Veroehdotukset: Mätkyjä vai palautusta?

69 posts, 4 pages, 15,215 views

#21 • • Micci Guest
2400e ja rapiat palautusta... Mmmmmmmahtavaa...
#22 • • Roosa Guest
Olen onnellinen, saan 66e takaisin. Wohou! Plussa on aina hyvä syy olla onnelline, vaikka olisikin pienikin summa.

Hassua, olen saanut palkkaa jostain ihme paikasta, jossa en ole edes tehnyt töitä?? 150mk vieläpä.

Miten tuollainen voi olla mahdollista???
#23 • • mmm... Guest
Joku lahjoo sinua. Ole varuillasi.
=o

Mä sain jotain kolme ee palautusta - jota ei tietty makseta. Sääli, käyttöä ois ollut sillekin.. Taitaapa meikäläisellä olla täs pelissä niin pienet panokset, että ei tarvii paljon jännätä mitä sieltä tulee. Selkäpiitä alkaakin karmia vasta syssymmällä, kun ne alkaa laskee mun opintoviikkoja...
#24 • • Daniel Braun Guest
179 eemeliä.... Tosin mätkyjä, snif!! Pitääkin taas alkaa säästää... Kun viimevuonna testejeni mukaan mätkyt voivat olla 3 kk maksamatta, eräpäivän jälkeen, niin eihän tässä mitään hätää ole... Kait.
#25 • • Timce Guest
Etuliite miinus merkkinen ja summa 350e PRKL!!! Tästä opin sen,että sinne kouluun todellakin kannattaa ilmoittaa lopettaneensa opiskelut,ettei KELA vaan lähetä sitä opintotukea kuun 4. päivä.

"Minkä taakseen jättää,sen edestään löytää"
#26 • • Pan Guest
Tänä vuonna saan 107e palautusta.

Outo tapahtuma viime joululta. Enne joulua verokarhu muisti minua 300mk mätkyillä, ja tavalliseen tapaan piilotin paperit patterin taakse, pois silmistä pois mielestä.
No vuoden vaihduttua ja eräpäivän mentyä umpeen nämä mukavat virkamiehet lähettävät laskun uudestaan, mutta mätkyjen summa oli vaihtut 20e eli 120mk. No maksoin äkkiä 20 e, enkä ole siitä laskusta kuulut sen koommin.(koputtaa puuta)

Onko kenelläkään tietoa koska tämä pieni omaisuu ilmestyy tililleni?
#27 • • plasma Guest

Originally posted by Micci:
[QB]2400e ja rapiat palautusta...QB]

Mistäs hommasta tuollaiset palautukset saa?
#28 • • Star Guest
Mä saan palautuksia yli 200 e... jee Mut joulukuuhun on niin piiiiiitkä aika.... ois ne rahat voinu tulla jo nyt
#29 • • pie Guest
ihan tyytyväinen olen: verokarhu palauttaa 459,99e.
#30 • • Boot Guest
Mä joudun maksamaan yli 14 euroa mätkyjä. Damn!
#31 • • George Shield Guest
Palautuksia ~90e...
#32 • • Lïna Guest
no prkl.rapsahti reilun 13e:n mätkyt. mistäköhän lie johtuu.enpä muutenka oo oikee perillä noista veroasioista.
#33 • • guli van kaak Guest
Ihan mukavasti meni, 544 metriä 68 senttiä takaisin. Joka vuosi on tullu takas, kun käy nostaas veroprosenttia parilla prosentilla uusien verokorttien tullessa.

On huomattavasti mukavempaa maksaa enemmän veroja palkasta, kun sitten äärettömän vitutuksen kourissa lisäveroja loppuvuodesta.

[ 23 May 2002: Message edited by: guli van kaak ]
#34 • • Thunderbird Guest
Jee, hypin innosta kun tulee melkeen 500 takaisin!!!
#35 • • xybo Guest

Originally posted by plasma:

[QB]2400e ja rapiat palautusta...QB]

Mistäs hommasta tuollaiset palautukset saa? :confused:

Laittamalla veroprosentin tarpeeksi korkealle.
Ihannehhan on että se on mahdollisimman lähellä
0:aaa. kun että kumpaakaan suuntaan heittoa.

-- xybo
#36 • • Lily Guest
Noin 94 ekiä tulee palautusta. Eli ihan jees, parempi ainakin kuin mätkyt
#37 • • Funkatronik Guest

2400e ja rapiat palautusta... Mmmmmmmahtavaa...

Tuohan on enemmän kuin olen koskaan edes vuodessa veroja maksanut.

No, tasan ei käy onnen lahjat jne.
#38 • • Physics Guest
376 ekii palautusta...kannattaa pitää korkeaa prosenttia =)
#39 • • ipe Guest
Itelleni tulee 173 euroo palautusta! Lisäks muija saa jopa 278 euroa takaisin, joten kannattaa todellakin säätää veroprosenttia hiukan yläkanttiin. Muulla tavalla ei meikäläinen saa rahaa säästöön.
#40 • • cterror Guest
634e bääkk... jeesss.. eka kerta kun on tullut takaisin=)