskiäänet aivan tukossa (ei mitään pehmeyttä tai erottelukykyä), Diskanttipuoli raaka ja kova, eikä sielläkään mitään erottelukykyä).
Monet kehoittavat testaamaan kuulokkeita, mutta mitenköhän se onnistuu suomessa? Onko suomessa liikettä, jossa on mahdollista testata laajaa valikoimaa kuulokkeita?
Monet kehoittavat testaamaan kuulokkeita, mutta mitenköhän se onnistuu suomessa? Onko suomessa liikettä, jossa on mahdollista testata laajaa valikoimaa kuulokkeita?