Originally posted by Taedium:
...Kun kysäiset joltain naiselta, että lähdetkö kahville/kaljalle/nutailee, niin he ajattelevat 297% todennäköisyydellä, että heitä kysytään treffeille ja se vaisto syttyy heti, että "pitäisikö tuon kanssa rakentaa pesä? Olisiko tuo sellainen, joka näytetään vanhemmille? Entä olisiko tuo hyvä isä? ..." Ja vastaavat, että "mulla on vähän kiireitä duunissa/koulussa". Hymyilevät perään. Lierot.
Eivät naiset tajua, että platoninen ystävyyssuhde voi ilmetä miehen ja naisen välille.
Ja pah ja pah. Platoninen suhde ei ole ollut mahdollista 95% niitten miesten kanssa, jotka tulevat mulle ehdottamaan minkäänasteista tapaamista myöhemmin. Sitä kyllä esitetään ihan pokalla viatonta lammasta, joka määkii, että "ihan vaan frendinäääää". Mutta
jossain vaiheessa, viikon tai vuoden kuluttua, tulee vastaan Tilanne A tai B.
A) "mitä jos mä pyytäisin sua kahville joskus silleen vähän eri tavalla kuin kavereita pyydetään" tms.
B) "sun hiukset tuoksuu niin hyvältä.... etsä voisi lähtee mun luo tänään nukkuun" tms.
Tuollaiset tilanteet ovat todella rasittavia, jos ja kun on itse vain täysin frendipohjalta mukana. Pahinta on se, että useimmat tyypit eivät edes tajua etteikö niistä muka voisi olla kiinnostunut "siinä mielessä" ja jatkavat tilanteita a tai b niin kauan, että pitää lakata vastaamasta puheluihin ja vältellä ko. ihmisen kohtaamista.
Tuloksena on ihmisiin pettynyt kyyninen hermoraunionainen, joka välttelee tutustumista lähemmin mielenkiintoisiinkin ihmisiin ("voidaanks me puhua vaikken mä annakaan sille")....
Ja vastaus topikkiin: enemmän sinkkutyyppiä =)
(edit:kijotusvihe)
[ 01 August 2002: Message edited by: ideazione ]