Oletko luonteeltasi enemmän sinkku- vai seurustelijaihminen?

105 posts, 6 pages, 16,218 views

#61 • • netta Guest
Nää on näitä vaikeita kysymyksiä. Ite olen muutaman kerran seurustellut vakavasti ja tuntuu, ettei se oikeen oo mun juttu. Alkaa ahdistaa. En tiedä sitten kummassa on vika mussa vai kumppanissa? Joko mä en ole seurustelutyyppiä tai sit toinen on liikaa. Kyllähän se olis tietty tosi kivaa, jos ois oma kulta, mut mulla on ihan liian huonoja kokemuksia seurustelusta ja yleensäkin miehistä. Yleensä aina oon saanut ainoastaan paskaa niskaan, tavalla tai toisella.
Mä oon myös varmaan hieman liian vaativa. Mä tarviin niin paljon omaa rauhaa enkä kestä, jos joku yrittää vähänkin hallita mun tekemisiä. Ja näin on melkein aina käynyt. Kauheeta, kun ei saa tehdä miä huvittaa ja olla kavereiden kanssa niin paljon ku haluaa. Mikä teitä miehiä oikeen vaivaa? No ei kai. En mä halua yleistää. Kai jotkut naisetkin on ihan samanlaisia.
Muutenkin vaadin varmasti liikaa. Ei vaan meinaa löytyä sellaista miestä, jonka mä huolisin. Ja jos löydän niin se asuu toisella puolella maapalloa tai jotain vastaavaa. No sit ois ainakin tarpeeksi omaa rauhaa! =) Mut en mä usko, et sellanen vois koskaan loppupeleissä toimia.

Ihmissuhteet on raastavia.
#62 • • gerry Guest
Sviddu... mitä mä teen... Tuntuu kun tunaroisin aina kaikki hyvät changet... Eilenkin tapasin erään helmi tytön... Istuttiin vähän puistossa jne. Sitten yritin viritellä keskustelua... Siellä lähellä istui joitakin ulkomaalaisia... sit aloin sille muun muassa kertomaan mm. ulkomaalaisista ja venäläisistä jotka muuttavat tänne hyvän elämän toivossa... Keltaisen pörssin ilmoituspalsta on niitä "hei olen venäläinen nainen etsin luotettavas suomalaista miestä..." plaplapla ilmoituksia täynnä. Sit hän sanoi et hänen äiti on muuttanut venäjältä... Se keskustelu loppui sit siihen... (vi**u et nolotti). Ei oikein tullut mitään.. sit hän sanoi et pitääkin ruveta menemään mut törmäillään.... Samoin sanoi edellinen joka lähti lopullisesti...

Prh, se on niin et mitä komeamppi muija sitä pahemmin menevät treffit... Ruman muijan kanssa on helppoa käydä ihan missä vaan kun ei ole mitään paineita et teenks mä siihen vaikutuksen vai en? Täytyyks mun ruveta seukkaamaan rumien kanssa... Pussi päähän.. ?
#63 • • yana Guest

Originally posted by gerry:

Prh, se on niin et mitä komeamppi muija sitä pahemmin menevät treffit... Ruman muijan kanssa on helppoa käydä ihan missä vaan kun ei ole mitään paineita et teenks mä siihen vaikutuksen vai en? Täytyyks mun ruveta seukkaamaan rumien kanssa... Pussi päähän.. ?

mikset sä vois olla kaikkien kanssa yhtä rentona? mun mielestä on ainakin todella penseätä jos joutuis skarppaamaan kokoajan.
#64 • • Saskia Guest
--

Mun mielestä koko tollainen "treffailu"-juttu on aika hermoillekäypää, tai siis parempi mennä ihan vaan frendinä kahville, ilman sen suurempia ennakko-odotuksia, niin ei tarvi stressaa eikä pety sit jos mitään juttuu ei tuukaan.

Ainakin mulla itselläni oli joskus vuosia sitten varsinkin sokkotreffeillä käydessä aina vähän nihkeä fiilis sen jutun jälkeen, kun harvemmin tapasi sellaista "oikeantyyppistä ihmistä". Mutta kun oli liikenteessä ihan kaverimielellä, oli oikeasti iloinen jos tapasi jonkun hyvän tyypin (vaikkei siitä ois romanssia tullutkaan).

