Originally posted by Laura:
ois kyl tylsää tehdä vaan itselle ruokaa..
mulle saa soitella kanssa jos on tarvis syömäreille
105 posts, 6 pages, 16,175 views
Originally posted by Laura:
ois kyl tylsää tehdä vaan itselle ruokaa..
Originally posted by Taedium:
Ehkä sä oot tavannu vääriä miehiä? Huono onni kyseessä? Vai etkö itse tee koskaan aloitetaa ja kysy kaverina kahville?
Lähdetkö kahville, kun tuun ens lomille?
En tykkää pilata kaveruussuhteita, kun monilla on seksin suhteen joku ihme käsitys, että se on joku esine, jonka kaikki miehet haluaa ja naisen tulee miettiä tarkkaan kenelle sen antaa. Ja että seksin jälkeen jokin olisi jotenkin toisin. Oman päänsä sisälle saa kyllä kurkistaa useamminkin tuollaisissa tilanteissa.
Originally posted by ideazione:
Oon kokeillut kerran viettää yön "kaverin" kanssa ja se muutti oikeasti kaiken. Kaverista tuli perässäjuoksija, joka ei uskonut, että homma voi jäädä vain yhteen kertaan eikä sitä, että meistä ei tule nyt paria.
Tähän aiheeseen hieman liittyen: Oletteko noin yleisesti ottaen seurustelu immeiset yhdessä samanhenkisten kanssa ts. Löytyykö partnerina bilettäjä / konemusan kuuntelija vai joku ihan toisenlainen tuttavuus...? Onko ylipäätänsä mahdollista perustaa toimivaa ja kestävää suhdetta ihmisen kanssa joka ei tajua hölkäsen pöläystä bilettämisestä, "oikeesta" musasta tai siitä ettei kiinnosta lähteä vetämään perseitä teinihelvettiin vaan mielummin vesilinjalla johonki kuuntelemaan hyvää gigksua tai muuta...? Opinions?
En mä ainakaan siitä toisesta
ihmisestä hae kumppania harrastusten pariin
Välillä on ihan
siistiä kiskoa perinteiset kaljaövärit äijäporukassa ja puhua tisseistä koko
ilta :)
5.2.2001 alettiin seurustelemaan vaavun kanssa. Sen jälkeen ollaan nukuttu alle 20 yötä erillään ja yhtäjaksoisesti erillään ollaan taidettu olla vain kaksi päivää. Nyt 7.3 kun menen kertaamaan viikoksi tulee jopa 6 yön ero.
Uskon, että kaikki on jaettuna kaksin verroin parempaa.