DJ CD-soittimet

408 posts, 21 pages, 87,946 views

Avatar
#161 • • Remotion Guest
EI EI EI EI!!!!! :crybaby:

Siis sehän vaan cuettaa sen siihen biisin ekaan frameen. Ei se oo sama kuin stop, se on cue!

100s:n saa pysyähtymän vain kahdella tavalla.
tapa 1. Kelaat vikan biisin melkein loppuun ja annat soida viimeiset sekunnit niin sen jälkeen se pysäyttää automaattisesti levyn.
tapa 2. Biisi on cue tilassa 30minuuttia jonka jälkeen levy pysäytetään automaattisesti.
Avatar
#162 • • HydroGen Guest
Mitä mieltä kukaki on tosta Omnitronicin DJS-1100 ?
Olisko kannattava ostos tämä kyseinen laitos ??
Kertokaa joku joka omistaa tän vehkeen, toistaako esim. cd-r levyjä sun muuta specsiä!!
Avatar
#163 • • NS Guest

Ainoa mikä ihmetyttää ko. soittimessa on se, että siinä ei ole stop -nappia, pausea kun painat niin jää jumittamaan koko biisi. Jänne efekti.



Ja se "jumitus" on tarkoituksella cue kohdan laittamista varten.
Avatar
#164 • • plasma Guest
selma.
Avatar
#165 • • jouni a Guest
Ei pöllömmän olonen toi uus Numark tietojen perusteella, Onkohan vaan "käyttöliittymä" jotenkin vaikeesti käytettävä, niinkuin kuulin jonkun sanovan tosta uudesta denonista...paljo toimintoja, mut kaikki jossain viiden potikan takana
Avatar
#166 • • -dago- Guest
oisko jollain kokemusta numarkin axis2?? ois kiva kuulla kommentteja!
Avatar
#167 • • -dago- Guest
eli onkos numarkin CDN88 hyvä soitin? Tilasin äskettäin kyseisen soittimen!
Avatar
#168 • • mza Guest
No kyselläänpä mielipiteitä Omnitronicin CDP 744...
Avatar
#169 • • Kopernikus Guest

oisko jollain kokemusta numarkin axis2?? ois kiva kuulla kommentteja!



Mulla on kaksi kyseistä soitinta. Ostin ne Tampereelta Disco Designistä, ja hinnaksi tuli 900euroo paketti. Mä olen kyllä todella tyytyväinen ostokseeni. Napit ovat jämäkät ja ainakin tarpeeksi isot. Hakupyörä on loistava ja lähtönopeus sama kuin muillakin huippusoittimilla.
Pitchiä on 8 ja 16 joten siinä on ainakin tarpeeksi meikäläiselle.
(16:ta en ole edes vielä kovinkaan paljoa käyttänyt)

Mä ostin noi ihan sen takia, koska en edes alkuunkaan halunnut mitään peliä, missä olisi kaikki herkut ja tuhat nippeliä. Se on ihan makuasia, mutta jos haluaa yksinkertaisen ja luotettavan soittimen, niin tämä ostos kyllä kannattaa. Kysele ihmeessä enemmän jos haluat lisäinfoo.
Avatar
#170 • • Edited vain Guest
hmph.
Avatar
#172 • • Keba Guest
Tänään kuulin, että olisi tulossa jo enskuun kopulla Englannissa myyntiin.
Avatar
#173 • • Daniel Braun Guest
Hinta tulee varmaan olemaan miljoonia...

Ja ekassa tuotantoerässä bugaa aivan varmasti jokin juttu, tai oikeesti 100+n asiaa.
Tuotteet vedetään myynnistä puoleksi vuodeksi ja sit pistetään taas myyntiin.
Tai tehdään "Nokiat", eli tuote ns viallisena/keskeneräisenä myyntiin ja kohta tulee i/mkII/edit 2/jne jne myyntiin hintaa alkuperäinen + n euroa.
Avatar
#174 • • Mikko Guest

Hinta tulee varmaan olemaan miljoonia...



pitäis asettuu samalle tasolle cdj1000 mk2 kanssa..
Caro²

Posts: 5,301

#175 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Hinta tulee varmaan olemaan miljoonia...

Ja ekassa tuotantoerässä bugaa aivan varmasti jokin juttu, tai oikeesti 100+n asiaa.
Tuotteet vedetään myynnistä puoleksi vuodeksi ja sit pistetään taas myyntiin.
Tai tehdään "Nokiat", eli tuote ns viallisena/keskeneräisenä myyntiin ja kohta tulee i/mkII/edit 2/jne jne myyntiin hintaa alkuperäinen + n euroa.



Ko. merkin laadun tietäen, en jaksa uskoa että noin on..
Yritän sokeasti uskoa että yksi merkki kaikista soitinvalmistajista tekisi viisaasti, ja tuo markkinoille vasta valmiin tuotteen..
Avatar
#176 • • Peter Skogberg Guest
Technics SL-DZ1200 on ainakin Musicstore.de:n listoilla 1000 euroa. Numarkin CDX pyörii siinä 950 euron kiepeillä, ja itse ainakin ostan sen, sitten kun on rahaa CD-turntableen...
Avatar
#179 • • t.a.blomqvist Guest
itse uskallan suositella kaikille aloittelijoille Pioneerin CDJ-800:sia. Jos on vaan varaa hankkia parempaa niin ette tule pettymään. Minulla on ollut omani sellaset vuoden päivät, enkä ole katunut päivääkään niiden hankkimista, ja kyllähän näistä on pro-tason henkilöillekin koneeksi.
Lämpimästi suosittelen. Luotettavat ovat olleet. Joskus saattaa laite jumiutua, jos on huolimaton (esim. jättää levyn roikkumaan ulostuloaukosta kun pistää laitteen päälle), mutta aina olen selviytynyt tilanteesta.

Saksasta tilasin uutena 750 euroa kpl, mutta jos vaan on vielä enemmän rahaa niin eiköhän kannata samantien hommata tonniset.
Avatar
#180 • • Keba Guest
Muistakaa sit tsekata Suomen hinnat ja kysyä tarjoukjset, ennenku tilaatte saksasta, kuitenki niitä saa suhtkoht samoihin täältäkin. Koetetaan nyt tukea tätä alaa, että valikoima lisääntyy ja hinnat laskee.