--
#65 • • mark hamilton Guest

Ole kaikkien kanssa rennosti..

Jos, otat hirveet paineet ja aina ajattelet niin, että tyttö vaan lupailee maitaja mantuja ja valehtelee. Alat säätää sentakia homman kannsa, niin menee takulla pieleen.. Ole itsevarma ja omaittes. Anna itsestäsi hyväkuva. Jos kohdetta ei kiinnosta niin ei se ole sinun arvoisesi.

[ 30 July 2002: Message edited by: mark hamilton ]
#66 • • Pan Guest

Sviddu... mitä mä teen... Tuntuu kun tunaroisin aina kaikki hyvät changet... Eilenkin tapasin erään helmi tytön...

Ei pidä aloittaa millään liian radikaaleilla mielipiteillä.
pitää tökkiä kepillä jäätä ja näin tehdä pienimuotoinen analyysi ihmisestä, jotta tietää mitä kannattaa/voi sanoa ja millon.

Ja mitä tulee treffeillä käymiseen niin ne ovat paras esimerkki pirun olemasta olosta. Vaadin vahanperinteen käyttöön ottoa, eli nuijalla nainen tajuttomaksi, jonka jälkeen naaras rahataan hiuksista omaan luolaan. Miks kaikki pitää tehdä niin saatana vaikeaksi...
#67 • • Taedium Guest

Originally posted by Saskia:
tai siis parempi mennä ihan vaan frendinä kahville, ilman sen suurempia ennakko-odotuksia, niin ei tarvi stressaa eikä pety sit jos mitään juttuu ei tuukaan.

En tiedä mikä vika naisissa on, mutta jos ei tunne jotain kautta jotain naista etukäteen, niin tämän kanssa on vaikea ystävystyä. Kun kysäiset joltain naiselta, että lähdetkö kahville/kaljalle/nutailee, niin he ajattelevat 297% todennäköisyydellä, että heitä kysytään treffeille ja se vaisto syttyy heti, että "pitäisikö tuon kanssa rakentaa pesä? Olisiko tuo sellainen, joka näytetään vanhemmille? Entä olisiko tuo hyvä isä? Mitenköhän tuo osaa ruokkia vauvaa tai hoitaa sitä kun vauvalle puhkee hampaat? Vai joudunko minä sen tekemään? Kuitenkin pistää mut juoksee keskellä yötä ympäri taloa hyssyttelemään vauvaa. Kaljaakin juo varmasti joka päivä sitten ja sanoo, että kun tressaa duunissa. Ite saan imuroida, hoitaa kotia ja hoitaa sitä vauvaa. Duunissakaan en kerkee käymään ja sinne nukahtelen, enkä saa palkankorotustakaan. Pomo rupee vihaamaan mua. Ja kaikki ton syytä. Paskiainen." Ja vastaavat, että "mulla on vähän kiireitä duunissa/koulussa". Hymyilevät perään. Lierot.

Eivät naiset tajua, että platoninen ystävyyssuhde voi ilmetä miehen ja naisen välille.

edit: Heti perään tämän postauksen jälkeen tuli katumus. Pyydän anteeksi kaikilta naisilta tätä kommenttia, mutta tämä kuva minulle on tullut. Todistakaa minun olevan väärässä. Pyydän.

[ 31 July 2002: Message edited by: Taedium ]
#68 • • Angeli Guest

Originally posted by Pan:
. Vaadin vahanperinteen käyttöön ottoa, eli nuijalla nainen tajuttomaksi, jonka jälkeen naaras rahataan hiuksista omaan luolaan. Miks kaikki pitää tehdä niin saatana vaikeaksi...[/QB]

*reps*

[ 31 July 2002: Message edited by: Angeli ]
#69 • • Saskia Guest
--

Originally posted by Taedium:
Eivät naiset tajua, että platoninen ystävyyssuhde voi ilmetä miehen ja naisen välille.

Hmmm no mä ainakin todistan ton vääräksi. En mä himoitse kaikkia niitä kundeja, joiden kanssa bileitä rakennan, vaan ainoastaan niistä omaa kundikaveriani.

Mulla on hyviä ystäväpoikia, joiden kanssa juttu on _ainoastaan_ platonisella tasolla. Aivan sama mitä mulla on hyvin tyttökavereiden kanssa. Ei naiset ja miehet oo tossa suhteessa mitenkään erilaisia.

--
#70 • • gerry Guest

edit: Heti perään tämän postauksen jälkeen tuli katumus. Pyydän anteeksi kaikilta naisilta tätä kommenttia, mutta tämä kuva minulle on tullut. Todistakaa minun olevan väärässä. Pyydän.

[ 31 July 2002: Message edited by: Taedium ][/QB]

Eiei, olet ainakin mun mielestä aika oikeassa... Myöskin kiitos kaikille jotka vaivautuivat mua neuvomaan. Mutta vaikka meniskin pelkkä kahville niin sehän on kuitenkin vähä niinkuin treffit... Vaikka ei sitä ehkä myönnäkkään... Sisimässään kuitenkin ajattelee et onkohan se sellainen ketä vois helliä ja siis u know Tytöt ja pojat voivat olla myös kavereita, siis pelkkä kavereita. Mullakin on monia mutta ne on vaan kavereit ja se siitä... Mut on vaikea ystävystyä jonkun todella helmen kanssa ilman tunarointeja... Tiedän et pitäis olla oma itsensä ja pla plapla (ja tod. vihaan sellaisia pellejä jotka yrittävät "hauskuudella" päästä naisten pöksyihin yäk!) Mutta kuitenkin tulee hermoiltua sitä sitä et onks kampaukseni orrait ja eihän nenästäni roiku mitään yms. varsin typerääkin...

Pahin juttu on kuitenkin vielä edessä... Nimittäin onnistuin tutustumaan erään todella hyvännäköiseen (myös sisäisesti) kauniiseen tyttöön. Hän asuu Hesassa ja oli myös eräässä TV mainoksessa (kingis jätskin). Ollaan juteltu icq:ssa ja mailaltu ahkerasti. Hän pyysi mut tässä kuussa siellä käymään... Apuah! Olen rento ja mukava etc. kiva tyyppi mutta kuitnekin.... Nooh, eiköhän siitäkin selvitä...

Oikeasti on helpomppaa soittaa parille tuhannelle ihmiselle musiikkia (ei silloinkaan jännitä niin paljon) kun tavat joku kaunottar...

[ 31 July 2002: Message edited by: gerry ]
#71 • • Pan Guest

Hän asuu Hesassa ja oli myös eräässä TV mainoksessa (kingis jätskin).

Siinä missä se pikku rasvapallo tiputtaa kirjastossa sen paperimytyn sille chikulle?

Go my son Go!
#72 • • pHaze Guest

Oikeasti on helpomppaa soittaa parille tuhannelle ihmiselle musiikkia (ei silloinkaan jännitä niin paljon) kun tavat joku kaunottar...

Heh, agreed
#73 • • ---[-]--- Guest

Originally posted by yana:

mikset sä vois olla kaikkien kanssa yhtä rentona? mun mielestä on ainakin todella penseätä jos joutuis skarppaamaan kokoajan.

Jeps...kyl se muija oppii kuiteski tuntee sen jätkän jossain vaihees.
#74 • • ---[-]--- Guest
Vastaus kysymykseen:

Tole kasvaa
#75 • • ideazione Guest

...Kun kysäiset joltain naiselta, että lähdetkö kahville/kaljalle/nutailee, niin he ajattelevat 297% todennäköisyydellä, että heitä kysytään treffeille ja se vaisto syttyy heti, että "pitäisikö tuon kanssa rakentaa pesä? Olisiko tuo sellainen, joka näytetään vanhemmille? Entä olisiko tuo hyvä isä? ..." Ja vastaavat, että "mulla on vähän kiireitä duunissa/koulussa". Hymyilevät perään. Lierot.

Ja pah ja pah. Platoninen suhde ei ole ollut mahdollista 95% niitten miesten kanssa, jotka tulevat mulle ehdottamaan minkäänasteista tapaamista myöhemmin. Sitä kyllä esitetään ihan pokalla viatonta lammasta, joka määkii, että "ihan vaan frendinäääää". Mutta jossain vaiheessa, viikon tai vuoden kuluttua, tulee vastaan Tilanne A tai B.

A) "mitä jos mä pyytäisin sua kahville joskus silleen vähän eri tavalla kuin kavereita pyydetään" tms.

B) "sun hiukset tuoksuu niin hyvältä.... etsä voisi lähtee mun luo tänään nukkuun" tms.

Tuollaiset tilanteet ovat todella rasittavia, jos ja kun on itse vain täysin frendipohjalta mukana. Pahinta on se, että useimmat tyypit eivät edes tajua etteikö niistä muka voisi olla kiinnostunut "siinä mielessä" ja jatkavat tilanteita a tai b niin kauan, että pitää lakata vastaamasta puheluihin ja vältellä ko. ihmisen kohtaamista.

Tuloksena on ihmisiin pettynyt kyyninen hermoraunionainen, joka välttelee tutustumista lähemmin mielenkiintoisiinkin ihmisiin ("voidaanks me puhua vaikken mä annakaan sille")....

Ja vastaus topikkiin: enemmän sinkkutyyppiä =)

(edit:kijotusvihe)

[ 01 August 2002: Message edited by: ideazione ]
#76 • • mmm... Guest
Kommuunityyppiä.
#77 • • Taedium Guest

Originally posted by ideazione:
Ja pah ja pah. Platoninen suhde ei ole ollut mahdollista 95% niitten miesten kanssa, jotka tulevat mulle ehdottamaan minkäänasteista tapaamista myöhemmin.

Ehkä sä oot tavannu vääriä miehiä? Huono onni kyseessä? Vai etkö itse tee koskaan aloitetaa ja kysy kaverina kahville?

Lähdetkö kahville, kun tuun ens lomille?

No joo. Sinkkuna ku oon ollu, niin itse esmes yhden tyttelin kanssa oon ollu ihan vain kaveri, (mulla on useampiakin kavereita, joilta puuttuu y-kromosomi.) mutta jo heti viiden vuoden jälkeen tapahtui lipsahdus. Ei ollut mun alote/vastaavaa. Naitiin ja sen jälkeen jatkettiin kaveruussuhdetta ihan samalla lailla kun ennenkin. Ei kaveruussuhteissa voi olla tiukkoja sääntöjä. Ei mua sen kanssa kiinnosta ruveta seurustelemaan, eikä sitä kiinnosta mun kanssa. En halua edes seksisuhdetta. Tilanne vain oli niin, että molemmat oli sinkkuja ja molempia sattui haluttamaan samaan aikaan. Itse en olisi kehdannut edes kysyä aiheesta. En tykkää pilata kaveruussuhteita, kun monilla on seksin suhteen joku ihme käsitys, että se on joku esine, jonka kaikki miehet haluaa ja naisen tulee miettiä tarkkaan kenelle sen antaa. Ja että seksin jälkeen jokin olisi jotenkin toisin. Oman päänsä sisälle saa kyllä kurkistaa useamminkin tuollaisissa tilanteissa.

"I don't make the rules, Nick. I just go with the flow." - Catherine Tramell, Basic Instinct

Se on harmillista, että juuri noin ajattelevia ihmisiä on. Ehkä juuri huonojen kokemusten takia. Miehet onkin pääosin sikoja. Mukaviakin löytyy. Itse pyrin ennakkoluulottomuuteen, siinä usein epäonnistuen. Harjoittelen vielä, olenhan vasta lapsi. Vaikka minä tutustun helposti uusiin ihmisiin, esmes eilen kaupungilla tapasin yhden jannun ja jubailimme viitisen minuuttia, niin nyt hän jo pyyteli minua ensi lauantaina Tivoliin katsomaan kun Smirnoff Experiensessä muutama DJ taistelee residentin paikasta, niin ei varmasti olisi kysynyt mukaan, jos hänen y-kromosominsa olisi ollut yhtään pidempi. Uusia tuttavuuksia on vaikea saada naisista. Pakko pyytää ulos. En halua kaikkien kanssa lähteä siltä jalalta liikenteeseen.

Haluan pysyä vielä sinkkuna!
#78 • • gerry Guest

Originally posted by Pan:
Siinä missä se pikku rasvapallo tiputtaa kirjastossa sen paperimytyn sille chikulle?

Go my son Go!

Just se...

[ 01 August 2002: Message edited by: gerry ]
#79 • • laura Guest
ois kyl tylsää tehdä vaan itselle ruokaa..
#80 • • gerry Guest

Originally posted by Laura:
ois kyl tylsää tehdä vaan itselle ruokaa..

Ei hätä, minä voin tulla syömään

[ 01 August 2002: Message edited by: gerry ]